Opis

Snowy jest ratowniczką górską, tak jak jej mama. Samiczka jest dzieckiem Chase' a i Everest. Ma szesnaście lat. Jest zakochana po uszy w Erneście I są zaręczeni.

Wygląd

Snowy to suczka delikatnej budowy. Wzrostem trochę przewyższa jej mamę. Jest także szczupła suczką i wysportowaną. Wdała się w matkę, po której odziedziczyła kolory i układ łat. Tak jak ona a fioletowe futro na głowie, ciele, łapach i górnej części ogona. Jednakże jej uszy są także fioletowe. Twarz, klatka piersiowa, podbrzusze i spód ogona są białe. Na łapkach nosi niewielkie białe "skarpetki". Oczy ma w kolorze turkusowym.

Charakter

Snowy wykazuje się na co dzień lojalnością, wesołością, wyrozumiałością. To także przyjacielska sunia, która stara mieć super relacje z każdym z Psiego Patrolu i o nie dba. Zazwyczaj jest miła i nie odburkuje, chyba że ma zły dzień. Mimo to i tak stara się być miła jak potrafi. Na misjach wykazuje się dużym sprytem, determinacją i odwagą. Mimo, że czasem wykonuje ratunki przy niebezpiecznej pogodzie. Wtedy stara się nie bać. Snowy ma wysoko rozwiniętą empatię i okropnie cierpi z powodu cierpienia innych. Kocha całym sercem jej rodzinę z którą świetnie się czuje. Za nią mogłaby oddać życie. Jeżeli chodzi o Ernesta to suczka przy nim dodatkowo łagodnieje. Przy nim może być bardzo czuła i romantyczna. Kocha z nim spędzać czas. Zawsze chętnie słucha co ma do powiedzenia. Nie lubi gdy się smuci, zwłaszcza jak coś mu grozi. Bez wahania oddałby za niego jej życie. Bywają dni, że suczka chodzi bardzo energiczna, ale i zdarzają się i takie gdzie chodzi ospała. Ma silnie rozbudowany tzw. kręgosłup moralny. Często służy za sumienie innych, co po czasie przerodziło się w taki jakby żart wśród piesków. Bardzo kocha śnieg, jest jednym z pierwszych piesków, które będą na dworze gdy tylko on spadnie. Przez dłuższy czas była najmłodsza z jej rodzeństwa, dlatego cieszy się, że nie musi teraz każdy się mocno o nią martwić. W stosunku do dwójki swoich młodszych sióstr jest bardzo opiekuńcza. Potrafiłaby godzinami opowiadać im o różnych historiach Psiego Patrolu. Woli nie tłamsić w sobie emocji, a pieski, które jawnie i często je okazują nie powodują u niej dyskomfortu. Jeżeli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to Snowy nie zaczepia ich jako pierwsza. Stanie do walki jedynie w obronie własnej, jej najbliższych lub reszty drużyny Psiego Patrolu. Nie wdaje się z nimi w dyskusje, a jeżeli już to jest wtedy bardzo stanowcza.

Rodzina

Pojazd

Regularny i na misje - jest to żółty skuter śnieżny. Po bokach ma turkusowe pasy.

Mission PAW - jej to czarno-żółty kład w miejscami cyjanowy pasy, jego niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - jest to żółto-turkusowo-niebieski poduszkowiec, jego niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to żółto - biały ponaddźwiękowy wahadłowiec , niektóre elementy świecą w ciemności.

Winter Patrol- ma wtedy żółto-turkusowy motor śnieżny, za pomocą guziku z bagażnika może aktywować się ocieplany i nadmuchiwany namiot. Po bokach pojazd może wbić wytrzymałe haki w ziemię.

Strój

Regularny i na misje - Snowy nosi wtedy jaskrawo żółty hełm, który po bokach ma kolor cyjanowy. Po środku ciągnie się pas w kształcie klina w kolorze cyjanowym. Wokół niego jest cienki biały pas. Taki sam pas jest nad cyjanowymi zakończeniami hełmu po bokach. Często na oczach nosi gogle śnieżne. Kurtka Snowy także jest jaskrawo żółta. Wokół szyi ma białe obszycie.

Mission PAW - Snowy ma wtedy hełm, który jest czarny w jaskrawo-żółte pasy, miejscami ma także cyjanowe. Kamizelka suczki także jest czarna w jaskrawo-żółte i cyjanowe pasy. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup - jest to żółto - turkusowy hełm zakończony śnieżynką na końcu i żółto - turkusowy strój

Sea Patrol - jest to żółto - turkusowy hełm w niebieskie wstawki. Jej skafander jest także żółto-turkusowy w niebieskie wstawki. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - Snowy ma wtedy biały hełm z przysłoną, dodatkowo ma ob żółte i turkusowe pasy. Skafander suczki także jest biały w żółte i turkusowe wstawki. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- nosi żółty kaszkiet w ciemniejsze wstawki moro. Na niej ma dwa pasy jeden turkusowy, a drugi zielony. Kamizelka też jest żółta w ciemne wstawki moro. Na łapach ma zielone buty.

