FANDOM

Tavasz- suczka kundla posiadająca moc ognia .Jedna z antagonistek . Należy do bandy Diany i jest jej najlepszą przyjaciółką.

Wygląd

Jest dość niska . Posiada jedno oko fioletowe ,a drugie zaś zielone . Ma sierść w kolorach brązu,beżu i bieli . Nosek ma brązowy . Futro jej jest średniej długości i jest gładkie.

Charakter

Ogólnie jest chytra i przebiegła .Gdy tylko zostaje wezwana do misji jakiegokolwiek rabunki ujawnia te cechy. Spryt pomaga jej uchodzić niezauważona . Uwielbia żartować . Niekoniecznie są to słowne żarty . Czasem nawet potrafi zrobić coś złego i dzięki jej przebiegłości sprawić że dowody będą wskazywać na kogoś innego . Ma bardzo duże zaufanie do Diany . Nie tylko traktuję ją jak szefa ale jako najlepszego przyjaciela . Razem spędzają czas na rozmowach i na czynieniu zła , można by powiedzieć że wspólne zainteresowanie ... Jeśli chodzi o psi patrol to w zasadzie nie jest do nich tak źle nastawiona . raczej obojętna . Raczej też nie ma planów na niszczenie go . Jeśli chodzi o sprawy miłosne to to jest skomplikowane .Bardzo dużo spędza czasu wraz z Kanserem. Jednak nie jest to typowa rozmowa, spacery itp. Bardzo lubi go dręczyć. Gdy tylko on ma jakąś misję lub idzie na zwiad to często zgłasza się na ochotnika aby pójść z nim. Oczywiście tylko dlatego by mu uprzykszyć życie .Trochę żywi do niego miłość.Lubi nieco kobiecości. Czasem lubi sprawić sobie chustę lub się pomalować . Jednak to jej znikoma cecha . Częściej zachowuje się jak chłopak. Nie ma oporu aby pobić się dla zabawy z jakimś członkiem bandy bądź po siłować się na rękę. Uwielbia nadużywać sarkazmu i ironii szczególnie na przesłuchaniach lub gdy ma kontakt z osobą którą nie lubi .

Umiejętności

Jest wybitnym magiem ognia . Zna praktycznie każdą technikę . Charakteryzuję ją zdolność do wyczucia kłamstwa . To przydatna umiejętność podczas przesłuchań . Ma jako taką siłę . Dobrze wygimnastykowana . Potrafi przecisnąć się w najwęższych szczelinach.

Rodzina

  • Rodziców nie pamięta(rozdzielono ją od nich po urodzeniu)
  • Carter - Młodszy brat
  • Honde - Starszy brat
  • Yoko - Brat bliźniak
  • Lola- Starsza siostra

Biografia

Cytaty

Cytat1 Nie łudź się ... ja wiem kiedy kłamiesz Cytat2
podczas przesłuchań

Dubbing

  • Polska-
  • Angielska-

Strach

  • Poza utratą bliskich to nic

Hobby

  • Taniec trochę
  • Magia ognia
  • Wycieczki
  • Spacery nocą
  • Rabunki
  • Czynienie zła
  • Ognisty berek

Ciekawostki

  • Jest z Węgier i zdarza się jej mówić coś mówić w ojczystym języku
  • Jest najlepszą przyjaciółką Diany i należy do jej bandy
  • Jest dobra w kradzieżach
  • Jej imię z węgierskiego oznacza wiosnę
  • Należy do złych charakterów
  • Ma bardzo dobrze opanowaną magię ognia , nie mal że do perfekcji
  • Do kapelusza przyczepiła kokardkę którą dostała od Yoko
  • Reszta bandy mówi że kolory jej oczu podkreślają jej diabelski charakter
  • Ma dar do dawania riposty
  • Jej charakter jest podobny do charakteru Lix. Suczki polubiły by się

Galeria