FANDOM

Opis

Stypek jest Mieszańcem Owczarka Niemieckiego i Border Colie.

Wygląd

Stypek jest Mieszańcem Owczarka Niemieckiego i Border Colie , ma sierść w charakterystycznym kolorze dla owczarka Niemieckiego z jasnym w jednym miejscu ogonie , ma też charakterystyczną szarą łatę nad lewym okiem.

Charakter

Stypek to sympatyczny przyjacielski piesek , który zawsze stanie w obronie swoich przyjaciół kiedy zajdzie taka potrzeba.

Umiejętności

Stypek potrafi porozumiewać się w kilkunastu językach , język rosyjski opanował do perfekcji , pozostałe języki zna nieco gorzej ale to wystarczy aby się z każdym porozumieć,ponad to umie prowadzić każdy pojazd , jest to bardo przydatna umiejętność zważywszy na to że pozostałe pieski potrafią za chorować w nie oczekiwanym momencie to umiejętność prowadzenia przez Stypka każdego pojazdu potrafi się przydać.

Rodzina

Dubbing

Biografia

Stypek był człowiekiem kiedy przybył do zatoki Przygód zaraz po tym jak jego przyjaciel Mateusz wypadł z portalu i zamieszkał z Psim Patrolem , za sprawą magicznej obroży którą znalazł Wraz z Rydere'm w jaskini na gorzę Jake'a ,stypek zamienił się w pieska i od tamtej pory służy pomocą Psiemu Patrolowi i Zatoce Przygód

Odznaka

Logo Psiego Patrolu

Na misje

w zależności od misji zakłada różne uniformy , kiedy trzeba nosi Uniform podobny do Tracker'a z wyrytym megafonem po bokach a kiedy któryś z piesków zachoruje to nosi jego uniform.

Cytaty

,Człowiek czy Pies Stypek tu jest !"

Hobby

Stypek uwielbia grać w Hop Hop Bogie ze skye kiedy nie jest na misjach , w wolny czas spędza również z Rockym przy jego ciężarówce , od czasu do czasu pojawia się na porannych treningach Chaesa ale rzadko bo stypek nie jest rannym ptaszkiem więc kiedy nie jest na misjach to dość często śpi.

Lubi

Spędzać Czas z Rocky'm Grać w Hoop Hoop Bogie ze Skye uwielbia także poranne treningi z Chaes'em

Nie lubi

Kiedy śmieją się z niego lub jego przyjaciół ,kałamarnic i wszystkiego co z nimi związane.

Strach

poza stratą przyjaciół i kałamarnic stypek nie boi się niczego.

Ciekawostki

Stypek ma Magiczną obrożę której nie może zdjąć wyjątkami są kąpiele.

Galeria Stypka