FANDOM

OPIS

Traitor to pies rasy doberman. W Psim Patrolu nie ma zawodu. Dawniej był partnerem Milarii.

WYGLĄD

Traitor to typowy doberman. Jest czarny w podpalane łaty. Ale jego oczy są niebieskie.

CHARAKTER

Milaria uważa, że jest on najbardziej fałszywym psem jakiego zna. I to prawda. Lepiej nie wierzyć mu na słowo. Jest profesjonalnym kłamcą. Jest też wredny i mało przyjacielski. Jeśli ktoś zdobył jego przyjaźń, to gratulacje! Bo jego przyjaźń naprawdę trudno jest zdobyć. Lubi też manipulować innymi. Doprowadzanie innych do smutku i łez jest takim jego hobby. Niektórzy nawet dziwią się, jakim cudem dołączył do PP! Bo trzeba przyznać, dużo bardziej nadaje się na złoczyńcę. Lubi dokuczać innym. Owszem, kiedyś chodził z Milarią (zanim znowu dołączyła do Psiego Patrolu), ale bardziej bawił się jej uczuciami. Po kilku miesiącach odszedł od niej, co złamało jej serce. Ale szybko się pozbierała. Teraz nie mają ze sobą za dobrych relacji. Unikają swojego towarzystwa. Ale kiedy staną sobie w drogę, to lepiej się odsunąć! Zaczynają na siebie warczeć i krzyczeć. O mało co nie dojdzie do bójki! Ale pomimo wszystko, Traitor ma resztki czegoś takiego jak uczucia. Potrafi współczuć i czasami żałuje swoich czynów. Ale objawia się to jakoś raz na rok. Do nieznajomych raczej nie różni się od tego, jaki jest na co dzień. Test tylko bardziej wredny. A do wrogów jest bardzo agresywny. Raczej stara się ich unikać, bo jak już ich spotka, to o mało co nie zabije!

UMIEJĘTNOŚCI

Samiec jest szybki i zwinny. Dosyć wysoko skacze. Zmysły ma dosyć dobre. Jest profesjonalnym kłamcą i sprytnym manipulatorem. Dobrze mu wychodzą sporty i Hop hop boogie. Jest silny.

RODZINA

Rodziców nie pamięta

Mizid - starsza siostra

Milaria - była partnerka

BIOGRAFIA

CYTATY

LUBI

  • Dokuczać
  • Uprzykszać życie jego wrogom

NIE LUBI

  • Harmonii
  • Spokoju
  • Uprzykszania JEGO życia

HOBBY

  • Dokuczanie
  • Manipulowanie innymi
  • Piłka nożna
  • Hop hop boogie

STRACH

  • Brak

CIEKAWOSTKI

  1. Dawniej był partnerem Milarii.
  2. Nie wie, że ma córkę, Simi.
  3. Milaria ukrywa przed nim fakt, że jest ojcem jej pierwszej córki, gdyż uważa, że tak będzie lepiej
  4. Jest młodszym bratem Mizid.
  5. On i Milaria nie mają dobrych relacji.
  6. Jego imię znaczy ,,zdrajca”

GALERIA