FANDOM

Opis

Walery - Dawniej Mag Ognia, obecnie samotniczka. Jest homoseksualna i można to potwierdzić po tym jak jest dziewczyną Shellii.

Wygląd

Walery ma brązowo-rudą sierść z brązowo-piaskowym podbrzuszem, pyskiem i tylnymi łapami oraz ciemno-czerwoną pręgą na grzbiecie, ogonie, uszach, grzywce i przednich łapach. Posiada blizny na oku i nosie. Nosi flaszkę z ogniem.

Charakter

Walery to chłopczyca. Nienawidzi chłopaków lub gdy ktoś flirtuje z Shellą. W stosunku do swojej dziewczyny jest nadopiekuńcza i kochliwa oraz zawsze jej broni. Czasem nie lubi wody chociaż zdarzają się takie przypadki jak umie bardzo dobrze pływać.

Umiejętności

Walery jest bardzo waleczna i silna. W swój waleczny sposób pokonała swego brata w pojedynku i Shellę. Jest także bardzo szybka. Może nawet wyrzucić kogoś w powietrze. Mimo iż nie lubi wody jest także dobra w pływaniu. Umie nawet przenieść drewno gdy próbuje budować dom w ich nowym miejscu.

Rodzina

  • Colye - ojciec
  • Katiana - matka
  • Tarzan - starszy brat
  • Shella - dziewczyna
  • Drago - zwierzak

Biografia

Walery urodziła się na Dzikim Zachodzie, po tym jak jej matka uciekła do Stanów Zjednoczonych i poślubiła ojca. Urodziła się w Plemieniu Ognia. Gdy miała 3 ludzkie lata, to spotkała Shellę i zaczęła się w niej podkochiwać, lecz zauważył to jej ojciec, po czym przyszli pieski z nad morza którzy byli Magami Wody z Plemienia Wody. Gdy była nastolatką ojciec zaczął ją trenować na Maga Ognia. Natomiast gdy była już dorosła to miała być uroczystość pokojowa pomiędzy Ogniem i Wodą, w której Shella miała wyjść za Tarzana. Lecz przed ślubem Walery poszła odwiedzić swoją miłość. Początkowo bała się jej wyznać miłości, lecz dała sobie radę i w końcu wyznała jej miłość. Miłość suczek zauważył wściekły Tarzan, uważał że Walery zepsuła mu uroczystość, dlatego rzucił się na swoją siostrę i zaczęła się walka pomiędzy rodzeństwem. Po krótkiej walce Walery zwyciężyła, lecz po tym jak wodzowie obu plemion zauważyli powalone ciało Tarzana oraz blizny na twarzy Walery od razu zaczęli się wściekle wypytywać co się tutaj stało. Po kłótni Shella wytłumaczyła wszystko i to że kocha Walery. Wodzowie byli wściekli na swoje córki, po czym ich córki szybko uciekły, po czym Walery przywołała swojego smoka ognia Drago. Pewnego dnia Ashira znalazła je na brzegu pewnej plaży jak Walery budowała dom, a Shella rysowała różne rzeczy w swojej książce. Ashira zapoznała je z kilkoma pieskami z PP.

Lubi

  • Ogień
  • Smoki
  • Spędzać czas z Shellą
  • Samotność
  • Możliwość o wspólnym życiu z Shellą

Nie lubi

  • Chłopaków
  • Heteroseksualizmu
  • Gdy ktoś flirtuje z Shellą
  • Że Shelli może się coś stać

Ciekawostki

  • Gdyby brały ślub to Walery założyłaby garnitur a Shella suknię
  • Jej zachowanie przypomina nieco Rubin ze SU.
  • Jest pierwszą homoseksualistką na tej wiki.
  • Proszę nie usuwajcie tej strony! Po prostu chciałam zrobić pierwszą homoseksualną parę na tej wiki i tylko jeden homoseksualny związek! :(

Galeria