FANDOM

Opis

Rasowa suczka Border Collie. Była włóczęgą. Nie miała właściciela. Matka Avalon. Kuzynka Maroko.

Wygląd

Saga była piękną, zwinną, szczupłą suczką rasy Border Collie. Jej sierść była długa, gęsta i lśniąca. Miała dwukolorowe oczy - jedno jasne, lodowato-niebieskie, a drugie brązowe.

Charakter

To odważna, sprytna, niezależna, energiczna, wybuchowa i gwałtowna suczka. Uwielbia adrenalinę i szaleństwo. Potrafi walczyć o swoje i nigdy, przenigdy się nie poddaje. Nie jest kobieca, ani nie jest święta. Jednak bardzo kochała Avalon i Axela. Nigdy nie chciała wiązać się na stałe i przed Axelem miała kilka nieoficjalnych związków.

Umiejętności

Potrafi szybko biegać, pływać, wspinać się i jak na psa pasterskiego przystało zaganiać zwierzęta. Umiała też polować i walczyć.

Rodzina

Maroko- kuzyn

Axel- partner

Avalon- córka

Relacje

Rodzice

Nie miała z nimi bliskich relacji. Nie przyznawali się do niej z powodu koloru jej oczu.

Rodzeństwo

Nie dogadywali się. Była nieustannie wyśmiewana z powodu koloru oczu.

Maroko

Był dla niej jak brat. Bardzo go kochała i bardzo za nim tęskniła.

Axel

Bardzo go kochała, a jego odejście złamało jej serce.

Avalon

Swoją jedyną córkę kochała ponad życie i była w stanie dla niej zrobić wszystko.

Biografia

Saga urodziła się na farmie na wsi. Był środek lata. Dzieciństwo mijało jej beztrosko. Uwielbiała swojego kuzyna Maroko. Był jej najlepszym przyjacielem. Razem wymykali się z podwórka i chodzili nad rzekę, gonili kaczki, kury i gęsi. Gdy nieco podrośli nauczyli się jak zaganiać zwierzęta.

Niestety po roku jakiś człowiek przyjechał i zabrał Maroko. Suczka zaczęła biec za samochodem. Biegła przez dłuższy czas, aż łapy zaczęły ją boleć. Musiała odpocząć. Ale gdy się rozejrzała zorientowała się, że zgubiła się. Nie rozpoznawała niczego. Odtąd zaczęła się włóczyć, by odnaleźć dom, ale na nieszczęście suczki tylko się od niego oddalała.

Minęły dwa lata. Suczka włóczyła się dalej. Miała mnóstwo przygód i kilka przelotnych romansów. Gdy akurat przechodziła obok ludzkiego obozu w lesie spotkała psa rasy Akita Amerykańska. Przedstawił się jako Axel. Spotykali się przez dwa miesiące. Później zostają parą. Niestety Axel kilka dni później odjechał razem ze swoimi właścicielami. Serce Sagi pękło. I wtedy właśnie suczka zorientowała się, że spodziewa się szczeniąt. Włóczyła się jeszcze przez miesiąc, aż dotarła do małego miasteczka w górach. Jednak nikt nie chciał jej wziąć. Zrobiła sobie legowisko na obrzeżach miasteczka. Miesiąc później urodziła jedyną córkę - Avalon. Niestety po dwóch miesiącach podczas polowania myśliwy zastrzelił ją, bo płoszyła mu zwierzynę.

Strach

  • Brak

Hobby

  • zaganianie zwierząt
  • polowanie
  • bieganie
  • pływanie

Ciekawostki

  1. Bardzo tęskniła za Maroko.
  2. Bardzo lubi węże i ptaki.
  3. Urodziła się w Portugali.
  4. Kocha się ścigać.
  5. Maroko i Axel byli jedynymi psami, które nie wyśmiewały jej oczu.

Galeria

Saga
Saga standing-0

Narysowane przez Chye, Marevest FOREVER