FANDOM

Opis

Sherie to młoda suczka mieszanki Owczarka Niemieckiego z Blue Bay Shepherd. Jest antagonistką, pracuje w pojedynkę. Ma dziewiętnaście lat.

Wygląd

Sherie to szczupła suczka, oraz drobnej postury. Suczka też jest bardzo ładna, często nosi na sobie ciemny makijaż czerń lub ciemny fiolet. Prawe ucho ma lekko u góry naderwane. Na przedniej lewej łapie ma dwie blizny i jedną większą na prawej tylnej łapie. Nos ma ciemnoszary. Oczy Sherie są w kolorze średnio-niebieskim. Jej pysk, końcówka tylnej prawej łapy i "skarpetka" na lewej przedniej są ciemno- białe. W tym samym kolorze ma klatkę piersiową z podbrzuszem. Na prawej łapie ma o pół tonu jaśniejszą od reszty futra "skarpetkę". Ciało i głowa suczki są ciemno szaro- niebieskie. Ogon ma jaśniejszy bardziej szaro-niebieski z ciemną końcówką na zakończenie. Ma grzywkę, którą przemalowała na kolor średnio- niebieski. Końcówki grzywki są jasnoniebieskie.

Charakter

Sherie to chytra suczka, która zawsze ma jakiś podstępny plan. Kradzieże to jej drugie imię, zatem zawsze zachowuje powagę i stara się być cicha. Nie współpracuje od dłuższego czasu z nikim jeżeli chodzi o tą profesję, gdyż zawsze według niej trafia na samych niekompetentnych głupków, powolnych kretynów! Przez których raz została wpakowana do więzienia, z którego uciekła. Często jest bardzo cicha i poważna. Niektórzy uważają, że jej cichy niski głos i spojrzenie zwężonych oczów za przerażające dla nich i uważają za lekko nienormalne. Ma czarne poczucie humoru. Sherie ma świadomość, że jest ładna dlatego czasem to wykorzystuje. Żadnego ryzyka się nie boi. Lubi złych chłopaków, pociągają ją. Sherie nie boi się widoku krwi, wręcz przeciwnie nie przeszkadza, nawet uważa że to dobry dla niej znak bo wróg jest osłabiony. Sunia jest twardzielką i ciężko ją złamać. Nigdy raczej nie ujawni swoich emocji chyba, że złość. Specyficzna radość wydaje się także dziwna, bo w przeciwieństwie do innych psów nie merda ogonem i nie ma śmiejących się oczu. Gardzi amatorami w jej dziedzinie co uważają się za złych. Suczka jest także cyniczna. Oprócz tego ma w głębokim poważaniu prawo itp. Zawsze nie może słuchać o jej rodzinie tu zwłaszcza jej grzecznej, zawsze pokładanej siostrze. Alfredo jest jej obojętny można nawet powiedzieć, że niezbyt go lubi i zawsze lubi mu porządnie dociąć. On zawsze może dostać najgorsze i Sherie się tym nie przejmie. Wykorzystuje to, że on jest w niej zakochany i gdy zdecyduje się że potrzebuje wsparcia w akcji daje jego. O dziwo można powiedzieć, że przed narodzinami jej młodszej siostry była w miarę normalna. No może tylko zbyt cicha jak na szczeniaka i spokojna. Jej najgorszy wróg to Psi Patrol, których nie znosi. Zawsze robi obraźliwe docinki na ich temat, nigdy nie lubi jak jej psują plany lub wchodzi im w drogę. Nienawidzi ich całym sercem!

Umiejętności

Suczka jest zwinna i szybka. Szybko myśli wręcz na poczekaniu. Dobrze biega i skacze. Porusza się bardzo cicho i niespostrzeżenie. Skradanie się ma we krwi. Jest w miarę silna choć nie najsilniejsza. Bierze duże skoki do przodu, słabiej z skokami do góry. Jest świetna w różnych parkourach.

