FANDOM

Opis

Spitz - Jeden ze skunksów z Czeskiej hodowli skunksów, Piny. Chłopak Chilli. Później staje się także drugim zwierzakiem Ashiry.

Wygląd

Spitz ma atramentową sierść z białymi pręgami na ciele i po bokach ogona. Jego oczy są niebieskie. Nosi czarną obroże w kolce i zawieszkę, będącą niebieskim samochodowym odświeżaczem powietrza w kształcie choinki, który ma białą śnieżynkę po środku.

Charakter

Spitz jest bardzo energiczny. Lubi wykonywać odjazdowe i hardkorowe rzeczy. Jest bardzo odważny. Jednak czasami przeszkadza mu jego zapach. Jest bardzo zakochany w Chilli, a jeśli ma rywala miłosnego, to zaczyna z nim walczyć, po czym odnosi zwycięstwo.

Umiejętności

Spitz podobnie jak pozostałe skunksy, wytwarza cuchnący, nieprzyjemny, a czasem piekący zapach. Mimo tego czasem odświeżacz powietrza, który nosi, zastępuje mu jego naturalną woń, przez jakiś czas. Spitz jak na skunksa jest także bardzo szybki i zwinny. Bardzo dobrze wychodzą mu sztuki Kung Fu, co najczęściej nazywa sztukami Skungs Fu.

Rodzina

Lubi

  • Lwy
  • Tygrysy
  • Hybrydy
  • Akcje
  • Spędzać czas z Chilli
  • Lato
  • Jesień
  • Wszystkie święta roku
  • Ostre rzeczy
  • Rywalizować
  • Zawody
  • Football
  • Olimpiady
  • Kung Fu

Nie lubi

  • Gdy ktoś flirtuje z Chilli
  • Nudy
  • Braku akcji
  • Wszystkiego co trujące
  • Gdy ktoś na niego narzeka
  • Swojego smrodu

Strach

  • Gdy Chilli może się coś stać

Ciekawostki

  1. Ma bardzo rzadkie futro w porównaniu do innych skunksów.
  2. Nie posiada właściciela, ale mimo tego opiekuje się nim Pina, tak samo jak innymi skunksami z hodowli.
  3. Jego własne powiedzenie na Kung Fu, czyli Skungs Fu nawiązuje do Irlandzkiego serialu animowanego Skunks Fu, który leciał kiedyś na Cartoon Network.
  4. Jest najstarszy z rodzeństwa.
  5. Dawniej miał znaczek śnieżynki.

Galeria