FANDOM

Opis

Pax to uliczny złodziej, kanciarz i oszust. Żyje na ulicach i w zaułkach. Po części wróg PP. Debiutuje w odcinku ,, Wieczorne szepty''. Potem pojawia się w ,,Pieski świętują Sylwestra, ale się nie wypowiada. Poznajemy go bardziej w odcinku ,,Lodowe serca''.

Wygląd

Pax jest jasno szarym husky z ciemno- szarymi skarpetkami na wszystkich czterech łapach i uszami. Ma szarą grzywkę, lodowe oczy i czarny nos. Na klatce piersiowej widnieje ciemno szary romb. Ogon jest wywinięty do góry, jego spód jest biały. Pysk, klatka piersiowa, podbrzusze są białe. Na lewym boku ma bliznę i na lewym oku.

Charakter

Pax jest bardzo, ale to bardzo niemiłym psem. Zimny i odległy, jest samotnikiem. Uparty i oschły. Lubi dręczyć pieski z PP. Uważa, że to wyperfumowane lalusie. Nie cierpi ich. Może prześladować, czyli chodzić krok w krok i dokuczać. Jest zły i niezadowolony, praktycznie cały czas. Nie pokazuje uczuć otwarcie. Myśli tylko o sobie. Egoistyczny, obojętny na krzywdę innych. Odważny. Nie lubi ludzi i dla innych jest tyranem. Samolubny i słowo ,,pomoc'' nie jest w jego słowniku. Twardy, nieufny co do obcych, właściwie do każdego. Przebiegły oraz sprytny, Pax zrobi wszystko by było na jego korzyść. Sarkastyczny. Nie nawiązuje nowych znajomości, nie jest przyjacielski.

Umiejętności

Piesek jest bardzo zwinny i szybki. Silny, ma dobry słuch i węch. Potrafi planować, ma szybki refleks. Jest świetnym wojownikiem, jednym z najlepszych. Umie się siłować i walczyć, jest w tym mistrzem.

Rodzina

Matka- nieznana z imienia, nie żyje

Ojciec- nieznany z imienia, nie żyje

Nie widomo nic o jego rodzeństwie, prawdopodobnie nie żyją

Biografia

Pax urodził się w hodowli psów husky. Jego pan, był zły i lubił pić. Pewnej nocy wrócił do domu i w napadzie złości zabił wszystkie psy, poza Pax'em. On ledwo uszedł z życiem. Uciekł. Mieszkał w lesie, potem zamieszkał na ulicach Zatoki Przygód. Obecnie żyje tam nadal, a jego przeżycia są opisane w,, Lodowe serca".

Hobby

  1. Dręczenie innych
  2. Kradzieże
  3. Walka
  4. Bieganie
  5. Bycie niemiłym
  6. Zapasy

Lubi

  1. Błoto
  2. Kraść
  3. Być sam
  4. Siebie
  5. Walczyć
  6. Biegać
  7. Uprzykrzać życie innym
  8. Sport
  9. Ulice i załuki
  10. Wodę

Nie lubi

  1. PP
  2. Sherie
  3. Bone'a i jego bandy
  4. Drake'a i jego bandy
  5. Darling
  6. Akro
  7. Alfrefo
  8. Pomagać
  9. Być miłym
  10. Domu
  11. Mieć właściciela
  12. Kąpieli
  13. Ludzi

Dubbing

Wersja angielska - głos Trampa z Zakochanego kundla w wersji polskiej, tylko trochę mniej luzacki.

Wersja polska - głos Trampa w wersji angielskiej, tylko trochę mniej luzacki.

Strach

  1. BRAK! NIBY CO!?

Ciekawostki

  1. Jest tak jakby wrogiem PP.
  2. Nienawidzi bandy Bone'a, Drake'a i Sherie. Innych antagonistów także.
  3. Żyje na ulicach, nie chce domu. Kradnie i wykorzystuje łupy do swoich celów.
  4. Debiutuje w odcinku,, Wieczorne szepty", a później pojawia się też 2,, Pieski świętują Sylwestra ".
  5. Jego historia zaczyna się w,, Lodowe serca cz. 1".
  6. Psi Patrol omija z daleka, albo ich okrada. Nie boi się ich, ale tak ich nie lubi, że nigdy nie zniżyłby się do tego by pomówić z nimi, lub walczyć. Uważa, że nie są tego warci.
  7. Działa na własną rękę. Nie chce mieć wspólników.

Galeria