Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Riago to młody samiec rasy Wilczak Saarloosa. Jest z zawodu piłkarzem, dokładniej drugim napastnikiem w reprezentacji Brazylii. Jest przyjacielem Psiego Patrolu, a także gdy przyjeżdża jego członkiem.

Wygląd

Riago to masywny samiec. Jego sierść prawie cała jest brązowa. Posiada grzywkę, gdzie ma pomalowaną na podpalany kolor jej górę. Na pysku i ,,skarpetkach" na przednich łapach także ma kolor podpalany. Jego oczy mają kolor brązowy.

Charakter

Riago to bardzo wyluzowany piesek, który podchodzi do życia z dystansem. Traktuje jednak grę bardzo poważnie i staje się zażartym zawodnikiem na boisku. Pies lubi dobrze prezentować się. Nie lubi gdy jego grzywka jest rozczochrana. Stara się natychmiastowo ją poprawić. Bardzo ceni sobie uczciwą grę. Sam przestrzega zasad. Świetnie pracuje mu się w zespołach. Nienawidzi prac indywidualnych. Ogólnie psiak bardzo nie lubi przebywania w samotności. Ma szacunek do swoich fanów i często obdarza ich szczerym uśmiechem. Potrafi zainspirować, co też czyni. Nie ma tendencji do okazywania wylewnie swoich uczuć. Ma ogromnego ducha walki i nie poddaje się. Nawet jeśli wygrana ma mieć wysoką cenę. Wywołuje to krytykę u innych. Nie znosi siedzieć bezczynnie w miejscu. Woli robić coś użytecznego. Lenistwo uważa za najgorszą cechę. Łatwo przychodzi mu krytykowanie tej cechy. Riago szybko myśli, co bardzo mu pomaga. Można pogadać z nim na różne tematy. Mimo, że jest dobrym słuchaczem, to Riago zdecydowanie woli mówić, przez co może wcinać się innym w słowo. Do drużyny ma bardzo duży szacunek. Każdy z członków jest dobrym przyjacielem psa. Takowe relacje Riago stara się podtrzymywać. Do rywali bywa bardzo arogancki. Ogólnie bardzo lubi odwiedzać Psi Patrol. Ich także uważa za swoich bliskich przyjaciół. Gdy tylko ma możliwość, by ich odwiedzić bez zawahania się zrobi to. Sam jest bardzo dumny z tego, że może przynależeć do nich. Mając okazję, zawsze się tym pochwali. Stara pomagać się jak tylko może. Najbardziej lubi pieski angażować w małe mecze na podwórku przed bazą. Bardzo chętnie angażuje się w organizowanie imprezy przez pieski. Riago bardzo lubi zawierać nowe znajomości. Zawsze cieszy się, gdy ma poznać nowego członka drużyny. Do negatywnych cech pieska należy fakt, że nie otwiera się na sugestie innych, mimo, że mogą mieć rację. Piesek jest bardzo, ale to bardzo uparty. Zdecydowanie nie przyzna się do porażki. Jeżeli chodzi o Elise to w stosunku do suczki jest bardzo uległy. Respektuje bardzo jej granice. Psiak staje się też bardzo czuły dla niej. Zawsze stara się jej zaimponować. Dba o nią. Jest ona jedną z bardzo nielicznych piesków, dla których psiak otworzy się i porozmawia o tym co czuje. Riago lubi zaskakiwać ją różnymi niespodziankami. W kwestii wrogów Psiego Patrolu to piesek nie ma za bardzo okazji by z nimi wchodzić w interakcję, ale jeśli takowa znajdzie nie zawaha się pokazać im gdzie ich miejsce. Nie lubi ich, bardzo chłodno wypowiada się na temat wrogów drużyny Psiego Patrolu. Czasem zaatakuje jako pierwszy, czasem poczeka.

Umiejętności

Świetnie gra w nogę, co prawda nie lepiej od Heli, ale najlepszy z drużyny. Do tego świetnie surfuje oraz pływa. Zna wiele sztuczek piłkarskich, choć trochę mniej od Heli.

Rodzina

  • Nie pamięta tej z której pochodzi.
  • Elise - dziewczyna.

Strój

Regularny i na misje- nosi koszulkę w kolorze żółtym.

Strój reprezentacji- żółta koszulka z zielonym wstawkami wokół rękawków i kołnierzyka z numerem 10.

Misson Paw- czarno- żółto- zielony kask i czarno- żółto- zielny strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- wtedy nosi żółto- zielono- błękitny hełm i żółto- zielono- błękitny strój.

Sea Patrol- wtedy ma błękitno- granatowo- żółto- zielony hełm i błękitno- granatowo- żółto- zielony skafander,niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup- ma biały hełm z żółto- zielonymi wstawkami oraz biało- żółto- zielony skafander, , niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- wtedy nosi żółty kaszkiet w zielone wstawki moro oraz żółty strój w zielone wstawki moro.

