FANDOM

Opis

Scarlet to nastoletnia suczka rasy Shalom Shepherd. Pochodzi z innego wymiaru, tego co Tetradi. Ma brata, bliźniaka, o imieniu Ethan, który jest od niej starszy o parę sekund. Mieszka w bazie Psiego Patrolu. W Psim Patrolu nie pełni zawodu. Suczka jest zakochana po uszy w Stevie choć może temu zaprzeczać. Posiada parę mocy.

Wygląd

Scarlet ma w większości ciemn-beżowe futerko. Które w dotyku jest miękkie. Na łapach nosi ciemno-białe skarpetki. Nosek ma ciemnoszary. Na głowie ma oprócz środkowej części twarzy rudą łatę, ciągnącą się aż po plecy i spód ogona. Na oczach nosi czasem złoty lub bordowy cień do powiek.

Charakter

Na co dzień suczka jest miła, przyjazna, odważna, lojalna, pomocna czasem zabawna. Bardzo lub spędzać czas na dworze o każdej porze roku. Kiedy przychodzi co do czego nie boi się walczyć. Jest na wpół twardzielką. Nie straszna jej adrenalina, wyzwania, sporty ekstremalne. Ani zabawa w błocie. Jednak czasem lubi założyć makijaż i nie przeszkadza jej zbytnio towarzystwo suczek, kiedy mówią o kosmetykach itp. Stara mieć się z każdym pieskiem z ekipy Psiego Patrolu i ich przyjaciół bardzo dobre kontakty. Czasem może być nie przyjemna. Zdarza się to zazwyczaj gdy ma zły dzień. Co do jej brata to bardzo go kocha! Chętnie z nim spędza czas, oddałaby za niego życie. A co do jej miłości Steve'a to stara się to ukryć, choć czasem ciężko to jej wychodzi. Czasem woli unikać z nim kontaktu sam na sam. W głębi to bardzo go kocha i zaprząta jej myśli. Gdyby trzeba było mogłaby poświęcić dla niego życie. Co do wrogów Psiego Patrolu to nie znosi ich! Porozrywałaby ich na strzępy gdyby za daleko przekroczyli granicę! Często w ich towarzystwie odnosi się do nich wyniośle, oschle i sarkastycznie.

Umiejętności

Suczka dobrze skacze w dal jak i wzwyż. Jest silna, ale nie najsilniejsza. Dobrze siebie kamufluje. Ma talent do surfingu. Ogólnie to ma dużą wydajność, więc długo może pozostać w ruchu. W Psiu-Fu ma czarny pas.

Rodzina

  • Awi- mama.
  • Donn-tata.
  • Ethan- brat. Starszy od niej o parę minut.

Dubbing

  • wersja angielska- Kerry Condon.
  • wersja polska- Lidia Sadowa

Biografia

Moce

Telekineza

Potrafi przenosić przedmioty, albo osoby lub pieski za pomocą umysły. Czasem też aby je przenieść bez dotyku daje charakterystyczny układ . Gdy uaktywnia jej się wokół łap suczki pojawia się czerwona poświata, z bordowym zabarwieniem. A oczy przybierają barwę lekkiej czerwieni.

Latanie

Potrafi też latać. Wystarczy że o tym pomyśli. Potrafi ,,wybić" się i wtedy może latać. Potrafi latać z różną prędkością.

Super-bieg

Umie bardzo szybko biegać. Rzadko używa tej mocy, jednak jej używa. Zwłaszcza gdy czasem pomaga pieskom na misjach. Potrafi osiągnąć nawet prędkość światła, jednak zazwyczaj jej nie osiąga, gdyż po osiągnięciu suczka staje się bardzo zmęczona.

Lubi

Nie lubi

Hobby

  1. Trenowanie skoków
  2. Siłowanie się.
  3. Surfing
  4. Psiu-Fu

Strach

  1. Strata Ethan'a, Psiego Patrolu i Steve'a.

Ciekawostki

  1. Suczka jest bardzo rzadką rasą psa, ponieważ to Shalom Shepherd.
  2. Ma 60 cm wzrostu.
  3. Jest młodszą o parę sekund siostrą Ethan'a.
  4. Suczka jest zakochana po uszy w Steve'ie.
  5. Ona i jej brat pochodzą z innego wymiaru.
  6. Posiada parę mocy.
  7. Do jej mocy należą telekineza, super-bieg oraz latanie.
  8. Nosi makijaż.
  9. W Psiu-Fu ma czarny pas.
  10. Umie bardzo dobrze surfować.

Galeria Scarlet