FANDOM

Opis

Vivienne jest suczką rasy Wilczak czechosłowacki. I z zawodu jest modelką. Ma osiemnaście lat. Jest narzeczoną Chris'a.

Wygląd

Vivienne ma ciemno szare futerko na pyszczku zakończone paskiem, trochę na uszach i na plecach. Jej ogon jest jasno szary z brązową końcówką ogona. Ma ciemno szarą pręgę także na klatce piersiowej. Jej tylne łapki są beżowo- szare. Przednie mają dwie jasno rude łatki, tył łap jest ciemno szary, a reszta jest biała. Tak samo jak jej podbrzusze, klatka piersiowa i trochę pyszczka. Na głowie ma mały ciemno beżowy wzorek w kształcie trójkąta na głowie i o pyszczka ma dwie ciemno brązowe łaty. Jej oczy są zielone.

Charakter

Vivienne w przeciwieństwie do jej jednej z sióstr Missouri jest bardzo kobieca, kocha się stroić, malować, chodzić do spa, lubi błyszczące i świecące się rzeczy. Vivienne jest także romantyczką, kocha oglądać gwiazdy, spędzać czas nad morzem. Zawsze chętnie przebywa w pobliżu jej chłopaka Chris 'a . Często też spędza czas z podobną do niej siostrą Velari. Dla przyjaciół jest miła, wesoła, ciepła, pomocna, empatyczna, wrażliwa, cierpliwa, tolerancyjna, oddana, lojalna i spokojna. Nie jest raczej odważna. Dla wrogów PP stara się być zdystansowana.

Umiejętności

Vivienne dobrze biega, skacze oraz rysuje. Świetnie chodzi po wybiegu, tak samo świetnie jeździ na łyżwach.

Rodzina

Strój

Regularny i na misje - jest to fioletowa krótka kamizelka, z mini fioletową spódniczką.

Mission Paw - jest to czarno - fioletowy hełm i czarno fioletowy strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup - fioletowo - jasno fioletowy hełm i fioletowo - jasno fioletowy strój.

Sea Patrol - jest to fioletowo - żółty hełm i fioletowo - żółty strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to fioletowo- ciemno fioletowy hełm i fioletowo- ciemno fioletowy skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup - jest to ciemno fioletowa panama i ciemnofioletowy strój, ma on fioletowe wstawki moro.

Pojazd

Regularny i na misje - jest to fioletowe Lamborghini Huracan.

Mission Paw - jest to czarno - fioletowy motocykl, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - jest to żółto- fioletowy skuter wodny, który może unosić się nad wodą i jechać 300 km/h, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to fioletowo- ciemno fioletowy mini statek kosmiczny, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup - jest to ciemno fioletowy jeep, który może pływać pod wodą, ma on fioletowe wstawki moro..

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje - ma lusterko, zestaw do makijażu, ubrania, szczotkę do futra, błyszczyk, mini magnetofon, notes i długopis.

Mission Paw - ma gogle na ultra fiolet, sieć, lusterko, zestaw do makijażu, ubrania, szczotkę do futra, błyszczyk, mini magnetofon, notes, długopis, wyrzutnię rakietek z dymem.

Air pup - ponaddźwiękowe skrzydła, w razie czego mogą one szybować, zestaw do makijażu, ubrania.

Sea Patrol - napęd wodny 600 km/ h, gogle, lusterko.

Space pup - przysłona, butla z tlenem, jet - pack 1000 km/h, zestaw do makijażu, ubrania.

Jungle pup - gogle termowizyjne, lusterko, zestaw do makijażu, błyszczyk, sieć.

Cytaty

  • ,, Vivienne jako modelka nigdy nie zawiedzie! " - na misje
  • ,, Super szpieg Vivienne, rusza na tajną misję! " Mission Paw
  • ,, Szybka jak błyskawica! To Vivienne wasza modelka! " - Air pup
  • ,, Pod wodę Vivienne nurkuje!" - Sea Patrol
  • ,, W kosmosie, modelka przyda wam się!" - Space pup
  • .. Chętnie Vivienne pomoże i w dżungli!" - Jungle pup

Dubbing

  • wersja angielska - Camila Cabelo
  • wersja polska- Anna Cieślak.

