FANDOM

Opis

Sans jest niskim psem rasy Whippet, ogólnie pochodzi z Dogtale.

Wygląd

Sans jest niskim whippetem, z białą sierścią. Ma białe środki oczów, otoczonych czernią, oraz czarny nos. Na twarzy ma szeroki uśmiech.

Osobowość

Sans jest wyluzowanym, często śpiącym psem. Lubi opowiadać słabe dowcipy dotyczące psów, ku irytacji swojego brata. Sans jest miły i wspierający, ale potrafi nagle się stać bardzo poważny w niektórych momentach; wtedy, co ciekawsze, mówi "normalną" czcionką i używa wielkich liter - normalnie mówi czcionką "Comic Sans" i małymi literami. Jest bardzo spostrzegawczy, a jego rola w grze i działania zmieniają się bardziej w stosunku do wyborów gracza niż w przypadku jakiejkolwiek innej postaci. Wie, ile razy pokonał gracza (w czasie ostatniej walki w Ludobójczej Ścieżce). Nienawidzi zawierać obietnic, pomimo tego obiecał Toriel, że będzie ochraniał ludzi, których spotka. Jego pozorne lenistwo spowodowane fatalizmem i apatią; jest świadomy istnienia funkcji Zapisu, Wczytywania i Resetu (wiedzę tę obwinia o bycie przyczyną jego nieszczęścia) - wie, że każdy postęp, w tym wyjście potworów z Podziemia, dokonany w świecie gry w dowolnym momencie może zostać zresetowany i tym samym wszystko powróci do pierwotnej sytuacji. Mimo że twierdzi, iż to jego wymówka dla bycia leniwym, nie jest to prawdopodobne. Patrząc na fakt jego wiedzy, posiadania książki o fizyce kwantowej, warsztatu, znajomość z Alphys i wielu innych dowodów, uważa się, że ma on naukową przeszłość.

Umiejętności

Posiada wiedzę o wielokrotności linii czasu oraz możliwości Zapisu. Uzyskał ją prawdopodobnie dzięki badaniom naukowym, których ślady mogą zostać znalezione w jego pokoju. Zostało również pokazane, że może się poruszać bardzo szybko, używać telekinezy i/lub pozornie teleportować się co wynika z jego częstego stosowania "skrótów". Podczas walki potrafi atakować promieniami za pomocą broni zwanej „Gaster Blasters” (nazwa użyta w plikach gry), czyli urządzeniom, które przypominają głowę smoka. „Gaster Blasters” są także podobne do maszyny którą można zauważyć podczas eksploracji „Prawdziwego Laboratorium” i Omega Flowey'ego. Potrafi grać na puzonie, aczkolwiek w grze umiejętność ta zostaje pokazana tylko raz, jako że jego "sytuacyjna muzyka" denerwuje Papyrusa i musi czekać na odpowiednie okazje do zagrania jej.

Relacje

Stroje

Na co dzień nosi białą koszulę, przykrytą niebieską, zawsze rozpiętą bluzę z kapturem i czarne spodenki.

Lubi

  • Koty
  • Trollować
  • Opowiadać słabe żarty
  • Drzemać sobie

Nie lubi

  • Gdy ktoś popełnia hakerskie rzeczy
  • Gdy jest olewany

Strach

Ja niczego się nie boje!

Ciekawostki

  • Mimo że jest starszym bratem Papyrus'a, jest od niego o wiele niższy.
  • Można go uznać za pieska z podziemia.