FANDOM

Opis

Shawn - Pies rasy Husky Syberyjski o umaszczeniu srebrny tabby z białym. Ma młodszą siostrę Wraith. Jego aktualną pracą jest kierowanie lodołamaczem (w zimie) lub statkiem towarowym. Razem z siostrą mają za sobą przeszłość kryminalną, ale teraz oboje są lojalnymi członkami Psiego Patrolu.

Wygląd

Shawn jest wysoki i dobrze zbudowany. Ma szerokie barki i pysk. Jego futro jest w większości dosyć krótkie, jednak na ogonie i uszach przechodzi w długie i gęste. Na czubkach uszu ma także pędzelki. Jego futro jest w większości w srebrzysto-niebieskim kolorze. Na przednich i tylnych łapach, klatce piersiowej, większej części ogona, brzuchu i pysku ma białe łaty. Na końcu ogona ma ciemno szarą łatę. W tym samym kolorze jest pręga na jego plecach i prążki na reszcie ciała. Ma ciemno-szary nos w jaśniejsze plamki. Jego oczy są w wyblakło zielonym kolorze.

Charakter

Samiec ma dosyć trudny charakter. Dawniej był mocno nadopiekuńczy dla siostry i choć próbował jej pomóc, był ryzykiem dla jej zdrowia. Później był epizod gdy jego zachowanie się zmieniło i w jej niepełnosprawności zaczął widzieć zalety i możliwości. Teraz są w dobrych, bezpiecznych relacjach, gdzie żadna strona nie wykorzystuje drugiej. Przeważnie. Na co dzień pies jest raczej pogodny, ale nie przepada za bliskim kontaktem z innymi, integracją oraz pracą w grupie. W kwestii mocnej potrzeby wolności, jest jak większość husky. Czasami potrzebuje samotności i zdarza mu się wymykać z bazy. Podobne zachowanie przejawiało się u niego w domu rodzinnym, gdzie często uciekał. Dla nieznajomych jest raczej nieufny. Ciężko w szybkim czasie zdobyć jego przyjaźń. Łatwo mu również podpaść. Czasami pies się popisuje, co jednak zwykle mu się nie udaje. Dla wrogów PP jest zimny i nie reaguje na zaczepki. Ogólnie, nie zachowuje się agresywnie. Dosyć ignorancki co do problemów osób obojętnych mu. Jeżeli ktoś powierza mu misję, to sumiennie wykonuje każde zadanie. Zazwyczaj bardzo posłuszny Ryder'owi. Czasami zdaje się nieobecny i chodzi w ciągłym zamyśleniu. Nie jest bardzo ambitny i gdy coś go zdenerwuje, szybko się poddaje. Mocno uparty. Pies przyjaźni się z Oliverem i Abisalem. Ma dobre relacje również z resztą ich paczki. Shawn zazwyczaj jest bardzo opanowany.

Umiejętności

Pies jest silny fizycznie i dobrze zbudowany. Ma silne przednie jak i tylne łapy. Ma silny zgryz i szeroki pysk. Jego grube futro chroni go przed wszelkim zimnem.

Rodzina

Biografia

Lubi

Nie Lubi

Hobby

Strach

Ciekawostki

Galeria