FANDOM

Opis

Tod to szczeniaczek rasy Border Collie. Piesek jest synem Suzanne i Philipa, a także bratem Trixie. Należy do piesków drugiego pokolenia, mimo, że jest w wieku piesków z trzeciego.

Wygląd

Tod jest niewiele wyższy od jego siostry, za to zdecydowanie bardziej masywny. Futro pieska jest miękkie w dotyku. Oczy jego są niebieskie. Większość sierści szczeniaka jest w kolorze beżowym. Od pyska po klatkę piersiową ciągnie się biała łata. Jednak na klatce piersiowej znajduje się ona tylko na środku. Na lewej przedniej łapie Tod ma białą "skarpetkę". Spód ogona pieska jest w tym samym kolorze co wymieniona "skarpeta". Prawe ucho ma całe brązowe, nawet łata zahacza o kawałek głowy pieska. Na lewym uchu znajdują się dwie mniejsze brązowe łatki. Prawa przednia łapa pieska ma "skarpetkę" w kolorze tym samym co jego uszy. Od pleców po górną część ogona ciągnie się brązowa plama. Tod nosi miętową obrożę.

Charakter

Tod to wesoły, trochę energiczny i rozbrykany szczeniak. Na co dzień pieska cechuje duża przyjacielskość. Kocha przebywać w towarzystwie, ale nie przeszkadza mu bycie samemu. Czasem nawet potrzebuje przebywania samemu aby odpocząć. Ma dni gdzie po prostu energia z niego tryska, oraz dni gdzie chodzi spokojny. Mały Border Collie jest ambiwertykiem. Psiakowi można zaufać. Najlepiej mu się dogaduje ze szczeniakami z Psiego Patrolu. Lekko wycofany jest gdy poznaje nowe obce szczeniaki lub psy. Mimo jego natury potrafi psocić i to nie rzadko. Tod nie lubi nudy, woli jak jest jakieś zajęcie. Żeby się posłuchał trzeba mówić mu parę razy. Jest dobrym przyjacielem, z którym można się pośmiać, a także zwierzyć. Gdy ktoś się mu zwierza Tod staje się bardzo wyrozumiały i poważny. W lekkim stopniu jest nadopiekuńczy co do Trixie, którą bardzo mocno kocha. Zazwyczaj stara się aby nie zdarzyła jej sie krzywda. Gdy trzeba będzie stanie w jej obronie. Mocno kocha jego rodzinę, za których też by oddał życie. Jednak nie zawsze się słucha. Kiedy Tod ma złe dni chodzi gburowaty, markotny. Łatwo się nudzi wtedy. Czasem nawet na przekór innym robi się nieposłuszny. Jeżeli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to gdy mówi o nich to z widoczną wyższością w głosie. Co innego wchodzą oni w interakcję z Psim Patrolem. Tod martwi się o członków swojej drużyny, a także chce pokazać im kto tu rządzi. Jednak wie, że ma się do nich nie zbliżać (choć zakaz ten już parę razy złamał).

Umiejętności

Tod potrafi szybko biegać, wysoko skakać. Piesek świetnie gra w Hop Hop Boogie oraz różne gry zespołowe. Myśli szybko i strategicznie. Dobrze pływa, jak i buduje budowle z piasku. Zawsze gdy je tworzy mają dużo detali.

Rodzina

Dubbing

  • Wersja angielska- JD McCrary
  • Wersja polska- Paweł Szymański

Biografia

Tod urodził jako pierwszy, przed jego siostrą, w bazie Psiego Patrolu. Był to prawie sam koniec lutego. Na dworze była wtedy śnieżyca. Na szczęście w bazie było ciepło i przytulono. Po jakimś czasie Tod otworzył swoje oczy. Był to dzień wcześniej przed jego siostrą, Trixie. Obydwoje potem zaczęli poznawać otaczający ich świat.

Lubi

  1. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Spędzać czas z rodziną.
  3. Bawić się.
  4. Zabawy z resztą szczeniąt z Psiego Patrolu.
  5. Boże Narodzenie
  6. Sylwester
  7. Wielkanoc
  8. Wszystkie pory roku
  9. Wyjazdy z Psim Patrolem
  10. Lody o smaku orzechowym
  11. Psie ciasteczka o smaku wątróbki.
  12. Psie ciasteczka o smaku cielęciny.
  13. Jak coś się dzieje
  14. Ciepłą pogodę
  15. Zimną pogodę
  16. Dobro

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Nudy
  3. Zła
  4. Kiedy jego rodzina jest smutna
  5. Gdy coś grozi jego rodzinie
  6. Kiedy wrogowie Psiego Patrolu atakują
  7. Kiedy Trixie jest smutna.
  8. Gdy coś grozi Trixie.
  9. Tłumów z nowymi ludźmi/psami
  10. Psich ciasteczek o smaku grilla

Hobby

  1. Bieganie
  2. Skakanie
  3. Hop Hop Boogie
  4. Gra w gry zespołowe
  5. Pływanie
  6. Piłka nożna
  7. Koszykówka
  8. Piłka plażowa
  9. Piłka wodna
  10. Budowanie z piasku

Strach

  1. Burze
  2. Coś się stanie jego rodzinie
  3. Coś się stanie Psiemu Patrolowi.
  4. Duchy

Ciekawostki

  1. Jest starszym bratem Trixie.
  2. Ma 32 cm wzrostu.
  3. Kolorystycznie można powiedzieć, że jest trochę mixem jego rodziców.
  4. Ulubiony kolory Tod'a to zielony i miętowy.
  5. Tod bardzo lubi grać w różne gry zespołowe.
  6. Często uczy grać w koszykówkę z jego ojcem.
  7. Dość nie dawno odkrył jego talent do robienia różnych budowli z piasku.
  8. Często wraz z Obim buduje budowle z piasku.

Galeria Tod'a