FANDOM

Piper - Suczka, kundel. Zajmuje się strzelnicą wraz z jej właścicielem. Czasami przychodzi do Bazy na nocowania. Dobra przyjaciółka Nastii.

Wygląd

Charakter

Piper jest bardzo zadziorna. Nie da sobie włazić na głowie. Nie łatwo jest ją także do czegoś przekonać. Trzyma i broni swojego zdania. Otwarcie mówi co o kim myśli i nie wypiera się tego że jest chamska bo jest. Lubi żartować z innych nawet gdy ktoś sobie tego nie życzy. Łatwo jest ją urazić. Najczęściej strzela w tedy focha. Nie na długo co prawda. Dla nowych nie jest zbyt uprzejma. Od razu pokazuje swój charakter. Jest irytująca i denerwująca. Uwielbia strzelać. Nie przejmują ją makabryczne sceny, wręcz zachwyca się nimi. Wrogom nie odpuszcza. Niezbyt lubi pomagać. Robi to tylko dla przyjaciół.

Biografia

Piper urodziła się w letni dzień. Mieszkała razem ze swoimi rodzicami u pewnej pani. Od małego sprawiała spore problemy wychowawcze. Nie lubiła zabaw z innymi. Dzieci odpychała od siebie. Jedynym, który mógł się do niej zbliżyć był Himor - wnuczek właścicielki. Oboje mieli podobne zainteresowania. Ojciec Himora zajmował się strzelnicą. Piper często ją odwiedzała. Tak zrodziła się jej miłość do strzelania. Razem z Himorem przeszli szkolenie. Kiedy podrośli poszli do specjalnej szkoły. Wkrótce otworzyli własną strzelnicę gdzie oboje spędzają sporo czasu. 

Cytaty

Ciekawostki

  • Jej najlepszą przyjaciółką jest Nastia
  • Niezbyt lubi Victorię i Lavię. Często im docina.
  • Strzelnice traktuje jak swój dom
  • Jest biseksualna.
  • Ma powodzenie u samców. 

Galeria