Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Valiant pies rasy Owczarek niemiecki. Starszy brat Chase'a. W psim patrolu aktualnie jest policjantem i pomaga w wojsku Kena. Kiedyś je prowadził władzę nad nim przejął Ken ponieważ Valiant nie mógł dłużej walczyć. Kiedyś walczył na wojnach gdzie stracił łapę i oko oraz uzyskał swoje blizny i rany.

Wygląd

Valiant to typowy Owczarek niemiecki. Ma dość krótkie futro w brązowo-biszkoptowym umaszczeniu. Jego uszy są dość wysoko postawione a jedno z nich ma nadgryzione. Charakteryzują go liczne blizny i rany na ciele. Nie ma prawej przedniej łapy ponieważ stracił ją na wojnie. Nosi czarną opaskę na lewym oku,nie wiadomo dokładnie jak stracił oko. Ma również długi,rozczochrany i brązowy ogon. Nosi na szyi czarną obrożę z wojskowymi odznaczeniami.Jego oko ma jasno zielony kolor,drugie najprawdopodobniej było takie same lecz nie wiadomo czy to prawda ponieważ pies nie chce tego mówić. Posiada również duży czarny nos.

Charakter

Valiant jest dość oschły wobec innych psów nawet szczeniąt. Kiedy był mały Chase nazywał go ponurakiem. Jest również odważny i dzielny. Na co dzień unika dużego kontaktu z innymi pieskami. Woli spędzać czas w swojej budzie lub pomagając Kenowi w wojsku.Jest też takim trochę ponurakiem. Nie bawi się,nie śmieje się dla niego całe życie jest ,,na poważnie". Zazwyczaj zachowuje bardziej krew pesymisty lub realisty zależnie od sytuacji. Chociaż jest ponury to lubi pomagać i pracować. To drugie niestety uniemożliwia mu jego lewa łapa. Stracił ją kiedyś na jednej z wojen. Od tamtego czasu jest na emeryturze. Jest bardzo upartym psem,zawsze postawi na swoim. Chociaż ma twarde serce to jest bardzo troskliwy wobec młodszego brata. Bardzo rzadko zdarza się żeby się z czegoś cieszył. Nawet Ryder to zauważył. Z charakteru jest samotnikiem. Kiedy inne pieski razem się bawią ,oglądają filmy bądź robią coś innego razem on zazwyczaj leży w budzie lub pracuje. Chociaż jest ponury da się go zmiękczyć.

Umiejętności

Valiant potrafi między innymi,dobrze walczyć,pływać,biegać. Przynajmniej kiedyś to potrafił bo obecnie jest mniej sprawny. Pies jest ogólnie bardzo dobrze wyszkolony w końcu pracował w wojsku. Sam bardzo żałuje ,że już nie jest taki sprawny jak kiedyś.

Dubbing

Polski-Piotr Fronczewski

Angielski-?

Biografia

Valiant urodził się na ulicy razem z młodszym bratem Chase'm. Nie pamięta swoich rodziców tak samo jak Chase. Pamięta jedynie jak siedział razem z młodszym bratem przytulonym do niego w starym kartonie. Deszcz padał bardzo mocno. Wszyscy ludzie byli w domach. Wtem na początku ulicy na której stał karton pojawił się cień. Po krótkiej chwili wyłonił się z niego chłopiec o brązowych włosach. Podszedł do kartonu z szczeniętami i schylił się w ich stronę. Chase pisnął z radością kiedy chłopiec zaczął go głaskać. Kiedy chłopak chciał pogłaskać Valiant'a ten odsunął się i zawarczał lekko.(Chłopiec nazywał się Ryder)Ryder odsunął rękę i odbiegł na koniec ulicy. Chwilę później chłopak wrócił z obrożami które założył pieskom. Valiant z niechęcią dał ją sobie założyć. Chłopiec podniósł szczeniaki i zaprowadził je do wysokiego domu. Wyglądał dość dziwnie i ani trochę nie był podobny do innych domów ,które Valiant i Chase widzieli. Chłopiec wytłumaczył szczeniętom ,że to jest przyszła baza psiego patrolu! Po czym zapytał się piesków czy one chciałby do niego dołączyć. Chase od razu się zgodził, chwilę później nawet Valiant się również zgodził. Chłopiec dał im stroje i plecaki. Pokazał im również ich nowe budy i wytłumaczył ,że zmieniają się one w pojazdy. I tak Chase i Valiant dorastali a do psiego patrolu dołączało wiele nowych piesków...

Cytaty

,,Nie mam czasu na zabawę!"

-do szczeniąt kiedy chcą się z nim bawić.

,,Tak jest Ryder!"

-kiedy Ryder wybiera go na misję.

Lubi

1.walkę

2.pracować

3.misję

4.powagę

5.samotność

6.księżyc

7. jeździć na misję

8.pomagać Kenowi w wojsku

9. pomagać

10. przysmaki

Nie lubi

1. szczęniąt

2.odpoczywać

3. kiedy Ryder nie bierze go na misję

4.swojej lewej łapy

5.zabawy

6.śmiać się

7. lenistwa

8. kiedy szczeniaki chcą się z nim bawić

9. Słońca

10.dobrej pogody

Hobby

1.Służenie w wojsku

2. Pomaganie w wojsku

3. Wykonywanie misji

4.praca

Strach

1.Chase'owi może się coś stać!

Ciekawostki

1.jest bratem Chase

2. Nie ma jednej łapy

3.Nosi opaskę na oku

4.Kiedyś prowadził wojsko

5.Należał do wojska

6. Jest jednym z pierwszych piesków z psiego patrolu

7. Chase to jego młodszy brat

Galeria

Advertisement