FANDOM

Opis

Tetradi jest żołnierzem, oraz suczką rasy Cocker Spaniel. Sunia ma szesnaście lat. Pochodzi z innego wymiaru. Obecnie żyje i mieszka w wymiarze piesków z Psiego Patrolu w ich bazie.

Wygląd

Tetradi to masywna i wysoka suczka swojej rasy. Większość futra suczki jest białe i ma ona jasnorude łaty. Dodatkowo ma w tym kolorze grzywkę uszy, ogon i zakończenie tylnych łap. Nad prawym okiem także ma łatkę w tym kolorze. Jej oczy są niebiesko-zielone. Na prawym boku ma wypaloną sierść, która jej nie przeszkadza. Nosi na sobie zieloną koszulę w moro.

Charakter

Jest, lojalna, odważna. Jest w 100 % twardzielką. Nie poddaje się, czasami krzyczy jak w wojsku, nie jest w ogóle kochliwa. Kiedyś była wrażliwa, ale wojna z niej to wydarła, choć i tak nie była wylewna w uczuciach. Nie nosi cieni do powiek, eye - linerów, sukienek, spódniczek, bransoletek, naszyjników, kolczyków. Kochasz ją...nic z tego, albo dostaniesz dorodną śliwę pod okiem, coś Ci złamie, możliwe, że mało co Cię nie zabije, wścieka się (ale to duża rzadkość). Jest też sprytna, zwinna i szybka, kocha adrenalinę i ryzyko ,,Bez ryzyka nie ma zabawy" jej motto. Jest też bardzo porywcza oschła, chłodna. Jest bardzo uparta, bardzo sprytna, pewna siebie, silna psychicznie i fizycznie, odpowiedzialna. Jest urodzoną bezlitosną wojowniczką. Do jej minusów należy to, że szybko się ją denerwuje, a jak do tego dojdzie może wpaść w furię. Ogólnie dla Psiego Patrolu i ich przyjaciół stara się być w miarę możliwości miła i wychodzi jej to. Jej kuzynka Annie wnerwia ją po uszy! Co do wrogów Psiego Patrolu do nie ma przeproś! Za najmniejsze przekroczenie granicy potrafi ich przydybać i napędzić stracha. Gdyby coś poważnego zrobili Psiemu Patrolowi, albo jego przyjaciółmi to lepiej nie być w ich skórze...

Umiejętności

Jest bardzo silna w sumie to jednym z drugich najsilniejszych piesków. Jest też bardzo szybka , lecz trochę wolniejsza od Skipper, może biec 60 km/h. Jest też bardzo mądra. Ma bardzo wyczulony i dobry słuch, jak i węch ze wzrokiem. Ma także ,, super moce". Jest to super siła, bieg, pole ochronne, ogień, powietrze. Których prawie nigdy nie używa, tak rzadko że można powiedzieć że jakby ich nie miała. Ma bardzo silną szczękę, może złamać kości. Potrafi się poruszać bez szelestu (wiadomo wojsko).

Rodzina

  • rodzice (nie żyją, zginęli podczas wybuchu bomby atomowej)
  • Annie - kuzynka.
  • David - (Przyszły) szwagier

Moce

Ogień

Suczka potrafi władać ogniem, jednak bardzo rzadko używa tej mocy. Jej moc jest efektem po wydarzeniu z jej przeszłości. Suczka gdy tupnie łapą potrafi wytworzyć płomienie. Tetradi może przez krótką chwilę poprzez ruchy przednich łap kulę ognia, ale mogą one także gdy rypnie, lecz to rzadziej. Suczka wytwarza też iskry wtedy albo oddzielnie. Wystarczy, że nakieruje łapę na przedmiot i wypuści z niej iskry. Potrafi wytworzyć pierścień z ognia i zamknąć w nim wroga.

Strach

  1. Straci Psi Patrol i Talir

Lubi

  1. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Spędzać czas z Talir.
  3. Biegać po pustyniach
  4. Oglądać filmy
  5. Ćwiczyć w koszarach
  6. Siłować się
  7. Ciężkie warunki.
  8. Twardzielki.
  9. Boże Narodzenie.
  10. Wielkanoc.
  11. Sylwester.
  12. Wyjazdy.
  13. Wiosnę.
  14. Lato.
  15. Jesień.
  16. Zimę.
  17. Wodę.
  18. Latanie.
  19. Śnieg.

Nie Lubi

  1. Ciuchów, kosmetyków, itd.
  2. Pytania się o jej bliznę
  3. Mówienia jej, że nie jest żołnierzem
  4. Wrogów Psiego Patrolu.
  5. Kociej Katastrofy 2
  6. Się ubierać w sukienki itd.
  7. Typowych zachowań dziewczęcych.
  8. Szczeniąt
  9. Mody, sukienek, cieni itp .
  10. Annie.
  11. Gdy Talir jest smutna lub coś się jej dzieje.

