FANDOM

Vinny - osiemnastoletni pies rasy Blue Bay Shepherd . Jest agentem Ligi Londyńskiej . Należy też do najwyższego kręgu tam. Pełni rolę osoby która pilnuje składu broni oraz dowodzi grupą wynalazców

Wygląd

Jest bardzo dobrze zbudowany . Jak na swoją rasę ma dobrze zbudowane ciało. Jego futro jest w kolorze szarym i białym . Jego oczy są niebieskie . W ciemnym odcieniu tego koloru ma obrożę i na niej ma znak Ligi, konkretnie kręgu

Charakter

Odstaje charakterem od reszty najwyższego kręgu. Jest żartobliwy oraz bardzo pocieszny . Pies zawsze jest chętny do pomocy i chętnie wykonuje rozkazy szefa. Na spotkaniach staje się bardziej poważniejszy . Zachowuję się dorośle i ma kompletnie inne myślenie niż na co dzień . Jego jednym z większych minusów jest bardzo problematyczny mimo iż stara się taki nie być .Drugim minusem jest to że szybko się denerwuje . Łatwo go wyprowadzić z równowagi ale nie łatwiej niż Ned'a. Z nim spędza więcej czasu z całego kręgu . Lubi go czasem denerwować . Przez co dostaje za swoje . Po prostu Owczarek Niemiecki ciska w nim czy popadnie . Od długopisu po głazy . A on ich unika . Dzięki jego umiejętnościom z magii wody . Pies co do tego jest opanowany . Opanował tą magię do perfekcji . To jego hobby i umiejętność którą udoskonala z biegiem lat . Czasami ma napady śmiechu . Przez co reszta . Od agentów do kręgu uważa go za idiotę . Reagują na to różnie . Od śmiechu do waleniem głową o twardą powierzchnie .

Umiejętności

Jest wybitnym magiem wody . Osiągnął mistrzostwo . Jest mądry . Ma dar do organizacji otoczenia i do konstruowania broni wszelkiego rodzaju.

Rodzina

  • Ninnay -Matka
  • Steney - Ojciec

Relacje

Akro

Lix

Tago

Ned

Biografia

Pies urodził się na terenie Wysp Brytyjskich . Konkretniej w Anglii. W mieście Brighton . Mieszkał tuż nad morzem. Był pierwszym i za razem jedynym dzieckiem jego rodziców . Ci nie zwracali na niego większej uwagi . Ojciec był zapracowany . Zupełnie tak jak matka . Gdy już usamodzielnił się zaczął próbować sił w wynalazkach . Jak na swój młody wiek był bardzo zdolny i posiadał wiedzę . Konstruował wiele różnych rzeczy tak aby zaimponować rodzicom. Ci jednak woleli jego kuzynostwo . Uważali ich za bardziej zdolnych . Pies wtedy był smutny i przygnębiony . Nie miał żadnych problemów z wyprowadzką od rodziców. Czuł smutek,żal,rozpacz i zaczynała się tlić w nim nienawiść . Zatrudnił się w organizacji która tworzy bronie i technologie . Tam go docenili . Pracował tam przez parę lat lecz odszedł gdy tylko dowiedział się że go wykorzystywano . Chciał tylko uznania i docenienia . Ostatecznie znalazł ją w złej Lidze . Zaprzyjaźnił się z samym liderem oraz wstąpił do kręgu. W końcu był brany pod uwagę . Podczas pracy odkrył że ma magię wody . Wytrenował ją do perfekcji.

Cytaty

Cytat1 Co ja zrobiłem nie tak ? Starałem się być jak najlepszy . Dla nich . A oni nadal mieli mnie gdzieś... Cytat2
Cytat1 hej~~ Cytat2
gdy po stronie wroga jest ładna suczka
Cytat1 Serwus orka Cytat2
do Akro
Cytat1 AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHA !!!!! Cytat2
gdy go najdzie

Dubbing

  • Polska wersja-?
  • Angielska wersja-Josh Grelle

Ciekawostki

  • Należy do Ligi Londyńskiej . Należy do najwyższego kręgu tam . Pies jest odpowiedzialny za grupę wynalazców oraz za pilnowanie broni
  • Był zakochany w Lix, obecnie obrany przez niego nie jest znany
  • Lubi drzeć się dla zabawy
  • Wielu uważa go za bardzo niezdarnego
  • Wstąpił do Ligi po rozłamie

Galeria