Winter Pup- wtedy ma żółto- zielono- granatową czapkę z obszyciem i żółto- zielono- granatową kurtkę dodatkowo docieplaną z numerem 10.

Pojazd

Regularny i na misje- ma żółty Kabriolet. Strój reprezentacji- wtedy jeździ żółto- zielonym Bugatti Veyron z numerem 10.

Misson Paw- ma wtedy czarno- żółto- zielony motocykl, który może latać, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- wtedy ma błękitno- granatowo- żółto- zielony jacht, niektóre elementy świecą w ciemności, może zamienić się w batyskaf.

Space pup- ma wtedy biało- żółto- zielony prom kosmiczny, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- wtedy ma żółty kład, który może pływać oraz jechać przez błoto ma wstawki zielonego moro.

Winter Pup- wtedy posiada żółto- zielono- granatowy motocykl śnieżny z numerem 10.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- butelka wody, mp 3, słuchawki, piłka.

Strój reprezentacji- butelka wody, mp 3, słuchawki, piłka, koszula na zmianę.

Misson Paw- gogle na pod czerwień, sieć, butelka wody, słuchawki, aparat na pod czerwień, piłka.

Air Pup- ponaddźwiękowe skrzydła, butelka wody, piłka, słuchawki, mp 3.

Sea Patrol- napęd wodny, piłka, mp 3, oraz butelka wody i szypce.

Space pup- przysłona, butla z tlenem, jet- pack 10000 km/ min, piłka, mp, 3.

Jungle Pup- gogle, nożyk, piłka, hak, sieć, koszulki na zmianę, butelka wody.

Winter Pup- gogle, hak, koc termiczny, termos, butelka wody, namiot, piłka.

Cytaty

Cytat1.png Psa piłkarza potrzeba!? Zaraz Riago przybiegnie i już Wam nic nie trzeba! Cytat2.png
Regularny i na misje
Cytat1.png Hola! Hola! Riago strzeli gola! Cytat2.png
Reprezentacja
Cytat1.png Misję tą Riago rozwiąże niczym gol! Cytat2.png
Mission Paw
Cytat1.png Wysoko na niebie leci pies piłkarz! Cytat2.png
Air pup
Cytat1.png Chlup do wody! I gotowy tak jak na piłkarskie zawody! Cytat2.png
Sea Patrol
Cytat1.png Kosmos dla mnie jest blisko tak jakbym biegł już na boisko! Cytat2.png
Space Pup
Cytat1.png Dżungla dla mnie jest rodzima! Cytat2.png
Jungle Pup

Cytat1.png Mimo iż jest mróz! Riago gotów jest już już! Cytat2.png
Winter Pup

Dubbing

  • Wersja angielska- Enrique Iglesias
  • Wersja polska- Wojciech Paszkowski

Biografia

Samczyk urodził się w jednej z brazylijskich hodowli Wilczaków Saarloosa. Szybko otworzył oczy i zaczął chodzić. Pewnego dnia zaastoptowała go rodzina. Zawsze lubił piłkę, więc razem z ich synem stali się świetnymi przyjaciółmi. Chętnie od siebie się uczyli. Tak dorastał. Jego pan został piłkarzem. A Riago?.. On także został! Podczas jednego z mundiali poznał Psi Patrol i zaprzyjaźnił się z nimi, lecz także zakochał się w Elise. Do tego dostał odznakę i jest członkiem Psiego Patrolu.

Lubi

  1. Spędzać czas z Elise, Psim Patrolem, ich przyjaciółmi oraz panem.
  2. Piłkę nożną.
  3. Mecze.
  4. Mundiale.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Pory roku.
  10. Wyjazdy.
  11. Odwiedzać Psi Patrol.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Narkotyków.
  4. Gry nie fair play.
  5. Nudy.
  6. Gdy Elise ma kłopoty lub jest smutna.

Hobby

  1. Piłka nożna.
  2. Surfing.
  3. Pływanie.

Strach

  • Elise może coś się stać.

Ciekawostki

  1. Ma 75 cm wzrostu.
  2. Jest drugim napastnikiem w reprezentacji Brazylii.
  3. Jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie.
  4. Jest rzadką rasą psa, po to Wilczak Saarloosa.
  5. Często odwiedza Psi Patrol.
  6. On z Helą nie mają dobrych relacji.
  7. Jest zakochany w Elise, i są parą.
  8. Jest bardzo przystojny.
  9. Zna wiele trików piłkarskich, lecz nie tyle co Hela.
  10. Rywalizuje z Helą.

Galeria Riaga

Advertisement