FANDOM

Opis

Wind to młody labrador retriever. Pracuje i mieszka w Psim Patrolu jako ratownik wodny i strażnik wód. Był zakochany po uszy w Mindy. Jest BFF Tucka. Zakochany po uszy w Eris, która jest jego dziewczyną.

Wygląd

Wind jak na labradora przystało ma ciemnobrązową, krótką sierść. Ma średnio gruby ogon i jest średniego wzrostu. Ma czarny nos, szarozielone oczy i oklapnięte uszy. Nosi czerwoną obrożę z zawieszką PP. Na odznace widnieje kropla wody.

Charakter

Wind to zabawny i lubiący pomagać psiak. Energiczny, ale w sytuacji zagrożenia poważny i spokojny. Bardzo odważny, uczciwy i lojalny wobec przyjaciół. Przyjacielski, lubi spędzać czas z innymi. Empatyczny, nie jest introwertykiem, ani ekstrawertykiem. Wyluzowany, ale nie do przesady. Lubi wyzwania, śmiać się i jest miły. Pogodny. Wroga rozszarpałby na strzępy. Zrób coś jego przyjaciołom, a stanie do walki, gdy musi. Cierpliwy i bystry. Jest dobrym słuchaczem i wsparciem dla tych, którzy go potrzebują. Honorowy, Wind jest też optymistą, ale na poziomie. Stara się rozświetlać dzień. Jednak nie jest nachalny. Piesek lubi eksplorować, poznawać świat. Kocha przygody, chętnie się w nie pakuje, ale wie kiedy zrobić stop. Uwielbia się bawić. Dla Eris zrobi wszystko. Jest zakochany w niej po uszy, w jej obecności był trochę nieśmiały, starał się jej powiedzieć co czuje. Będzie jej bronił, gdy zajdzie taka potrzeba, jest w stosunku do niej czuły i romantyczny. Piesek jest też odpowiedzialny.

Umiejętności

Wind jest szybki i silny. Umie dobrze planować i ma dobrą orientację w terenie. Świetnie pływa. Labrador zna się też na pierwszej pomocy, wodzie i zwierzętach żyjących w niej. Dobrze aportuje, ma dobry słuch.

Rodzina

  • Mia- mama
  • Bolt- tata
  • Carl, Copper, Nike- bracia
  • Heart- siostra
  • Arizona- ciocia
  • Chicago- wujek
  • Chef- wujek
  • Eris- dziewczyna

Biografia

Piesek urodził się w domu z małą hodowlą labradorów, w Arizonie. Miał czwórkę rodzeństwa. Jego rodzice wraz z ciocią i wujkami należeli do tej hodowli. Po pewnym czasie gdy szczeniaki były już duże przyszedł czas by znaleźć im domy. Jego rodzeństwo znalazło je, on był ostatni. Dorastał nadal w tym samym domu. Raz do ich domu przyszedł Ryder- był on znajomym jego właścicieli. Zobaczył Wind'a i zaproponował, że go weźmie. Tak też się stało. Wind zamieszkał w bazie, gdzie spodobało mu się to co robił Zuma i reszta. Przeszedł więc szkolenie pod okiem Flethera. Został ratownikiem wodnym i strażnikiem wód. Obecnie mieszka w bazie i pomaga innym.

Na misje

Regularny- ma motorówkę koloru łososiowego, taką jak Marshall podczas sea patrol. Może ona się zamienić w łódź podwodną. Ma ona linę i koło ratunkowe z przodu i tyłu, boję, radar do namierzania obiektów i ludzi, latarkę, megafon i lampę. Jako łódź podwodna ma jeszcze hak. Jego kamizelka i kask jest koloru łososiowego z białymi wstawkami. W kasku ma gogle do nurkowania i do szukania. W plecaku ma sprzęt do nurkowania, lampę, linę, kamizelkę ratunkową i nożyce.

Air pup- ma wszystko takie jak Zuma. W plecaku ma koło ratunkowe i linę. W kasku ma gogle do, szukania. Cały strój jest koloru łososiowego z czerwonymi wstawkami.

Mission paw- ma małą motorówkę, taką jak Zuma, a w niej koło ratunkowe, boję namierzającą i turbosilniki. Jest ona koloru czarnego z łososiowymi wstawkami, które świecą w ciemności. Jego strój jest czarny z łososiowymi wstawkami, które świecą w ciemności. W kasku ma gogle do, szukania i wbudowanym GPS. W plecaku ma to co Zuma, ale też boję z nadajnikiem, którą można przyczepić do obiektu i w ten sposób go śledzić. Ma też podwodne rakiety naprowadzające.

