FANDOM

Opis

Trixie to córka Suzanne i Philip'a. Jest ich o parę minut młodszym szczenięciem. Sunia jest w wieku szczenięcym. Mimo, że jest pieskiem drugiego pokolenia, to ma wiek psiaków z trzeciego. Jest ona rasy Border Collie.

Wygląd

Trixie to drobna i szczupła suczka. Futerko ma krótkiej długości. Wyglądem przypomina mieszankę jej rodziców, z dominującymi kolorami jej matki. Większość sierści suni jest biała. Uszy, zakończenia na grzywce, plecy, górną część ogona są brązowe. Wokoło oczy ma łaty w tym kolorze, oraz na prawej przedniej łapie skarpetę. Wokół pyska ma jasno-beżową łatę. Na lewej przedniej łapie i tylnej ma "skarpety" w tym kolorze. Na górnej części pyska ma jeszcze jaśniejszą łatkę. Nosek ma szaro-różowy wpadający lekko w fiolet. Ma on ciemniejsze plamki. Ma heterochromię. Lewe oko jest jasnoniebieskie, zaś prawe w kolorze ala jaśniejszy niebieski indygo.

Charakter

Zacznijmy od tego, że Trixie to bardzo empatyczna, miła i lojalna suczka. Potrafi współczuć każdemu. Ma ona dobre serce i nie lubi gdy każdy jest smutny. Każdy w Psim Patrolu mówi, że charakterem jest bardzo podobna do matki. I to jest prawda. Mała suczka jest introwertykiem, jednak w przeciwieństwie do Suzanne, mówi swoje sekrety, ale tylko jej najbliższym. Co nie oznacza, że nie ufa Psiemu Patrolowi. Ufa, ale często ma problem by powiedzieć co jej leży na sercu. Ma fobię społeczną gdy jest w nowym miejscu z obcymi osobami. Do ogromnej ilości piesków przywykła i nie stresuje ją to. Kiedy coś ma mówić na głos publicznie, lub wystąpić woli tego nie robić. Bardzo się stresuje, wtedy głos jej się jąka a łapki trzęsą. Mimo to jak każdy szczeniak lubi dobrą zabawę. Kocha zabawy z wszystkimi szczeniakami. Bardzo je szanuje i ich opinię. Zazwyczaj kiedy inne maluchy z Psiego Patrolu mają pomysł na zabawę Trixie nie wychyla się ze swoimi. Mówi tylko swoje gdy nikt inny nie ma pomysłów. Suczka jest bardzo urocza i grzeczna. Z jej pysia nigdy nie usłyszysz obraźliwych słów. Robi się bardzo opiekuńcza w stosunku do młodszych. Mocno kocha jej brata i uważa, że nie zawsze ma on dobre pomysły. Jest taką równoważnią w tym rodzeństwie. Jest bardzo związana też z jej rodzicami, których równie mocno kocha. Łatwo jest ją zranić, a wtedy unika kontaktu z każdym i płacze. Gdy ma złe dni by nie wszczynać kłótni siedzi cicho. Choć ku zdziwieniu reszty może narzekać. Jeśli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to wie, żeby nie rozmawiać z nimi i tego się trzyma.

Umiejętności

Suczka jest bardzo zwinna. Potrafi dobrze tańczyć oraz nawet wysoko skakać. Trixie dobrze pływa. Na pewno jest znacznie szybsza niż silniejsza. Umie wykonywać papierowe lub materiałowe róże.

Rodzina

  • Suzanne- mama
  • Philip- tata
  • Tod- brat
  • Bill- wujek
  • Tristan-wujek
  • Choco- przyszła ciocia
  • Astra- babcia
  • Grif- dziadek
  • Andison- babcia
  • Albert- dziadek

Dubbing

  • Wersja angielska- Shahadi Wright Joseph
  • Wersja polska- Olga Bończyk

Biografia

Trixie urodziła się w bazie Psiego Patrolu nie długo po jej bracie. Był to koniec lutego. Na dworze szalała wtedy śnieżyca, ale na szczęście w bazie było przytulnie i ciepło. Po jakimś czasie otworzyła oczy, dzień po tym jak jej brat otworzył. Obydwoje zaczęli poznawać otaczający ich świat.

Odznaka

Trixie nosi obrożę w kolorze grejpfrutowym. Do niej przypięta jest przypinka w kształcie serca. Serduszko jest z początku różowe. W środku ma mniejsze serce w jaśniejszych kolorach. Mniejszych serc jest dwa.

Lubi

  1. Spędzać czas z jej rodziną i bratem.
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  3. Spokojne zabawy
  4. Bawić się ze szczeniakami
  5. Spokój
  6. Boże Narodzenie
  7. Sylwester
  8. Walentynki
  9. Wielkanoc
  10. Dobro
  11. Pomagać
  12. Lojalność
  13. Dochowywanie tajemnic
  14. Lody o smaku grejpfruta
  15. Zimną wodę
  16. Lato
  17. Zimę
  18. Wyjazdy z Psim Patrolem
  19. Być w otoczeniu osób/psów, które zna

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Zła
  3. Przebywania w dużym obcym tłumie
  4. Narzucania
  5. Przemawiania
  6. Nudy
  7. Gdy jej rodzinie coś grozi
  8. Gdy jej rodzina jest smutna
  9. Gdy coś grozi Psiemu Patrolowi
  10. Kłótni
  11. Napiętej atmosfery
  12. Braku grzeczności

Hobby

  1. Taniec
  2. Skoki
  3. Pływanie
  4. Wykonywanie materiałowych lub papierowych róż

Strach

  1. Jej rodzinie coś złego się stanie
  2. Coś złego stanie się Psiemu Patrolowi
  3. Przebywanie w obcym tłumie
  4. Przemawianie
  5. Burze
  6. Ciemność

Ciekawostki

  1. Suczka jest młodszą siostrą Tod'a, choć dzieli ich około kwadransa różnicy.
  2. Ma 30 cm wzrostu.
  3. Ma heterochromię, lewe oko ma jasnoniebieskie, zaś prawe ciemniejsze.
  4. Suczka ma fobię publiczną.
  5. Jej przypinka została zainspirowana emoji.
  6. Cały Psi Patrol i ich przyjaciele mówią, że charakterem wdała się w Suzanne. Oraz czasem wspominają, że kolorystycznie trochę też.
  7. Ulubiony kolor Trixie, to grejpfrutowy.
  8. Lubi dużo rzeczy związanych z grejpfrutami.
  9. Wiele piesków zastanawia się skąd ma heterochromię i kolor oczu wraz z nosem. Jednak te cechy odziedziczyła po jej dziadkach. Od strony ojca kolor oczu, zaś od Astry kolor nosa.
  10. Pływać nauczyła ją Natalie.
  11. Jej najlepszą przyjaciółką jest Ava.

Galeria Trixie