FANDOM

Valixy-Sunia rasy Syberyjski Husky. Jest starszą siostrą Victorii. W Psim Patrolu nie ma zawodu, jednam lubi komponować własne utwory i słuchać muzyki.

Wygląd

Suczka jest biała w brązowe łatki. Ma jasno brązowe "skarpetki" na łapach. Ma piękne cyjanowe oczy. Zawsze nosi swoje słuchawki.

Charakter

Valixy jest wyluzowana i na codzień uwielbia się bawić. Nie jest typem poważnego psiaka. Najpierw robi później myśli. Jeżeli chodzi o jej kobiecoś to jest różnie chodź woli życie bez zbędnych makijaży. Dba o swoją siostrę. Jest nadopiekuńcza w stosunku do niej. Co do Vestern'a to jest zabujana w nim po uszy. Często wygaduje jakieś głupoty przy nim. Kocha go ale martwi się, że nie odwzajemni jej uczuć.

Umiejętności

Suczka tworzy świetne remixy! Czasami śpiewa do piosenek. Jest wygimnastykowana i super szybka! Do najśilniejszych nie należy ale za to ma mocną szczęke.

Biografia

Sunia urodziła się na farmie. Wiodła szczęśliwe życie wśród rodziców i jej właścicieli. Miała przyjaciela o imieniu Bruno. Bardzo się lubili i nawet zauroczył on Val. Jednak pewnego dnia wyjechał i nigdy już się nie zobaczyli. Bardzo smutno było Valixy, jednak wieść o rodzeństu przyprawiła ją o szczęście. Gdy Valixy miała 2 lata urodziła się Victoria. Bardzo się pokochała. Pewnego dnia jak były w lesie same, pewien pan chciał je porwać. Valixy uciekła jednak jej siostra została zabrana. Bardzo to wstrząsnęło rodziną. Sunia postanowiła odnaleźć siostrę za wszelką cenę! Tak przemierzyła prawie cały świat, gdy pewnego dnia w zatoce przygód spotkała swoją siostrę! Została razem z nią w psim patrolu.

Dubbing

Wersja Oryginalna-

Wersja Polska-

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Wyzwania.
  • Słuchać muzyki
  • Jesień

Nie Lubi

  • Gdy coś nie idzie po jej myśli.
  • Samotności

Hobby

  • Tworzenie muzyki
  • Gra na gitarze

Strach

Ciekawostki

  • Potrafi grać na gitarze.
  • Zakochała się w Vesterne
  • Kiedy była mała podkochiwała się w jej przyjacielu.
  • Należy do najśliczniejszych suń świata.
  • Valixy nazywa Vestern'a Vestie, zaś on mówi na nią Val.

Galeria