Sea patrol- ma łódź jak Zuma z chwytakami, linami z przodu i z tyłu, kołem ratunkowym i GPS. Jest ona łososiowo- szaro czerwona. Nosi czapkę, kamizelkę i plecak w kolorze łososiowym z niebieskimi wstawkami. W plecaku ma koło ratunkowe, deskę ratunkową, podręczny namierzacz obiektów i ludzi oraz napęd wodny taki jak Zuma ma w regularnym. Jako nurek ma kostium taki jak reszta, który jest łososiowo jasno niebieski. W plecaku ma nożyce, linę, lampę, silniki podwodne i GPS z funkcją namierzającą. Jego hełm ma wbudowany tryb szukania.

Space pup- ma mały prom kosmiczny w jego kolorach. Strój także z butami jak inni. W pojeździe ma chwytak, liny, lampę, radar. W plecaku ma szczypce, wiertło, butle z tlenem, maskę tlenową.

Jungle pup- ma to samo co w regularnym, tylko nosi buty, czapkę i kamizelkę, które są w moro.

Mighty pup- ma czerwony strój z łososiowymi wstawkami. Jest on takiego kroju jak Chase'a. Ma pojazd jak Zuma tylko w jego kolorach. Moc w pojeździe to krople wody. W pojeździe ma koło ratunkowe, linę z hakiem i pontonem. Jego moc to woda i krople wody. Gdy jej używa jego łapy są koloru łososiowego.

Soul patrol - wtedy jest mieszanką niedźwiedzia polarnego i lamparta morskiego. Ma ciało niedźwiedzia, a pysk lamparta i ogon.

Winter patrol - ma motorówkę z 4 gasienicami. Może ona pływać i nurkować. Ma w niej, radar, lampę, wiertło do lodu, koło ratunkowe, koce termiczne, ręcznik, termos, sprzęt nurka, grzejnik. Ma strój jak inni z butami i kolcami. Nosi kask z goglami do szukania i nurkowania. W plecaku ma palnik do lodu, grzejnik, lampę, linę z hakiem. Wszystko to jest w jego kolorach.

Cytaty

,, Splish, splash, jestem gotów do pracy"-regularny

,, Popływajmy na niebie! "- air pup

,, Woda to, tajemnica." - mission paw

,, Płyńmy tam! "- sea patrol

,, Kosmos to też morze" - Space pup

,, Dżungla czy nie ja pływać chcę! "-jungle pup

,, Użyjmy magii wody!" - mighty pup

,, Woda ma pamięć"- soul patrol

,, Śnieg to też woda". "-Winter patrol

Lubi

  1. Spędzać czas z przyjaciółmi
  2. Wodę
  3. Pływać
  4. Plażę
  5. Lato
  6. Jesień
  7. Naleśniki
  8. Bawić się
  9. Pomagać
  10. Deszcz
  11. Biegać
  12. Jeździć na misje
  13. Śnieg
  14. Nurkować
  15. Pomagać zwierzętom
  16. Spędzać czas z Eris
  17. Gdy Eris jest szczęśliwa

Nie lubi

  1. Gdy przyjaciele są smutni
  2. Upałów
  3. Zimna
  4. Brukselek
  5. Gdy nie może pływać
  6. Gdy nie może pomóc
  7. Siedzenia długo w domu
  8. Nudy
  9. Braku ruchu
  10. Chodzić do sklepów
  11. Gdy Eris coś się dzieje
  12. Gdy Eris jest smutna

Hobby

  1. Pływanie
  2. Surfing
  3. Podróże
  4. Bieganie

Dubbing

Wersja angielska -?

Wersja polska - Kuba Jurzyk

Strach

  1. Eris coś się stanie

Ciekawostki

  1. Był zakochany w Mindy.
  2. Jego imię oznacza dosłownie Wiatr.
  3. Ma nietypowy kolor oczu jak na labradora.
  4. Jego BFF jest Tuck. Są dla siebie jak bracia i tylko Wind z Ellą wiedzą, że Tuck kocha Tundrę.
  5. Uczył się u Flethera.
  6. Jest zakochany po uszy w Eris. Są parą.

Galeria