FANDOM

Opis

Summer to szczeniak trzeciego pokolenia. Jest najmłodsza z jej miotu, oraz Kundelkiem. Suczka jest córką Dylana i Briany. A także siostrą Spring, Ash'a i Jackie'ego.  Jest wczesną nastolatką.

Wygląd

Summer wdała się w swoją matkę, tyle iż jest ciut ciemniejsza. Nawet ma po niej różowy nosek. Na jej twarzy jest biała łatka i ciągnie się poprzez klatkę piersiową i podbrzusze. Na jej lewej łapie ma białą "skarpetkę" tak jak i na prawej tylnej. Koniec jej ogonka też ma kolor biały. Tak jak mama jej kolor sierści jest rudy, tyle, iż ciemniejszy. Na prawym barku suczki widnieje łatka w kształcie brązowego motylka. Jej oczy mają kolor jasnoniebieski, wręcz lodowy.

Charakter

Summer jest przeciwieństwem jej siostry, Spring. Sunia cicha, bardzo wrażliwa i delikatna. Na pewno mała suczka jest bardziej kobieca. Nie przeszkadzają jej damskie sprawy typu przebieranki lubi je. Suczka chce być jak jej mama w przyszłości dlatego ma bardzo bliski z nią kontakt. Jest sprytna. Summer w jej rodzeństwie pełni rolę wyciszającą. Ratuje przez to rodzeństwo czasem od głupich i niebezpiecznych pomysłów. Jednak gdy się z nimi bawi potrafi się śmiać. Suczka mocno kocha jej rodzinę. Gdy ma złe dni Summer potrafi narzekać, a zwłaszcza gdy jest mocno zmęczona. Sunia chętnie wykonuje jakieś kokardy. Lubi spokój i ciepło domu. Bardzo lubi wszelkiego rodzaju święta i zawsze w nie jest podekscytowana. Lubi bawić się z resztą szczeniaków, jej rodzeństwem a także kuzynostwem. Co do Althon'a to Summer jest nieśmiała, zawsze w jego towarzystwie jest bardzo cicha. Dopiero gdy pobędą dłużej sunia się otwiera. Dużo dla niej znaczy i gdyby trzeba była sunia zdolna jest do poświęceń.

Umiejętności

Dobrze tańczy i gra w Hop Hop Boogie. Do tego ładne robi kokardy.

Rodzina

Dubbing

  • Wersja angielska- Selena Gomez
  • Wersja polska- Joanna Koroniewska

Biografia

Summer tak jak reszta jej rodzeństwa, urodziła się w bazie, w Walentynki wieczorem. Na początku nie umiała chodzić i widzieć. Lecz jak ukończyła 3 tygodnie już zaczął.

Lubi

  1. Spędzać czas z rodziną, Psim Patrolem i i przyjaciółmi.
  2. Spędzać czas z Althon 'em.
  3. Stroić się.
  4. Malować się.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki
  8. Wielkanoc.
  9. Wyjazdy.
  10. Różowy
  11. Słońce.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Błota
  3. Zła
  4. Kłamstwa.
  5. Dokuczania
  6. Jajecznicy.
  7. Mrozów

Strach

  1. Burze
  2. Horrory
  3. Tornada
  4. Bomby
  5. Robale

Hobby

  1. Strojenie się.
  2. Bieganie.
  3. Tańczenie
  4. Hop Hop Boogie
  5. Robienie kokard

Ciekawostki

  1. Ma 37 cm wzrostu.
  2. Jest najmłodsza z jej rodzeństwa.
  3. Jest typową dziewczynką.
  4. Wdała się w swoją mamę.
  5. Jest zakochana w Althon 'ie.
  6. Urodziła się w Walentynki.
  7. Jej imię z języka angielskiego na polski oznacza lato.
  8. Nie jest niczym dziwnym że ulubioną porą roku szli jest lato.

Galeria Summer