FANDOM

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa Zuma the girl ,i wygrał no głosowanie na postać miesiąca Czerwiec/2019.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Opis

Sorro - model 50R-R0. Robot zbudowany przez Deve wzorowany na wilku. Jest pomocnikiem piesków w różnych dziedzinach.

Wygląd

Jest zbudowana na kształt wilka. Jej kolory to odcienie szarości oraz zieleń. Ma wiele połączonych ze sobą części pozwalające jej poruszać się podobnie do normalnych wilków. Jej uszy są jedyną częścią okrytą materiałem, przez co są miękkie w dotyku. Jej pysk nie może wyrażać emocji, jedynie jej układ mimiki oczu może coś zdradzać. Same oczy mają ciemno szare białka pozwalające na rejestrowanie większego obszaru, jej "źrenice" prawie w ogóle się nie przesuwają, przez co nie można domyślić się na czym aktualnie zwraca uwagę. Nosi zieloną obrożę. Na lewym uchu ma kolczyk.

Charakter

(Można uznać to za charakter lub nie. Jednak postanowiłam że to i tak napiszę.)

Ma wgrany skrypt określający co powinna czuć w danych sytuacjach, lub do opisanych osób.

Relacje z pieskami są podobne do tych Deve.

Sorro jest dosłownie nieustraszoną i naprawdę silną. W rzeczy samej, Deve ustaliła że będzie twardzielką. Zgrywając program na pendrive, nastąpił błąd, suczka wciąż była twardzielką, lubiła pomagać, jednak poprzekręcał się skrypt odpowiadający za poczucie winy i smutek. Gdy ktoś zrobi coś złego lub jakaś postać jest antagonistą, broni ich często biorąc winę na siebie. A gdy ktoś odczuwa smutek, ona też go czuje.

Umiejętności

Jest bardzo silna. Potrafi szybko się poruszać.Nie boi się niczego. W porównaniu do Robo-Psa potrafi mówić w ludzkim języku jak i psim.

Ciekawostki

  • Potrafi mówić po ludzku jak i po psiemu
  • Jej źrenice są wyłącznie po to by wyglądała bardziej jak piesek, w rzeczywistości widzi całymi oczami
  • Jest modelem 50R-R0 skąd wzięło się jej imię
  • Jej oczy delikatnie świecą
  • Jej zawodem jest ogólne pomaganie pieskom i mieszkańcom
  • Deve posiada skrypt, w którym Sorro broniłaby zatokę przygód przed bronią biologiczną zwaną normalnie zombie, po wgraniu go, jest komputerem, który za wszelką cenę ochrania żywych
  • Jest bardziej zmodernizowana od Robo-Psa
  • Mimo że styczność z wodą jej nie zaszkodzi, woli unikać wszelakich płynów

Galeria