Rodzina

  • Debby- mama.
  • Tor- tata.
  • Dixie.- młodsza siostra

Dubbing

  • Wersja angielska- Billie Eillish
  • Wersja polska- Małgorzara Lipka

Biografia

Sherie urodziła się w mglisty wiosenny poranek. Jej rodzice byli nią zachwyceni. Matka suczki była Blue Bay Shepherd, a tatą psem rasy Owczarek Niemiecki. Dużo poświęcali jej uwagi. Jednak gdy trochę podrosła jako szczeniak nie była tak jak inne. Suczka była bardzo cicha i nie tak energiczna. Rodzice próbowali ją zachęcić aby bawiła się z innymi szczeniakami. Jednak Sherie odmawiała. To zachowanie wyraźnie dziwiło rodziców suczki. Po paru latach oznajmili jej, że będzie starszą siostrą. Sherie przyjęła wiadomość dość smutnie i była jeszcze bardziej cicha niż się spodziewano. Gdy przyszła na świat jej młodsza siostra, Dixie. Rodzice zakochali się w niej. W przeciwieństwie do Sherie...Sunia była zdystansowana mocno do jej młodszej siostry. Nie spędzała w ogóle z nią czasu. Z biegiem czasu było tylko gorzej. Dixie była energicznym szczeniakiem i dość kobieca. Przynosiła jej rodzicom dużo radości, dużo w jej towarzystwie śmiali się. Innym psom z okolicy opowiadali głównie o ich młodszej córce i o tym jaka ona jest. Sherie ją znienawidziła, zwłaszcza gdy z początku inne psy porównywały ją do siostry, a następnie nawet rodzice. Nie raz mówili, że spójrz na siostrę, albo jaka to ona energiczna. Pewnego poranka Dixie bawiła się na desce do kurnika. Zaś jej starsza siostra leżała pod nim. Przysłuchiwała się rozmowie rodziców, którzy mówili o niej i jej siostrze. Podczas rozmowy padło słowo, że uważają, że od początku Sherie była inna niż inne szczeniaki. I zawsze stwarzała w tej sferze kłopot. Potem porównano ją do Dixie. Suczka wstała i gdy jej siostra biegła pod górę, pchnęła barkami deseczkę i spadła na bok. Jej siostra mocno się poturbowała. Gdy rodzice pytali Sherie co się stało wtedy uwidoczniły się pierwsze złe cechy suczki. Opowiedziała im niezłe kłamstwo w które o dziwo uwierzyli. Użyła dużo manipulacji i tak oto po raz pierwszy zrobiła coś złego i wyszła bez konsekwencji. Tak dorastała, w tym czasie zdarzało się coraz więcej takich sytuacji. Gdy jej siostra była w wieku nastoletnim a ona późniejszym pewnej nocy poszła do jej kojca z zamiarem zabicia jej. Przycisnęła koc z którym Dixie zawsze spała do jej pyska, aby zabrać jej dopływ powietrza. Wtedy jednak weszli jej rodzice. Odepchnęli córkę i rozpętało się piekło. Wielka kłótnia wybuchła każdy wrzeszczał na siebie. Sherie wyrzuciła to co jej leżało od dawna. Rzuciła się na jej matkę, jednak ojciec ruszył na nią. Sherie uciekła z domu jednak wkrótce potem...Podpaliła go! Rodzina jej uratowała się ku jej nie zadowoleniu, jednak Sherie już na tą wieś nie wracała. Potem wyjechała i zaczęła kraść. Była świetna poruszała się szybko i cicho. Napotkała inne psy z którymi zgodziła się na wielki napad na bank. Byli jej pomocnikami już od paru rabunków jednak przez nich zawsze ledwo ledwo wychodziła bez konsekwencji. I podczas tego napadu złapano ich i wsadzono do więzienia z oskarżeniem o liczne kradzieże. Sherie postanowiła, że nie będzie z nikim współpracować. Na początku była w celi z innym psem, który jej docinał na temat jej niskiego głosu i tego, że zachowuje się nienormalnie. Suczka w nocy zakradła się pod jego pryczę z zamiarem zagryzienia go. Pies jednak czuwał. Walczyli! Zadał jej ranę na prawej tylnej łapie i na przedniej lewej. Od razu rozdzielono ją i psa. Sherie wsadzono do osobnej celi. Suczka po pewnym czasie uciekła z więzienia i wyjechała do Zatoki Przygód gdzie tam dokonywała rozbojów. Jednak natknęła się na Psi Patrol, który prawie ją powstrzymał od pewnej kradzieży. Zwiała, ale znienawidziła ich. Potem wyjechała do okolic pałacu letniego księżniczki Barkingburg. Gdzie spotkała Alfredo, który zakochał się w niej, jednak ona w nim nie. Nie podszedł jej i zawsze wykorzystywała fakt, że jego zainteresowanie nią ułatwia jej manipulację. Potem wyjechała do Londynu na pewną kradzież, gdzie spotkała na ulicy przez przypadek Akro, w którym się zakochała po uszy. Podczas jednej misji pomogła mu. Potem musiała wyjechać do Zatoki Przygód, jednak nadal chce utrzymywać kontakt z Akro.

