FANDOM

Opis

Mieszaniec Husky i wilka. Jest detektywem. Jego właścicielem jest Bronisław Malanowski. Brat Matthew. Jest w związku z Aishą.

Wygląd

Szasta to wysoki, szczupły, umięśniony, długowłosy, czarno-biały pies o głęboko niebieskich, przeszywających oczach. Ma grubą, gęstą, miękką sierść, puchaty, gruby ogon i kilka blizn.

Charakter

Pies jest szorstki, ostry, chłodny, wymagający, porywczy, ale odpowiedzialny i sprawiedliwy. Nigdy nie osądza bez wysłuchania obu stron. Nie grzeszy uczuciami. Jest przeciwieństwem brata. Miłość nie jego bajka. Jest też bardzo niezależny. Potrafi o siebie zadbać. Za swojego właściciela mógłby bez problemu oddać życie. Jest wobec niego bardzo lojalny i jest mu bardzo wdzięczny za uratowanie życia. Niestety często podczas przesłuchań musi być wyprowadzany, bo nie panuje nad sobą gdy jest wściekły, jednak pomaga mu w tym jego dziewczyna Aisha, którą bardzo kocha. Jeśli ktoś zalezie mu za skórę z pewnością nie będzie miał łatwego życia. Jednak kocha to co robi i potrafi okazywać emocje. Nie pokazuje, że coś go boli. Jest też bardzo sprytny i bystry. Jedynym, którego słucha jest jego właściciel.

Umiejętności

Jest zwinny, silny i wytrzymały na chłód i niesprzyjające warunki pogodowe. Potrafi bardzo szybko biegać, pływać i wysoko skakać. Ma świetny węch, słuch i wzrok. Jest świetnym hackerem jeśli chodzi o pobieranie danych i łamanie zabezpieczeń w komputerze. Pies potrafi też rozpracowywać skomplikowane systemy zabezpieczeń. Umie poruszać się bezszelestnie. Bardzo dobrze umie posługiwać się bronią. Umie też dużo sztuczek. Jest też bardzo dobrym aktorem, jak i kłamcą.

Rodzina

Relacje

Rodzice

Nie pamięta ich. Jedyne co jest w stanie sobie przypomnieć to ciepły głos i białe futro jego matki.

Matthew

Nie znają się. Nawet nie wiedzą o swoim istnieniu.

Aisha

Pies bardzo ją kocha i troszczy się o nią. Uwielbia spędzać z nią czas i jest dla niej serdeczny oraz potulny.

Biografia

Szasta wraz ze swoim bratem Matthew rodzą się pewnego zimowego poranka w Norwegii. Niestety właściciele jego matki wywieźli go do Polski, gdzie go porzucili, bo nie chcieli trzech psów. Psiak nie miał wtedy jeszcze nawet miesiąca. Na jego szczęście znalazł go detektyw Bronisław Malanowski. Wziął go od siebie, nakarmił mlekiem w proszku dla szczeniąt, dał ciepły kąt, a potem postanowił go zaadoptować. Szasta rósł. Bardzo interesowała go praca jego właściciela do, której z nim chodził. Uwielbiał kancelarie. Został przyjęty na oddział. Poznał tam suczkę imieniem Aisha. Nie przepadał za nią, bo ta wyraźnie okazywała co do niego czuje i była w stosunku do niego bardzo opiekuńcza. Z czasem on też zaczął odwzajemniać jej uczucie, ale nie chce tego przyznać, nawet przed sobą.

Jednak jakiś czas później, ostatecznie zdecydował się wyznać jej swoje uczucia. Obecnie są parą.

Odznaka

Czarny odcisk łapy na żółtym tle. Jest to zawieszone na srebrnym dławiku.

Strój

Jest to czarna, ramoneska i zielone pilotki.

Wyposażenie

Pistolet, skaner, lupa, alkomat, noktowizor, notes, słuchawka, ukryta kamera, GPS, kajdanki

Pojazd

Często musi zmieniać auta ze względu na swój zawód, ale najczęściej jest to białe volvo.

Strach

  • Jego właścicielowi może się coś stać
  • Aishy może się coś stać

Hobby

  • łapanie zbirów
  • przesłuchiwanie zbirów
  • skoki ze spadochronem
  • jazda na deskorolce
  • jazda kładem
  • jazda motorem
  • skoki na bungee
  • szperanie w komputerze w kancelarii(XD)
  • rysowanie
  • breakdance
  • jazda na snowboardzie
  • siłowanie się na rękę

Ciekawostki

  1. Bardzo lubi rysować, ale się tego wstydzi, bo myśli, że rysuje okropnie
  2. Urodził się w Norwegii.
  3. Ma styl rysowanie anime.
  4. Narysował kiedyś Aishe i trzyma jej rysunek zawsze przed legowiskiem.
  5. To on podrzucił Aishy wisiorek ze złotym sercem.

Galeria

Nowy wygląd

Stary wygląd