Biografia

Vivienne urodziła się po środku, najpierw była Missouri, po niej Vestern,potem ona, a następnie Velari. Razem z ich mamą Moon i tatą Wild ' em mieszkali razem z właścicielami w dużym i przytulnym domu. Był on nad morzem. Vivienne po dwóch tygodniach, już chętnie się bawiła z Velari obydwie kochały się stroić i bawić w modelki. W przeciwieństwie do Missouri. Tam dorastała chętnie spędzała czas z rodziną i właścicielami. Pewnego dnia kiedy właściciele zabrali ich na piknik na plaży. Moon leżała koło Wild 'a i odpoczywali. Młode suczki Vivienne i Velari bawiły się ze sobą. Nawet udało im się wyciągnąć Missouri. Razem tak się bawiły, aż nie Vivienne nie wpadła na Chris' a. U obydwojga była to miłość od pierwszego wejrzenia. Chris , nie miał właścicieli, więc postanowił zamieszkać z nią. Właściciele się zgodzili. Między Vivienne i Chris ' em kwitła miłość. Innego wieczoru kiedy oglądali na plaży zachód Słońca, Chris wyznał jej miłość. Pewnej strasznej burzowej nocy Chris przyszedł do legowiska Vivienne, aby się nie bała. Kilka miesięcy później kiedy tak sobie wszyscy biegali natknęli się na Psi Patrol. Zapoznali się z nimi i postanowili zamieszkać w Zatoce Przygód. Vivienne, Velari i Missouri oraz Vestern nadal starają się odwiedzać Moon, Wild 'a i właścicieli.

Odznaka

Jest to fioletowa przypinka w kształcie serca, koloru fioletowego. Czasem jej krawędzie się świecą.

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z PP.
  2. Spędzać czas z Chris ' em.
  3. Spędzać czas z rodziną.
  4. Malować się.
  5. Stroić się.
  6. Chodzić do SPA.
  7. Jeździć sportowymi autami.
  8. Zimę.
  9. Morze.
  10. Góry.
  11. Święta Bożego Narodzenia.
  12. Wielkanoc.
  13. Walentynki.
  14. Sylwester.
  15. Lato.
  16. Udowadniać Vestern ' owi, że powinien powiedzieć to czuje Szascie.

Nie lubi

  1. Wrogów PP.
  2. Gdy inni są smutni.
  3. Wojen.
  4. Bójek.
  5. Braku współczucia.
  6. Ochlapania futra.

Hobby

  1. Łyżwiarstwo.
  2. Pływanie.
  3. Strojenie się.
  4. Jazda w sportowych samochodach.
  5. Nurkowanie.
  6. Taniec.
  7. Oglądanie filmów.
  8. Bieganie.
  9. Piłka plażowa.
  10. Piłka wodna.

Strach

  1. Burze.
  2. Horrory.
  3. Duchy.
  4. Kosmici.
  5. Zjawiska paranormalne.

Ciekawostki

  1. Należy do rzadkiej rasy wilczak czechosłowacki.
  2. Ma 60 cm wzrostu.
  3. Ona i Chris są zaręczeni.
  4. Krawędzie jej przypinki czasem się świecą.
  5. Ona i Velari są do siebie identyczne pod względem charakteru.
  6. Jej ulubiony kolor to kolor fioletowy.
  7. Jej przypinka jest w kształcie serca.
  8. Gdy Psi Patrol (samce) zorganizowali konkurs piękności dla suczek, zajęła ona 2 miejsce, wraz z Colette, Tomirą, Velari, Kashą, Aurorą, Roxy, Cloe, Rozalią oraz Mją. Było to największe egzekwo w historii konkursów w PP.

Galeria Vivienne