Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Starking to suczka rasy Buldog Angielski. Należy do Bandy Bone'a, gdzie pełni tam funkcje wojownika, a także opiekunki. Na razie nie ma potrzeby korzystać z drugiej funkcji, zatem skupia się na pierwszej. Suczka jest dziewczyną Bone'a.

Wygląd

Starling to dobrze zbudowana suczka swojej rasy. Jest średniego wzrostu. Na górze głowy ma małą grzywkę. Większość jej krótkiego futra jest biała. Na głowie ma jasnobrązową plamę, oddzielona jest od siebie białym pasem od grzywki do nosa. Plama jest tylko do połowy jej głowy. Na uszach ma ciemniejsze kropki. Na plecach ma w tym samym kolorze co plama na głowie, łatę. Jej łapki upstrzone są jasnobrązowymi kropkami. Krótki ogon suczki jest o półtonu ciemniejszy niż plama na plecach. Od jej pyszczka po zwężający się kawałek do połowy klatki piersiowej jest kremowa łata. W jej lewym uchu nosi dwa złote kolczyki. Oczy ma w kolorze błękitnym. Jak na każdego Buldoga Angielskiego przystało z jej dolnej szczęki wystają kły.

Charakter

Suczka to oddana członkini swojej bandy. Prędzej pozwoli by coś jej się stało niż im. Traktuje ich jako jej bliskich przyjaciół. Lubi im pomagać. Jest pewna siebie. Nigdy nie zobaczy jej się w stanie poddania, jest na to zbyt dumna. Starling to przebiegła i sprytna suczka. Bardzo szybko myśli, a podczas akcji oddaje się pracy grupowej i poleceniom. Pracuje szybko. Przyjemność sprawia jej widok wrogów, którzy są pokonani. Śmieje im się w twarz. Potrafi okazywać uczucia, jednym uczuciem, które skrzętnie skrywa jest smutek. Nie chce by każdy pomyślał, że partnerka lidera jest słaba. Jest silna psychicznie. Nie znosi gdy coś nie idzie po jej myśli czy myśli Bone'a. Suczka staje się agresywna, często potrafi coś powiedzieć by zabolało. Suczka jeśli chodzi o kwestię terytorium nie jest aż tak porywcza i wybuchowa jak jej partner. Starling jak powierzy się jej sekret umie go zatrzymać w tajemnicy. Czasem woli być sama. Nie raz nie mówi prawdy, jeśli chodzi o jej wrogów. Jedynie na prawdę od niej mogą liczyć członkowie bandy. Suczka kocha Bone'a i jest mu bardzo wdzięczna za to co dla niej zrobił. W jego obecności jest czuła dla psa, wyrozumiała. Jako jedyna potrafi wpłynąć na jej ukochanego uspokajająco. Sama uważa, że razem tworzą świetny duet też w "pracy". Często doradza mu. Stara się podtrzymywać dobre relacje z resztą członków bandy. Niektórzy członkowie Bandy Bone'a zauważyli, że suczka bywa mocno nie ufna, popadająca w oskarżenia. Nie znosi zdrajców, co często akcentuje gdy są tematy o zdradach. Suczka wyrobiła w sobie chłód w sercu. Widok krwi nie jest dla niej niczym nowym. Jeżeli chodzi o Psi Patrol to nie znosi ich! Z początku nie miała za dużo pojęcia o nich. Jednak po dołączeniu do bandy zaczęła ich nienawidzić. Często w towarzystwie reszty członków szydzi z nich. Tak samo jak z Bandy Drake'a. Obydwie drużyny traktuje bardzo pogardliwie. W walce mimo, że nie jest ogromnym psem to uparty przeciwnik.

Umiejętności

Suczka jest przebiegła, co wykorzystuje w akcjach kradzieży. Starling jest silna i ma dość mocne szczęki. Ma dobrze wyćwiczone zmysły węchu, słuchu i wzroku. Jest zwinna co często pozwala jej przerzucać rożne rzeczy, a nawet biec. Oprócz tego suczka jest kreatywna.