Winter Patrol- Snowy na tego typu misje ma żółty kask. Od środka jest on ocieplany. Na górze ma turkusowy pas. Do hełmu zamocowane są na stałe gogle z turkusową obwódką. Jej kurtka z kapturem jest żółta. Na plecach i łapach ma turkusowe pasy. Na łapkach suczki są ciemnoniebieskie buty z kolcami.

Mighty Pup- wtedy suczka ma żółtą maskę. Ma ona kształt od góry pięcioramiennej, podwórek śnieżynki. Ma obszycie, które jest turkusowe. W ciemności świeci ono. Kostium suczki także jest żółty. Ma on na klatce piersiowej do podbrzusza ma jasnożółty pas. Jest on blady. Po bokach owego pasa znajdują się turkusowe pasy. Na przedramieniu po obu stronach suczka ma wzór w płatki śniegu, są także turkusowe. Na jej plecach znajduje się blado-żółty pas. Otacza go ciemnożółty. Po środku pasu są białe śnieżynki. Obszycia mankietów są turkusowe, a także bardzo ostro zakończone. Im bliżej ostrej krawędzi tym kolor bardziej się rozjaśnia. Kiedy moc suczki aktywuje się to łapy Snowy świecą na kolor ciemno-niebieski z szarawym zabarwieniem. Mocą suni jest kontrola śniegu i lodu.

Soul Patrol- na tego typu misje Snowy staje się mieszanką Lisa Polarnego z niedźwiedziem polarnym oraz sową arktyczną. Na twarzy i ciele ma turkusowy makijaż, przypomina on kości. Ogon i ciało ma Lisa Polarnego, łapy niedźwiedzia, zaś po bokach wyrastają jej skrzydła sowy arktycznej.

Biografia

Snowy urodziła się tego samego dnia co Kaiden . Jej mama zawsze ją inspirowała, dlatego szybko przeszła szkolenie i dostała jej odznakę.

Dubbing

  • wersja angielska - FloarSeas
  • wersja polska - Jolanta Wilk

Ciekawostki

  1. Wygrała zawody na najlepszą ratowniczkę górską.
  2. Upodobniła się do swojej mamy Everest, tyle, że zamiast jasno- lawendowych łat ma białe.
  3. Świetnie jeździ na łyżwach.
  4. Jest zakochana jest w Erneście a piesek w niej. Są zaręczeni.
  5. Ma 60 centymetrów wzrostu
  6. Jest najmłodsza z jej miotu.
  7. Z okazji dnia mamy, dała Everest naszyjnik z pereł, który ma wisiorek w kształcie serduszka z wyrytymi inicjałami C X E (czyli inicjały jej rodziców).
  8. Zanim urodziły się Lily i Millie była najmłodszą córką i najmłodszym dzieckiem jej rodziców.
  9. Ma swojego pupilka, dokładnie samca wiewiórki śnieżnej o imieniu Blizzard.
  10. Bardzo lubi się z Tundrą zawsze gdy są na lotnisku chodzi z nią po sklepach oraz Alaską.
  11. Zawsze kiedy spadnie śnieg to jej towarzyszem kiedy wychodzi na dwór jest Blizzard.
  12. Można zaliczyć ją do ESFJ.

Strach

  1. Burze
  2. Pająki
  3. Ślimaki
  4. Horrory
  5. Klauny

Lubi

  1. Zimę
  2. Śnieg
  3. Spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi
  4. Bawić się
  5. Ratować

Nie lubi

  1. Kociej Katastrofy 2
  2. Kłótni
  3. Wojen
  4. Poniżania

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje - snowboard , lina z hakiem buty z kolcami do wspinaczki , lina

Mission Paw - gogle na ultra fiolet , Snowboard z turbo napędem , zwilżacz śniegu

Sea Patrol - napęd wodny , lina

Air pup - są to dwie turbiny , mogą być one ponaddźwiękowe

Space pup - są to skrzydła , mini rakiety , nawigacja , tlen , dodatkowy tlen

Galeria Snowy

Cytaty

  • ,, Snowy cię uratuje ! " - gdy wyrusza na misje
  • ,, Szpieg Snowy to zrobi ! " - Mission Paw
  • ,, Snowy skacze do wody ! " - Sea patrol
  • ,, Już tam Snowy leci ! " - Air Pup
  • ,, Kosmiczna Snowy ! " - Space pup
  • CDN

Odznaka

Jest to chmurka z której pada śnieg .