Hobby

  1. Piłka ręczna
  2. Surfing
  3. Psiu-Fu.
  4. Ćwiczenia w koszarach
  5. Piłka plażowa
  6. Piłka wodna
  7. Pływanie
  8. Zapasy
  9. Ćwiczenia w terenie
  10. Skakanie ze spadochronu
  11. Siłowanie się.
  12. Bieganie.

Ciekawostki

  1. Ma 50 centymetrów wzrostu, więc jak na ogóle Cocker Spaniela jest bardzo wysoka.
  2. Jej prawy bok ma spaloną sierść, dlatego często nosi koszule w moro.
  3. Pomagała pieskom w Strażnikach Ziemi.
  4. Pierwszy raz pojawiła się w odcinku Strażnicy Ziemi.
  5. Rzadko kiedy ujawniała ból na zewnątrz, często tłamsiła go w środku.
  6. Kiedyś zakochany był w niej Phoenix, ale ona nigdy nie odwzajemniała uczucia. Był jej przyjacielem.
  7. Mimo, iż pochodzi z innego wymiaru, mieszka obecnie w Zatoce Przygód w bazie razem z pieskami z Psim Patrolu.
  8. Posiada moce ognia, ale rzadko kiedy ich używa.
  9. Na jej pierwsze Halloween w Zatoce Przygód przebrała się za wojownika aniołów.
  10. Czasami gdy coś chce powiedzieć krzyczy jak by była w wojsku .
  11. Nigdy nikt jej nie widział bez jej koszulki w moro po tym jak straciła futro.
  12. Kiedyś była poniżana, uważano ją za słabą. Gdy nadeszła wojna i znalazła się w obozowisku armii nawet te pieski się z niej śmiały. Gdy skończyła wraz z innymi szkolenie, na bitwie poległ ten pies , który ją poniżał.
  13. Razem z Valką, Vitani, Gray'owi, Kashy, Bektera, są drugimi najsilniejszymi pieskami w Psim Patrolu, mimo to przewyższa je Delgado.
  14. Nie cierpi swojej kuzynki Annie , są totalnym przeciwieństwem i jej wrogiem numer 1!!
  15. Była najlepszym żołnierzem w całej historii jej wymiaru
  16. Nie lubi szczeniaków.
  17. Mimo iż jest słabsza od Delgado, chętnie się z nią siłuje.
  18. Nie cierpi różowego.
  19. Należy do drugich piesków najsilniejszych w Psim Patrolu.
  20. Ona i Talir to najlepsze przyjaciółki! Traktują siebie jak siostry!
  21. Na jej nieszczęście jest ładna.
  22. Kiedyś Annie chciała ją dać to konkursu organizowanego przez samców z Psiego Patrolu, już miała ją malować i ubierać, kiedy Tetradi warknęła, że nie chce i by dała jej spokój, tamta zaś na siłę próbowała po czym musiała uciekać! Ledwo Annie uszła z życiem.
  23. Czasem dojdzie do bójki między nią a David’em.
  24. Dodając ją na wiki w pierwotnych planach Tetradi miała być moją Puppyfikacją.
  25. Przez przypadek Tetradi dowiedziała się o tajnej mocy Janny'ego. I jest to ich sekret, o którym wiedzą tylko oni.

Biografia

Urodziła się i wychowała w innym wymiarze. Na pustkowiu wraz z jej rodziną. Surowe warunki ukształtowały jej charakter. Urodziła się w ciężkich warunkach . Zawsze nie okazywała zbytnio wylewnie uczuć . Pewnego dnia , gdy nastała wojna , była razem z jej matką w domu . Matka , próbowała je sprowadzić do schronu , który był pod ich domem , ale biegnąc choroba jej matki się odnowiła i upadła . Tetradi pobiegła po nią , tamta próbowała ją zawrócić , ale Tetradi była , jest i będzie uparta i gdy dobiegła do niej wybuchła bomba jądrowa , Tetradi chciała osłonić matkę przed falą rażenia i radioaktywną , ale gdy już doszła w gwałtownym tempie do ich mieszkania wywaliło im szyby i zarazem okna , fala wyrzuciła Tetradi , nagle poczuła przeszywający ból , jej prawy bok palił się , w oczach przedostatni raz miała łzy . Gdy się obudziła , obudziła się w obozie żołnierzy . Dowiedziała się , że jej matka i ojciec nie żyją i , że ma spalony kawałek futra , wybiegła z namiotu i przepłakała nad stratą rodziców , i wtedy jakby jej uczucia został tej nocy wyrwane . Także tej nocy dostała jej ,, defektu " i od tamtej pory a super moce . Weszła do namiotu zupełnie i bezpowrotnie odmieniona . Gdy generał Phoenix mianował ją żołnierzem , Jackson powiedział , że to słabeusz ona wzięła go za koszulę i prawie udusiła . Później poznała legendarnych Strażników Ziemi i po uratowaniu jej wymiaru , przeniosła się do wymiaru piesków z Psiego Patrolu.

Dubbing

  • wersja angielska - HenaLaul
  • wersja polska - Brygida Turowska

Galeria Tetradi