Rodzina

  • Rodzice- nie pamięta
  • Rodzeństwo- nie pamięta
  • Bone- chłopak

Dubbing

  • Wersja angielska- Suzanne Pleshette
  • Wersja polska- Elżbieta Bielska

Biografia

Suczka urodziła się w jesienną noc, była ona bardzo zimna, deszczowa a nawet mglista. Był to niewielki lasek nieopodal Zatoki Przygód. Była po środku tuż po jej braciach i siostrach. Rodzice nie za bardzo chcieli szczenięta zacznijmy od tego. Postanowili oddać szczeniaki. Niektóre zanieśli w ulewę pod domostwa w Zatoce Przygód, inne położyli pod krzaki w ogródkach. Starling była jednym z takich szczeniąt. Prawie by umarła gdyby nie Rottweilerka, która przygarnęła ją do siebie i odchowała ją. Tego ranka śpiewały szpaki, z tego powodu suczka nazwała maleńkie szczenię Starling. Mieszkała ze swoimi właścicielami w domku, nieopodal mieli oni działkę gdzie wypoczywali latem. Niestety gdy Starling była w wieku nastoletnim coś złego wydarzyło się na wakacjach na działce...Dzień był bardzo parny i duszny. Wieczorem przyszła burza. Nadmiar złego na teren działki wtargnęli złodzieje. Chcieli ukraść tyle ile mogą. Rottweilerka o imieniu Roxi rzuciła się do ataku. Jednak jeden z bandytów postrzelił ją w brzuch. Potem wbiegli do domku gdzie w celach rabunkowych dokonali zabójstwa właścicieli suczki. Suczka kazała Starling uciekać, co było jej ostatnią wypowiedzią. Chwile potem umarła na jej oczach. Starling uciekła, gdy odwróciła głowę widziała jak piorun uderza w drzewo, co wywołało pożar. Starling uciekła. Czuła w sobie nienawiść do oprawców, którzy odebrali jej bliskich. Chciała ich dopaść by potem każdy zapłacił osobno za to co zrobili. Starling wyszkoliła się jeszcze pod okiem Roxi w walkach oraz skradaniu. Te dwie przekazane umiejętności były dla niej bardzo przydatne. Jedzenie zdobywała z restauracji, gdzie zakradała się od tyłów na kuchnię i brała to co chciała. Po pewnym czasie zaczęła wyłapywać morderców je bliskich. Często raniła ich śmiertelnie. Jako trofeum wzięła kolczyki z worka, który jeden z nich ukradł. Od tamtej pory nosi w lewym uchu kolczyki. Nastała mroźna zima. Dawno takiej nie było. Suczka nigdy nie była dobra w polowaniu. Zaczęła nie dojadać z początku, a potem przymierać głodem. Zaczęła przemierzać Zatokę Przygód, weszła na terytorium psów. Wiedziała, że to psy, bo czuła ich zapach. Szukała pożywienia. Była głodująca, zaczęła słaniać się na łapach. Nagle podszedł do niej brązowy Buldog Angielski. Spodobał się jej. Był to Bone. Zabrał ją do obozu jego bandy. Tam została opatrzona rana na jej poduszce i dostała pożywienia. Zakochiwała się w przywódcy bandy. Po tym jak wyzdrowiała pokazała Bone'owi zdolności bitewne. Zaimponowała mu i została wojowniczką w jego bandzie. Po jakimś czasie ona i Bone zostali parą.

Lubi

  1. Spędzać czas z Bone'em
  2. Walki
  3. Spędzać czas z resztą bandy
  4. Uprzykrzać życie Psiemu Patrolowi
  5. Uprzykrzać życie Bandzie Drake'a
  6. Zło
  7. Kurczaki
  8. Gorzko-słodkie rzeczy
  9. Posłuszeństwo
  10. Pochwały
  11. Większość wrogów Psiego Patrolu

Nie lubi

  1. Psiego Patrolu
  2. Dobra
  3. Bandy Drake'a
  4. Pax'a
  5. Sherie
  6. Zdrajców
  7. Gdy coś jej nie wychodzi
  8. Rozmawiania o jej zmarłych bliskich
  9. Mówienia o jej rodzicach
  10. Słodkich rzeczy

Hobby

  1. Ćwiczenie walk
  2. Kradzieże
  3. Biegi
  4. Uprzykrzanie życia jej wrogom

Strach

  1. Straci Bone'a

Ciekawostki

  1. Nie lubi mówić o jej rodzicach, bo ma im za złe, że ją porzucili na pewną śmierć.
  2. Ma 35 cm wzrostu.
  3. Jest dziewczyną Bone'a.
  4. Jest najniższym członkiem w Bandzie Bone'a.
  5. Jej imię po polsku oznacza szpak.
  6. Po to założyła kolczyki w uchu by wyglądać na jeszcze bardziej złą.
  7. Z innych wrogów Psiego Patrolu najbardziej nie lubi Sherie, ma ina parę powodów, pierwszy to taki, że często tamta ma zatargi z Bone'em i bandą, a drugi, że suczka czuje się zazdrosna o to, że nie jest jedyną ładną suczką.
  8. Jest dość ładna.
  9. Jej ulubiony kolor to błękitny.
  10. Dzięki meteorytowi ma moc topienia różnych przedmiotów oraz formowania ich.
  11. Nienawidzi słodkich smaków, zawsze mdli ją po nich.
  12. Jej typ osobowości to INFP.

Galeria Starling

Advertisement