Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Play-pies rasy Gerberian Shepsky. Wraz z swoimi przyjaciółmi mieszka na Dzikim Zachodzie. Ma magie ognia. Należy do team'u Flurr

Wygląd

Jego sierść jest w odcieniach brązu i bieli. Uszy ma szpiczaste. Ma złotawe oczy. Jest dobrze zbudowany.

Charakter

Play zazwyczaj zachowuje powagę i spokój. Nie jest typem bardzo energicznego. Wręcz przeciwnie. Wydaję się być przygaszony lecz nie od razu smutas. Racjonalnie ukazuję energię. Można powiedzieć że ją oszczędza. Mimo to pracowity ja mrówka. Zawsze można na nim polegać. Jest solidną firmą która zawsze wywiązuję się z obowiązków. Ma silne poczucie obowiązku. Jego lojalność ni jak da się podwarzyć. Uprzejmy dla swoich bliskich. Niemniej jednak oni sami uważają go za dość skrytego w sobie. Wydaję się być chłodny i nie raz oschły. Głównie inni mają takie przedświadczenie po pierwszym spotkaniu go. Małómówny i często z nietęgą miną. Nie rozgadujący się na swój temat. Szczędzący w słowach. Nie lubiącym komplementować innych bez wyraźnego powodu. Zalicza się do pesymistów. Zdarza mu się wybuchnąć gniewem. Jednak zazwyczaj ceni sobie spokój. Gdy się nazbiera staje się nieprzyjemny. Umie dopiec słownie. Jest w tym niekwestionowanym mistrzem. Jednak nie lubi bez wyraźnego powodu tego robić. W stosunku do wroga jest bardzo czujny i zachowuję zimną krew. Wie jak rozgrywać gry psychologiczne. cdn

Umiejętności

Jest jednym z najlepszych żyjących magów ognia. Wytrenował go do perfekcji i zaznajomił wszystkie możliwe techniki. Po za tym niewątpliwie jest doskonały w orientacji w terenie. Zapamiętuję szczegóły. Przez co udaję mu się odpracować dobrą strategię. Ma co do tego dar. Zarówno jest bardzo wytrzymały jak i silny.

Rodzina

  • Chaira - Matka (Nie żyję)
  • Amir - Ojciec
  • Kiro- Młodsza siostra (nie żyję)
  • Sandree- Dziewczyna

