FANDOM

Whistle - Kojot należący do kowboja imieniem Lucky Western. Jest chłopakiem Sylvii i z zawodu kowdogiem na Dzikim Zachodzie, oraz nie należy do PP.

Wygląd

Whistle ma bordową sierść, z kremowo-brązowym pyskiem, podbrzuszem, łapami i dolną częścią ogona. Ma czarny nos i złociste oczy.

Charakter

Whistle bardzo różni się od zwyczajnego kojota. Whistle jest bardzo odważny i pomocny. Podkochuje się w Sylvii i boi się o nią.

Umiejętności

Whistle jest bardzo szybki i zwinny. Jest bardzo dobry w skakaniu, co udowadnia skacząc przez głęboką przepaść. Podczas walki potrafi odrzucić od siebie swojego przeciwnika, na kilometr. Oraz tak samo jak Polanie czy Ashira, potrafi jeździć konno. Oraz bardzo rzadko umie spaść z wierzgającego buka, lub konia. W dodatku bardzo dobrze zna język koni, osłów, sępów i orłów. Ciekawostką jest to że z jego imienia można wnioskować że dobrze rozpoznaje gwizd swojego właściciela.

Rodzina

Strój

Western nie ma aż tak wyposażonego stroju. Nosi jedynie brunatny kapelusz kowbojski, skórzaną ciemnobrązową obrożę, na której wisi zawieszka ze złotą gwiazdą. Oraz chustę na szyi.

Pojazd

Whistle raczej nie ma takiego pojazdu jest inne pieski z PP. Chociaż najczęściej jeździ konno na swoim źrebięcym przyjacielu: Gwiazdorze.

Odznaka

Jego odznaka to złota gwiazda ze srebrną łapką po środku.

Cytata

  • Iiiiha! I to rozumiem!

Lubi

  • Psi patrol
  • Dziki Zachód
  • Konie
  • Jeździć konno
  • Towarzyszyć w misjach
  • Spędzać czas z Sylvią

Nie lubi

  • Indianów
  • Zimy
  • Mrozu
  • Sępów

Strach

  • Gdy Sylvii może się coś złego stać.

Ciekawostki

  1. Jest bardzo inny od pozostałych kojotów.
  2. Po jego imieniu możemy wnioskować że dobrze reaguje na gwizd swojego właściciela.
  3. Nie należy do Psiego patrolu, ale ma bliski kontakt z PP.
  4. On i Sylvia są parą.
  5. Zawsze chodzi ubrany w kapelusz i chustę.
  6. Według Indianów jest nazywany czerwonym kojotem.
  7. Ma podobną kolorystykę do Foxiego z FNAF'a, czy Kła.

Galeria