FANDOM

Opis

Shina - Akrobatka w drużynie S-U-Z-S, oraz młodsza siostra Ashiry i Atasiego. Jej chłopakiem jest Dragoceun.

Wygląd

Na co dzień

Shina ma beżową sierść z jaśniejszym podbrzuszem, łapami, pyskiem, górnymi powiekami i środkami uszu. Jej dolne powieki są białe, a nos ciemnobrązowy. Ma różowo-granatowo-kremową grzywkę i ogon. Nosi białą obrożę.

Jako lwirenka

Jako lwirenka Shina ma różowo-granatowy syreni ogon. Początek jej ogona jest pokryty białym kryształami w kształcie fok. Jej koniec ogona jest kremowy z kocią łapką po środku.

Charakter

W przeciwieństwie do swojej siostry jest bardziej optymistyczna i żartobliwa. Nie cierpi gdy jej siostra jest nadopiekuńcza w stosunku do niej.

Umiejętności

Shina bardzo szybko biega i wysoko skacze. Umie też bardzo ładnie tańczyć. Zawsze próbuje ryczeć, co jej się niezbyt udaje.

Rodzina

Strój

Regularny i na misje

Shina ma różowo-granatowo-kremowa kamizelka. Wokół różnych otworów stroju widnieją białe kocie łapki.

Mission Paw

Jej strój jest czarny z granatowo-różowo-kremowymi elementami, które świecą w ciemności. Nosi także kask w takich samych kolorach jak elementy na jej stroju. Na kasku ma kocią łapę, która służy jako latarka. Kask posiada takżę wysuwane srebrne gogle.

Air Cub

Jest to ponaddźwiękowy jet-pak ze średnimi turbinami. Strój natomiast jest w takich samych kolorach. Ma wzorki z sokołem wędrownym.

Sea Cub

Nosi strój na całe ciało w kolorach granatowych, różowych i kremowych, które tak samo zmieniają kolor i mają na sobie wzory fok. Nosi biały hełm, na którym jest znaczek foki, działający jak latarka. Posiada specjalny plecak do pływania. A na jej butach są przyczepione płetwy, tak samo jak i na ogonie.

Space Cub

Jest to biały skafander z granatowymi, różowymi i kremowymi elementami, które świecą w ciemności. Ma szybkę odbijającą światło. Na plecaku posiada butle z tlenem i ponaddźwiękowe skrzydła.

Jungle Cub

Nosi koszulę w granatowe, różowe i kremowy łaty. Oraz ma biały kapelusz tropicielski z fioletową przepaską, na której widnieje po środku odznaka PP. Nosi także fioletowo-czarne buty.

Winter Cub

Nosi granatowo, różowo, kremową kurtkę z kapturem, z przyczepionym białym futrem dookoła. Oraz posiada czapkę w odcieniach kurtki. Nosi także buty zimowe.

Wyposażenie plecaka

  1. Sprężysta linia
  2. Trampolina
  3. Kamera
  4. Skakanka
  5. Podpalana obręcz

Pojazd

Regularny i na misję

Jest to granatowo-różowo-kremowe ferrari.

Mission Paw

Jest to granatowa, różowa, kremowa limuzyna, z białymi elementami, które świecą w ciemności.

Air Cub

Jest to granatowo-różowo-kremowa lotnia. W nocy są białe elementy na przodzie, które świecą w ciemności.

Sea Cub

Jest to biała żaglówka z granatowo-różowo-kremowym żaglem, na którym widnieje jej odznaka.

Space Cub

Jest to biały wahadłowiec z granatowo-różowo-kremowymi elementami, które świecą w ciemności.

Odznaka

Jej odznaka ma kształt serca. Jej odznaka to kocia łapa na granatowo-różowo-kremowym tle.

Cytaty

Cytat1 Akrobatka wszystkie sztuczki zna! Cytat2
regularnie i na misje.
Cytat1 Dam radę do zrobić! Cytat2
Mission Paw
Cytat1 Latać też umiem! Cytat2
Air Cub
Cytat1 Dam radę do wody! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Kosmos to moja przyszłość! Cytat2
Space Cub

Hobby

  • Granie na komputerze.
  • Akrobacje.
  • Taniec.
  • Gra w szachy.

Lubi

  1. Spędzać czas z drużyną i PP.
  2. Koty.
  3. Gepardy.
  4. Jednorożce.
  5. Kucyki.
  6. Szynszyle.
  7. Gryzonie.
  8. Miraculum: Biedronka i Czarny kot.
  9. Star Stable.
  10. Undertale.
  11. Cuphead.
  12. Zaplątani: Serial.
  13. Żółty
  14. Króla Lwa
  15. Lwią Straż
  16. Kreskówki
  17. Przygody
  18. Grać

Nie lubi

  • Burgerów.
  • Brzydkich zapachów.
  • Przeklinania.
  • Alkoholu.
  • Papierosów.
  • Narkotyków.
  • Bomb.
  • Kociej Katastrofy 2.
  • Wrogów PP.
  • Psychopatów.

Strach

  • Robaki
  • Pająki
  • Węże
  • Wojna

Ciekawostki

  • Jest lionyfikacją mojej siostry.
  • Jest pierwszym kotem w drużynie S-U-Z-S.
  • Jest pierwszą akrobatką w drużynie S-U-Z-S.
  • Jest drugim lwem w Psim patrolu.
  • Jest trzecim kotem w Psim patrolu.
  • Jest najmłodsza z rodzeństwa.
  • Gdy gra w szachy, zawsze wybiera białe pionki.

Galeria Shiny