Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Toyota jest psem należącym do cesarza Japonii - Naruhito. Jest przez to bardzo bogaty i bardzo znany. Jest też uznawany za psiego księcia. To pies rasy pies faraona. Zakochał się w Fukumaru ale nikomu tego nie mówi. Nawet swojemu właścicielowi. Bo boi się, że ktoś mu coś zrobi przez to, że zakochał się w samcu.

Wygląd

Toyota ma rudą sierść z białymi znaczeniami. Jest szczupły ale umięśniony, dobrze zbudowany. Ma bursztynowe oczy. Jego wzrost wynosi 63 cm a waga 25 kg. Nosi skórzaną obrożę ze złotymi elementami. Środek jego uszu jest różowy, tak samo jak nos.

Charakter

Toyota jest psem cesarza Japonii Naruhito. Jest przez to bogaty i dobrze znany. Wiele suczek jest w nim zakochanych ale prawie wszystkie tylko z powodu jego majątku i tego, że należy do cesarza. Jest bardzo mądry, uczył się tylko od najlepszych i najdroższych nauczycieli. Jest też narcyzem ale i introwertykiem. Mimo to, potrafi bardzo dobrze przemawiać i negocjować. Je i używa tylko najdroższe rzeczy. Ma bardzo wysoką samoocenę. Zakochał się w psim strażniku, który chroni ich posiadłości - Fukumaru. Boi się o tym powiedzieć komukolwiek, bo myśli, że go wyśmieją, coś mu zrobią, a co najgorsze, że Naruhito się go pozbędzie i wszyscy poddani będą się z niego śmiali.

Umiejętności

Toyota potrafi bardzo dobrze przemawiać i negocjować. Jest bardzo mądry. Oprócz japońskiego potrafi też posługiwać się językiem angielskim, chińskim, hiszpańskim, francuskim, polskim i łacińskim. Dobry z niego strateg. Bardzo szybko liczy. Były plotki o tym, że wspaniale walczy ale nie widziano walczącego Toyoty na żywo.

Rodzina

Właściciel - Naruhito

Ojciec - Tenshin

Matka - Fumi

Rodzeństwo - 6 zmarłych przy porodzie szczeniąt

Krewni - Toyota żadnych nie zna

Dubbing

Wersja angielska -

Wersja polska -

Wersja japońska -

Biografia

Toyota urodził się w posiadłości cesarza Naruhito jako jedno z 7 szczeniąt Tenshina i Fumi - psów należących do poprzedniego cesarza. Niestety reszta szczeniąt zdechła kilka minut po porodzie, tylko Toyota przeżył. Traktowano i rozpuszczano go tak jak tylko można było. Gdy nie potrzebował już rodziców zabrano go od nich aby się usamodzielnił. Uczył się tylko od najlepszych i najdroższych nauczycieli. Uczył się wielu języków, matematyki, literatury, przemawiania, negocjowania, strategii i walki. Walka nie szła mu dobrze. Gdy był w odpowiednim wieku powrócił do swojego miejsca, w którym się urodził. Niestety nie było już tam jego rodziców. Był bardzo smutny ale uczono go aby nie pokazywał słabości. Pomyślał, że pewnie już zmarli że starości. Przecież byli starzy. Dostał od swojego pana bardzo drogą obrożę. Od teraz znowu mógł dostawać co chciał i kiedy chciał oraz zasiadał na swoim psim tronie. Pewnego razu zauważył psiego strażnika, który strzegł ich pałacu. Od razu się w nim zakochał. Tak, zakochał się w samcu. Nikomu o tym nie mówił. Przyleciał do Zatoki Przygód aby ją zwiedzić, poznać Psi Patrol, zobaczyć jak tam jest i być może o czymś negocjować. Jego pan chce dla niego zaaranżować ślub z jakąś psią księżniczką, lecz Toyota strasznie tego nie chce.

Lubi

  1. Swój wygląd
  2. Swój majątek
  3. Naruhito
  4. Być sam
  5. Wielkie miasta
  6. Złoto
  7. Wszelkie kamienie szlachetne
  8. Być znany
  9. Gdy wszyscy się go słuchają
  10. Kolor zielony
  11. Fukumaru

Nie lubi

  1. Biedy
  2. Wsi i małych miast
  3. Bezpańskich psów i mieszańców
  4. Śmierci
  5. Być brudny lub mokry
  6. Gdy ktoś się go nie słucha
  7. Kolor niebieski
  8. Gdy suczki próbują się do niego przystawiać
  9. Krwi
  10. Gdy Fukumaru jest smutuy

Hobby

  1. Nauka
  2. Przemawianie oraz negocjacje
  3. Strategia
  4. Mówienie w różnych językach które zna
  5. Przebywanie samemu
  6. Oglądanie swojego majątku

Strach

  1. Że Fukumaru może się coś stać
  2. Że będzie musiał być zaręczony z psią księżniczką
  3. Bieda
  4. Że poddani i wszyscy inni go wyśmieją
  5. Wojny, śmierć i krew

Ciekawostki

  1. Jest homoseksualny
  2. Charakterystyczną cechą tej rasy jest to, że ich uszy i nosy czerwienieją gdy są podekscytowane
  3. Od 1974 r. pies faraona jest narodowym psem Malty
  4. Polubił Psi Patrol ale myśli że są biedni
  5. Jest uczulony na kocią sierść i kurz
  6. Opowiadano mu, że wszyscy jego przodkowie należeli do tej rasy i że każdy władca Japonii miał chociaż jednego psa tej oto rasy
  7. Myśli, że Rocky jest brudasem i nie lubi go przez jego pracę

Galeria Toyoty

...

Advertisement