FANDOM

Opis

Trace to ośmioletnia suczka. Mimo iż nie nalezy do psiego patrolu otrzymała odznake archeologa. Ma także swój strój i pojazd.

Wygląd

Charakter

Trace to bardzo żywa suczka. Uwielbia zabawy w dinozaury. Odważna i zadziorna.  Stanie w obronie bliskich i ,,Swojego Terytorium". Czasami przypomina z Charakteru Welociraptora.

Biografia

Lata szczenięce

Pewnego dnia na świat przyszła Trace. Jej mama mieszkała w schronisku jednak lubiła to życie. Zawsze podziwiała swoją młą córeczkę. Obok klatki gdzie ,,mieszkała" Trace i jej mama był stary pies o imieniu Hoof. Opowiadał suczce o wielich dinozaurach ,które stąpały po ziemi kilka set milionów lat temu. Mama bardzo się nią odpiekowała i pilnowała jej. Uczestniczyła także w zabawach. Lata mijały Trace robiła się większa i silniejsza. Jej mama natomiast starsza. Pewnego ranka Trace podbiegła do swojej mamy aby o cos zabytac. Ta leżała nieprzytomna. Suczka szybko zaczęła szczekać. Przyszła pani ,która zabrała mame suczki do weterynarza. Okazało się ,że jej mama była chora a karzdy dzień mógł być jej ostatnim. Trace załamała się chorobą matki. Jednak przerzyły razem dwa lata zycia. Przyszedł czas rozłąki. 

Dorastanie

Był ranek. Do schroniska przyjechał mały męszczyzna szukający pieska. Trace siedziała w klatce i rozpłakiwała zmarłą matkę. Miała wtedy sześć lat. Eddy bo tak miał na imię męszczyzna podbiegł do jej klatki. Wpatrywał się w nią jak w czekoladę [1]skamielinę. Postanowiół przygarnąć ją do domu. Na początku suczka miała problem z zaklimatyzowaniem się jednak później okazało się ,że Eddy ma takie same marzenia jak ona. Aby zostać Archeologiem i oczywiście zobaczyć dinozaura. Eddy mieszkał w zatoce przygód. Pewnego dnia kiedy wychodziła z Trace na spacer zobaczyła bezdomnego psa Kody'ego. Postanowił przygarnąć go do siebie. Trace i Kody od razy znaleźli wspólny język. Stali sie dla siebie jak brat i siostra. Rok później Eddy natrafił  na suczkę o imieniu Amy. Ją także chciał przygarnąc jednak okazało się ,że już dawno ma dom. Wtedy Trace i Kody zapoznali się z psim patrolem.

Lata Obecne

Trace dotała od Ryder'a odznakę Archeologa jednak pomimo to nie należała do spiego patrolu. Od Skipper dostała własny strój a od Kasumi pojazd. Kocha zabwę i szukanie skamielin.

Wygląd Wyposarzenia:

Pojazd-Biały samochód. Marki dokładnie nie da się określić dokładnie marki , ponieważ jest on wymyślony przez Kasumi. Z tyłu ma ,, kabinę" w której trzyma wszytko co jest jej potrzebne. Potrafi rozpędzić się do 230 km/j

Strój-Zielono-Niebieska kamizelka. W ciemności świeci.

Plecak-Niebieski wyposażony w:pędzel ,szczypce i młotek. Ma także jet-pack .

Cytaty

  • ,,Trace jako welociraptor"-Kiedy się bawi.
  • ,,Pływam świetnie jak Mazazaur!"-Wskakuje do basenu.
  • ,,Ruuuuuuf!"-Często przeciąga szczkeknięcie aby udawac ryk dinozaura.
  • ,,Jak śmiesz tak mówić o Welociraptorze?!"-Kiedy ktos uwaz ,że jej ulubieniec nie jest ,,Najlepszy"

Lubi

  • Zabawę ,szczególnie kiedy chodzi o dinozaury.
  • Pluskać sie w wodzie.
  • Odwiedziać Psi Patrol.
  • Adrenalinę.

Nie Lubi

  • Jak ktos źle cos mówi o jej ulubionym dinozaurze.
  • Kiedy Kody nie chce się już bawić.

Strach

  • Sczerze to sama nie wie czego sie boi.

Hobby

  • Szukanie skamielin.
  • Surfing.

Ciekawostki

  • Czasem zpomina ,że jest psem i zachowuje sie jak dinozaur.
  • Kocha jeść.
  • Ma piekny głos jednak nie zwraca na to uwagi i go ,,nie używa"
  • Jet bardzo ładna. Doruwnuje Victoria.

Przypisy

[1]-Mój dziwny wymysł xd