Opis

Paradise to suczka psyrenka, która może się zamienić w zwykłego psa. Jest w wieku szczenięcym. Mieszka w Psatlantydzie razem z innymi psyrenkami. Ze Shinning są jedynymi psyrenkami, które mówią w ludzkim języku. Debiutuje w ,,Syreni księżyc: Uratować magię''.

Wygląd

Paradise ma złotą sierść z łatami rudymi i białymi. Prawe ucho, lewa łapa i podbrzusze są białe. Lewe ucho i pysk są rude. Reszta sierści jest złota. Ma grzywkę. Nos czarny, a oczy turkusowe. Jej ogon zaczyna się białym paskiem łusek, a potem jest na przemian granatowy i turkusowy. Turkus tworzy cieńsze pasy, a granat grubsze. I tak jest do końca ogona. ( patrz infoboks) Jako zwykły piesek ma cały tył złoty, tylko ogon jest cały rudy. Nosi ciemnozieloną obrożę z zawieszką w kształcie muszelki. Jest ona różowo- fioletową. Jej rybi ogon błyszczy.

Charakter

Paradise jest miła i ciekawa świata. Uwielbia eksplorować i poznawać nowe osobistości. Przyjacielska, nie ocenia książki po okładce. Wierzy, że każdy jest kimś, nie jest bestią. Jest pełna śmiechów i chichotów, ale ma tendencję do dążenia do celu i dopięcia swego. Rzadko ustępuje, gdy coś robi stara się ze wszystkich sił. Jest pomocna i ma empatię. Słucha właściwie tylko głosu serca, a rozumem rzadko się przejmuje. Co nie znaczy, że wcale. Jest pomiędzy introwertyczką, a ekstrawertyczką. Uparta. W każdym widzi dobro i zawsze daje drugą szansę. Odważna, jednak boi się rekinów, os morskich, skrzydlic i złych ludzi. Nie boi się walki i jest w stanie się dla kogoś poświęcić. Ma złote serce, dla przyjaciół i rodziny jest ciepła, opiekuńcza. Jest dobrym słuchaczem i wsparciem dla tych, którzy tego potrzebują. Jest bardziej cłopczycą, ale nie będzie protestować gdy musi się wystroić. Jest trochę łobuzerska i zadziorna.

Umiejętności

Paradise bardzo szybko pływa, jest najszybsza z psyrenek. Jest bardzo zwinna. Ma szybki refleks i jest wygimnastykowana. Zna się na florze i faunie podwodnego świata. Świetnie też operuje magią.

Biografia

Paradise urodziła się- nie wie gdzie, bo została znaleziona pod wodą na rafie, ale mogła się urodzić na skałach. Psyrenki ją znalazły i przygarnęły. Zamieszkała w Psatlandtydzie, gdzie otworzyła oczy i nauczyła się pływać. Tak mieszkała. Wiedziała, że jest adoptowana i chciała, chce się dowiedzieć skąd pochodzi i kim jest. Pewnego dnia znalazła obrożę z muszelką. Założyła ją i nagle zamieniła się w zwykłego psa! Chciała wołać o pomoc, ale płuca szybko wypełniły się wodą. Na szczęście jej siostra była w pobliżu i uratowała ją. Paradise powiedziała jej o tym, a ona mamie. Mama psyrenka wytłumaczyła Paradise co to, nie zabroniła jej tego używać, tak jak inne psyrenki. Shinning zaczęła ją uczyć magii. I tak było. Gdy, po raz pierwszy wypłynęła na powierzchnię podczas magicznego księżyca była oczarowana. Nawet wyszła na ląd! Od tamtej pory obiecała sobie, że co noc będzie wypływać na powierzchnię. A także w dzień na otwartym morzu, z dala od brzegu. Obecnie Paradise uczy się nadal, wypływa na powierzchnię i odkrywa podwodny świat. Ale nie wie co ma się zdarzyć w przyszłości i jak to wpłynie na jej życie. Ale pewnego dnia nastąpi zwrot.

Rodzina

  • nie zna biologicznej
  • Mama psyrenka- przybrana matka
  • Mała psyrenka- przybrana starsza siostra

Lubi

  1. Wodę
  2. Wyskakiwać nad wodę
  3. Zabawa w wodzie
  4. Pływać
  5. Magiczny księżyc
  6. Rafy
  7. Psatlantydę
  8. Piękno morza
  9. Muszelki
  10. Zbieranie ich
  11. Zwiedzanie dna morza i statków
  12. Opowieści o PP
  13. Zamienianie się w zwykłego psa
  14. Wychodzić na ląd
  15. Ląd
  16. Dobro

Nie lubi

  1. Egoizmu
  2. Oszustwa
  3. Zła
  4. Dokuczania
  5. Przezywania
  6. Brudnej wody
  7. Skrzydlic
  8. Os morskich
  9. Rekinów
  10. Złych ludzi
  11. Sztormów
  12. Martwej rafy
  13. Kłopotów
  14. Zgubienie obroży z muszelką
  15. Wyśmiewania kogoś

Hobby

  1. Szybkie pływanie
  2. Wyskakiwanie nad wodę
  3. Zbieranie zgubisk należących do ludzi na dnie morza
  4. Eksplorowanie wszystkiego, a najchętniej zatopionych statków

Strach

  1. Skrzydlice
  2. Osy morskie
  3. źli ludzie
  4. Rekiny mięsożerne

Dubbing

Wersja angielska- głos Jelonki z ,,Dzwoneczka'' i dalszych części, w wersji angielskiej

Wersja polska- głos Jelonki z ,,Dzwoneczka'' i dalszych części, w wersji polskiej

Ciekawostki

  1. Jest jedyną psyrenką, która może się zamienić w zwykłego pieska. To dzięki muszelce, która nosi. Gdy ją straci, straci również możliwość przemiany.
  2. Transformacja to jedna z jej tajemnic. Druga na razie nie jest ujawniona, a i sama suczka o niej nie wie.
  3. Debiutuje w odcinku ,,Syreni księżyc: Uratować magię''.
  4. Nie zna swoich rodziców. Została porzucona zaraz po urodzeniu. Zaopiekowały się nią psyrenki.
  5. Od urodzenia mieszka pod wodą.
  6. Słyszała o PP i marzy by ich poznać.
  7. Co noc wypływa na powierzchnię, a gdy jest magiczny księżyc także. Łamie w ten sposób zasadę, że psyrenki wypływają tylko podczas tego księżyca. Ale nikt o tym nie wie.
  8. Jest bardzo rożna od innych psyrenek budową ciała.
  9. Jej przybraną matką jest psyrenka ze show, a siostrą córka dorosłej psyrenki- małą psyrenka ze show.
  10. Umie mówić w języku psyrenek, jak i ludzkim.
  11. Na przybraną siostrę mówi Little, a na przybraną mamę mówi po prostu mama.
  12. Swoją przybraną rodzinę traktuje jak biologiczną.
  13. Jej imię oznacza dosłownie Raj.
  14. Jest drugą psyrenką na wiki.
  15. Uwielbia zwiedzać zatopione statki jak gaelony. Uważa, że mają w sobie historię wielu istnień i pokoleń.

Galeria