FANDOM

Opis

Saitina - Suczka, kosmitka pochodząca z Saturna. Na swojej planecie jest Dziedziczką Tronu, a natomiast na Ziemi: Policjantką. Ashira spotkała ją jako pierwszą.

Wygląd

Saitina ma złotą sierść, z ciemniejszymi pręgami na grzbiecie, głowie, uszach i ogonie. W dodatku ma złociste oczy. Tak samo inne owczarki Saturnijskie, nosi lewitującą wokół niej obrożę która przypomina pierścień Saturna.

Jako psyrenka

Saitina jako psyrenka ma złoty ogon z pofalowanym ogonem oraz pierścieniem na biodrach.

Charakter

Saitina jest bardzo ciekawą suczką. I dobrze wie że musi się przystosować do zasad panujących na Ziemi. Ogólnie jest ciepła i przyjacielska, lecz dla wrogów jest bezlitosna i oschła.

Biografia

O tym jak dostała się na ziemie dowiecie się w opowiadaniu: Piesek z Saturna. Wiadomo na razie że znalazła ją Ashira i zaprowadziła do PP.

Moce

Lewitacja

Dzięki swojej obroży potrafi lewitować, a przy lewitowaniu otwierają jej się skrzydła.

Szybkość

Dzięki swojej obroży umie także bardzo szybko biegać i to nawet szybciej od geparda, czy kolibra.

Daleki skok

Gdy jej obroża jest bardzo aktywna, Saitina umie bardzo daleko, lub wysoko przeskoczyć.

Wizja w ciemności

Dzięki swoim oczom Saitina bardzo dobrze widzi w ciemności i udaje się jej zauważyć wszystko.

Świecenie w ciemności

Saitina posiada też zdolność świecenia w ciemności gdy jest bardzo ciemno.

Opis stroju

Na co dzień

Jej strój jest złoty, w świecące gwiazdki.

Lubi

  • Saturn
  • Ziemię
  • Nocne niebo
  • Księżyc
  • Słońce
  • Spędzać czas z przyjaciółmi

Nie lubi

  • Dokuczania
  • Kociej Katastrofy
  • Nudy
  • Korei Północnej

Ciekawostki

  • Jej najlepszymi przyjaciółkami są Ashira i Miley.
  • Jest biseksualistą (XD).
  • Jest nieco spokrewniona z Miley.
  • Jej pierwszą osobą napotkaną na Ziemi była Ashira.
  • W rzeczywistości posługuje się językiem Saturna, lecz nosi zawieszkę która tłumaczy jej mowę.

Galeria Saitiny