Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa ShirazDesign ,i wygrał on głosowanie na postać miesiąca Lipiec/2022.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Opis

Yaxi - to suczka mieszcańca, która jest DJką i piosenkarką. Należy do girls bandu wraz z Crimson, Musicą , Melanie, Michelle, Jolene i Evelyn.

Wygląd

Yaxi jest średniej wysokości suczką o masywnej budowie ciała i długim futrze. Jej sierść jest głównie w jasno brązowym kolorze z szarymi, czarnymi i białymi łatami. Suczka ma pomarańczową grzywkę i rzęsy, a jej nos i poduszki łap są czarne. Yaxi ma heterochromię, jej lewe oko jest czerwono-różowe, a prawe ciepło-żółte. Nosi ciemno niebieską obrożę i pomarańczowe słuchawki.

Charakter

Yaxi jest wyluzowaną, beztroską, niepoważną i bezproblemową suczką. Lubi przebywać w towarzystwie innych. Uwielbia dobrą zabawę i wygłupy. Nie jest kochliwa, ale czerpie przyjemność z podrywania innych i bycia romantyczną. Jest impulsywna i trudno przewidzieć jej akcje, sama zazwyczaj nie myśli o skutkach różnych swoich działań. Jest bardzo spontaniczna. Yaxi jest uparta i dąży do zdobycia tego czego chce, gdy jest naprawdę zdeterminowana, nic jej nie powstrzyma. Lubi gdy coś się dzieje i lubi być w centrum uwagi. Suczka bywa sarkastyczna a czasami nawet bezczelna. Jest odważna i energiczna. Dla obcych jest chłodna i nieufna. Yaxi jest ekstrawertyczką i realistką. Ma wysoką samoocenę. Suczka przywiązuje dużo uwagi do swojego wyglądu.

Umiejętności

Yaxi ma talent muzyczny, potrafi bardzo dobrze śpiewać. Jest też świetną Djką. W girls bandzie najczęściej razem z Crimson przygotowuje ścieżkę muzyczną do ich piosenek. Oprócz tego Yaxi świetnie radzi sobie też z informatyką.

Lubi

  • Słuchać muzyki
  • Spędzać czas z jej grupą
  • Kolor pomarańczowy
  • Dbać o swój wygląd
  • Przekomarzać się z innymi
  • Dostawać to czego chce
  • Gdy inni z nią współpracują
  • Lato
  • Ciepło
  • Pływać
  • Spacery
  • Owoce

Nie Lubi

  • Kłótni
  • Nudy
  • Gdy nic się nie dzieje
  • Zimy i jesieni
  • Grożenia innym

Hobby

  • Śpiewanie
  • Muzyka
  • Tworzenie remixów
  • Informatyka
  • Spacery

Strach

  • Brak

Ciekawostki

  • Należy do girls bandu Crimson, gdzie najczęściej pracuje przy tworzeniu muzyki do piosenek
  • Bardzo interesuje się informatyką
  • Stworzyła syntezator głosu z własnego śpiewu
  • jej ulubionym kolorem jest pomarańczowy
  • Suczka ma heterochromię

Galeria

Advertisement