Cytaty

Cytat1 Słodkich snów siostrzyczko... Cytat2
Gdy próbowała zabić Dixie
Cytat1 Napotykam samych nieudaczników. Cytat2
Kiedy mówi o współpracy z innymi złodziejami
Cytat1 Tak. Nie zawieram zazwyczaj sojuszy, jednak tu robię wyjątek. Cytat2
W odcinku "Mighty Pups: Super Paws: Uratować meteoryt"
Cytat1 Ooo...Alfredo...co to ja słyszę? Zostajesz, bo jesteś największy i najsilniejszy z nas. Pomożesz mi prawda? Cytat2
W odcinku:"Mighty Pups:Charged Up: Pieski i Ostateczna Bitwa"
Cytat1 No jasne kiełbaso! Zapomniałeś tylko o tym, że gdy jedno chce zdobyczy... Cytat2
w odcinku:"Lodowe Serca cz.1"

Lubi

  1. Drogie przedmioty
  2. Pracować sama
  3. Niektórych wrogów Psiego Patrolu
  4. Akro
  5. Złych samców
  6. Zło
  7. Drażnić się z policją
  8. Drażnić się z Psim Patrolem
  9. Gorzkie smaki
  10. Jesień
  11. Zimę
  12. Wiosnę
  13. Gdy coś układa się po jej myśli

Nie lubi

  1. Psiego Patrolu
  2. Dixie
  3. Jej rodziców
  4. Dobra
  5. Panienek
  6. Amatorów
  7. Współpracy
  8. Lata
  9. Alfredo
  10. Większości wrogów Psiego Patrolu

Hobby

  1. Kradzież
  2. Uprzykrzanie życia Psiemu Patrolowi
  3. Bieganie
  4. Skoki
  5. Parkour

Strach

  • Ale dobre...brak!?

Ciekawostki

  1. Suczka jest obiektem westchnień Alfredo. Nie odwzajemnienia tego uczucia. Suczka nawet czasem to wykorzystuje, ale to tylko gdy jest jej potrzebny.
  2. Ma 60 cm wzrostu.
  3. Suczka już w młodości miała przemalowaną grzywkę.
  4. Jeśli dochodzi do jakiś kradzieży w Zatoce Przygód, wiadomo raczej kto za tym stoi.
  5. Nie lubi pracować w grupie, uważa, że zawsze trafia na samych bezużytecznych głupków.
  6. Suczka została zainspirowana piosenką Bad Guy.
  7. Nienawidziła od zawsze swojej rodziny, uważając, że zawsze chcieli by była dobra i grzeczna jak jej siostra.
  8. Raz spotkała Akro, podczas gdy planowała jeden rozbój. Od tego czasu piesek się jej podoba.
  9. Raz tylko została złapana i wtrącona do więzienia, z którego uciekła. Za to winą w stu procentach obarcza jej ówczesnych pomocników.
  10. Jest zakochana po uszy w Akro.
  11. Oprócz tego, że współpracuje z Akro to są przyjaciółmi.
  12. Gdy dowiedziała się, że Dixie mieszka w Psim Patrolu doszedł jej kolejny motyw by ich nienawidzić.
  13. Jeśli będzie miała szczenięta, to nie chce aby było porównywania.
  14. Nienawidzi lata, ponieważ kojarzy się jej z narodzinami siostry.
  15. Dzięki meteorytowi ma moc telekinezy.
  16. Suczka mieszka w opuszczonym budynku (dokładniej dość duży opuszczony dom) na końcu jednej z alejek, odkryła go przez przypadek. Przez czas znosiła rożne rzeczy np. posłanie. Gdy wszystko było gotowe wprowadziła się tam. Ogólnie przez meble odnowiła go, ale też zabezpieczyła wejście.
  17. Suczka na razie nie wie, że zakochany jest w niej Shilo.
  18. Debiutuje w odcinku:"Mighty Pups: Super Paws: Uratować meteoryt”.

Galeria Sherie