Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Terra to nastoletnia suczka, rasy East Europan Shepard. Należy do Herosów Ziemi i jest magiem ziemi. Jest siostrą Tiro i Theresy.

Wygląd

Suczka jest ciemno- beżowa w czarne łatki na uszach, jej "skarpetki", łata na pysku i szyi oraz plecach, górze ogona są jasno- czarne. Na prawej łapie ma znak magii ziemi. Jej oczy są brązowe.

Charakter

Suczka zazwyczaj jest twarda! Odważna lojalna. Lecz też lubi pożartować. Zdarza jej się, że chętnie się po wygłupia i może być miła. Kocha przygody i różne niebezpieczeństwa. Jest twardzielką. Nie lubi się stroić! Jednak gdy naprawdę już tego trzeba to z wielkim trudem nałoży na siebie kieckę. Jak z tego taki piesek wyjdzie zależy od jej humoru. Bardzo lubi spędzać czas jak i przebywać z Herosami. Także bardzo lubi odwiedzać Psi Patrol i spotykać się z ich przyjaciółmi. O dziwo bardzo lubi Team Avatara! Dla wrogów wredna, opryskliwa, chamska a nawet agresywna.

Umiejętności

Dość szybko biega. Z Ziemi potrafi wiele zrobić. Jednak w wolnym czasie lubi rzeźbić i jej prace są niesamowite!

Rodzina

  • Ski- tata.
  • Eara- mama.
  • Theresa- siostra.
  • Tiro- brat.
  • Allia- ciocia.

Dubbing

  • Wersja angielska- Jada Pinkett Smith
  • Wersja polska- Małgorzata Kożuchowska.

Biografia

Suczka urodziła się na Dzikim Zachodzie w Królestwie Ziemi. Była najmniejsza z miotu. Jak i najmłodsza. Bardzo kochała swą rodzinę i posiadała niezwykłą więź z jej rodzeństwem. Tak dorastała. Pewnego dnia poznała Afton'a zaprzyjaźnili się, na początku była w nim zakochana.Potem poznali Caro i tak stworzyła się grupa do, której należy. Także pewnego razu poznała Ryder'a i Psi Patrol, których wraz z resztą Herosów zostali przyjaciółmi.

Moce

Trzęsienie ziemi

Tej mocy używa często podczas walki. Potrafi skoczyć na ziemie i siła trzęsienia zależy o jakim myśli.

Mur z ziemi

Używa go podczas wielu większych bitew. Potrafi najpierw zacząć tkać ziemie a potem uderzyć łapą, tyle ile razy uderzy łapką tak mur jest gruby i wysoki.

Lawina

Tą mocą operuje jak prawdziwy mistrz. Zwłaszcza w górach. Potrafi ściągnąć telepatycznie skały, lub uderzenie w ziemie.

Szczeliny

Potrafi uderzyć łapką w grunt i zrobi szczelinę o dowolnej długości. Szerokosc szczeliny zależy od tego jakie emocje nią kierują kecz także to jakiej długości sama chce by powstała w gniewie często zapomina o tym drugim.

Relacje z oddziałem

Afton

Najlepsi przyjaciele. Bardzo się lubi i dbają o siebie! Nie wiedział, że była w nim zakochana.

Caro

Super przyjaciółka. Bardzo dobrze się rozumieją i dogadują.

Lubi

  1. Spędzać czas z resztą Herosów Ziemi i Psim Patrolem oraz resztą przyjaciół.
  2. Ziemię.
  3. Adrenalinę.
  4. Biegać.
  5. Pomagać
  6. Odwiedzać Psi Patrol
  7. Team Flurr.
  8. Wszystkie święta.
  9. Dziki Zachód.
  10. Pory roku.
  11. Niebezpieczeństwa.
  12. Spędzać czas z jej bratem

Nie lubi

  1. Wrogów.
  2. Wrogów Psiego Patrolu.
  3. Zła.
  4. Kłamstwa.
  5. Kobiecości.
  6. Oszustów.
  7. Pychy.

Hobby

  1. Czarowanie ziemi.
  2. Bieganie.
  3. Siłowanie się.
  4. Rzeźbiarstwo.

Strach

  • Brak.

Ciekawostki

  1. Ma 72 cm wzrostu.
  2. Należy do Herosów Ziemi.
  3. Ona i Afton to najlepsi przyjaciele.
  4. Kiedyś była zakochana w Aftonie jednak zrozumiała, że nic z tego nie wyjdzie i po jakimś czasie jej przeszło.
  5. Jest rzadką rasą psa bo to Owczarek Wschodnioeuropejski.
  6. Jest magiem ziemi.
  7. O dziwo ma bardzo dobre relacje z Team'em Flurr.
  8. To bardzo dobry mag ziemi, jednak nie przyznaje się do tego.
  9. Cieszy się, że jej rodzeństwo zamieszkało w bazie Psiego Patrolu i jest jego członkiem. Często w wolnym chwilach Herosów Ziemi namawia resztę by pojechali do Zatoki Przygód.
  10. Suczka jak większość jej rodzeństwa, nie mieszka w Bazie Psiego Patrolu.

Galeria Terry

Advertisement