Biografia

Urodził się w Królestwie Ziemi. W miejscowości gdzie zamieszkiwali głównie magowie ognia. Z ów umiejętnością urodził się Play. Dostał moc w genach po jego ojcu. Od najmłodszych lat bardzo interesował się mocą jednak obiecał rodzicom że będzie rozważny w tej kwestii. Nauki pobierał od ojca. Poza czynną nauką żywiołu był naprawdę wesołym psiakiem. Był bardzo pewny siebie jednak wiedział gdzie są granice. Małego Play'a zawsze można było zauważyć z uśmiechem na pyszczku. Gdy dowiedział się że zostanie starszym bratem bardzo się ucieszył. Liczył na to że jego młodsze rodzeństwo będzie miało także moc ognia. W końcu narodziła się Kiro. Ta sprawiła że Play był jeszcze weselszy. Spędzali ze sobą cały czas. Dotychczas mała nie pokazała mocy lecz nie wykluczono że ją posiada. To była kwestia czasu gdy się ukaże. Życie szczeniaka było bardzo szczęśliwe. Jednak do czasu. Był już ciemny wieczór gdy Amir poszedł odebrać córkę od koleżanki zostawiając tym samym żonę i syna w domu do którego zawitali bandyci. Zabili Chairę która broniła za wszelką cenę syna mówiąc że nie ma go w domu i jest całkowicie sama . Tak naprawdę Play ukrył się w szafie czekając na powrót ojca i mając nadzieję że przyjdzie na czas patrząc po gniewie napastników. Amir przyszedł na miejsce i rozprawił się z napastnikami w gniewie co widział szczeniak. Od tamtego incydentu nosi czerwoną chustę którą nosiła jego matka. Od tamtej pory także przestał być taki wesoły. Stał się bardziej wyciszony i czasami wredny dla obcych. Wytrenował się do perfekcji w magii zapewniając również bezpieczeństwo młodszej siostrze. Zaangażował się również w bycie kowbojem. Gdy dowiedział się że jego ojciec znalazł nową miłość był zdziwiony i uprzedzony. Nie ufał jej za gorsz przez co bardziej trzymał na oku Kiro. Chodź pomyślał że jego ojciec ma prawo do bycia szczęśliwy i zaczął tolerować miłość jego ojca. Co niestety wyszło mu na złe. Cały incydent sprzed paru lat powtórzył się. Tym razem na krótką chwilę wyszedł gdzieś z ojcem zostawiając suczkę z jego siostrą. Myślał że ta upilnuje jego siostry. Wszak zaraz mieli wrócić. Niestety lekkomyślna suczka rasy Landserr pozwoliła Kiro wyjść za daleko przez co ta natrafiła na dzielnicę gdzie było niesamowicie dużo przestępców. Dwójka psów pastwiła się nad siostrą psa póki w końcu nie odeszła. Gdy Play i jego ojciec wrócili i nie było Kiro w psie wzbudził się niesamowity gniew. Ruszył sam na poszukiwania siostry. Poczuł niewyobrażalny ból gdy zobaczył martwe ciało Kiro. Dwójka psów nadal była na miejscu. Pewna siebie chciała zabrać się za psa. Ten ze złością pokonał ich nie żałując używania ognia. Było nie do pomyślenia jak bardzo zlekceważyli psa. Gdy miał ich już pozbawić życia nie zrobił tego. Przypomniały mu się słowa jego matki. ,,Twoja moc jest niezwykle potężna. Mimo wszystko nie wolno ci aby zapanowała na tobą i chęć wykorzystania jej przyćmiła". Następnie nad ciałem swojej siostry pomyślał że gdyby ona żyła, Chaira, wszystko było by inaczej. Kiro by żyła bo Chaira nigdy nie pozwoliła aby szwędała się sama. Jeszcze w takiej dzielnicy. Po paru latach wyjechał wiedząc że jego ojciec łatwo się zabić nie da. Nie miał już nikogo w jego miejscowości kogo kochał i był mu bliski poza Amir'em. W końcu ukształtował się jego obecny charakter. Zaczął być sceptyczny do większych zmian jakie mogły zajść w jego życiu. Dotarł do osady którą wówczas rządziła West . Na akcji z bandytami wraz z Janny'm, West zobaczyła jego talent. Zaproponowała pracę w jej oddziale właściwie to lekkim szantażem. Ten jednak zgodził się bo nie miał gdzie się podziać. Zaprzyjaźnił się i gdy do oddziału dołączył Mickey przypomniał sobie o rudym psiaku którego często widywał jednak zapomniał kompletnie o nim. Mickey również go pamiętał. Właśnie to z nim zaprzyjaźnił się najbardziej dostrzegając w nim młodszego irytującego brata. Od tamtej pory dbał o dobro najpierw z West a potem Flurr.

Relacje

Janny-

Mickey-

Sarah -

Flurr-

Kause -

Cytaty

Cytat1.png Masz ty mózg ? Cytat2.png
Za każdym razem do Flurr
Cytat1.png Stawiam się na twoje wezwanie Cytat2.png
do Flurr lub Ryder'a
Cytat1.png Idealny wręcz przykład friendzonowania chłopa przez babę Cytat2.png
o Alexy x Kause
Cytat1.png Nie wierzę w was... Cytat2.png
kiedy flurr i mickey wyskoczą z kolejnym głupim pomysłem

Strach

  • Utrata jego najbliższych

Dubbing

  • Polska- ???
  • Angielska- ?

Ciekawostki

  • Mieszka na Dzikim Zachodzie
  • Pochodzi z nielicznej wioski magów ognia na Dzikim Zachodzie
  • Należy do team'u Flurr
  • Na Dzikim Zachodzie pełni funkcję osoby która patroluje okolice Banku i Baru. Jest także doradcą Flurr od czasu do czasu
  • Posiada magię ognia
  • Jego dziewczyna to Sandree
  • Jest realistą chociaż ma nie raz pesymistyczne myślenie
  • Trudno czasem mówić o swoich uczuciach. Rzadko co się otwiera na nowych
  • Wybitny strateg
  • Kiedy jest zły, nawet gorzej, wściekły to jest niezaprzeczalnie jedną z najbardziej przerażających postaci na wiki
  • Przez jego przeszłość nienawidzi większych zmian zachodzących w jego życiu
  • Jego typ osobowości to ISTJ

Galeria

Stary wygląd

Nowy wygląd

Advertisement