FANDOM

Opis

Pandora to suczka rasy Goldador. Niestety urodziła się ślepa. W Psim Patrolu nie ma zawodu, ale opiekuje się szczeniakami.

Wygląd

Sunia ma kremowe futerko z jaśniejszą klatką piersiową i podbrzuszem. Jej grzywka oraz ,,skarpeta" na prawej łapie są rude. Jej oczy są niebieskie, i są ,,zamglone".

Charakter

Suczka poprzez wadę jest cicha, delikatna, wytonowana i spokojna. Woli wiedzieć w co może się wpakować. Lubi zabawę, lecz tak by było bezpiecznie. Nie jest ani chłopczycą w 100 % ani w 100 % kobieca. Gdy ma okazję lubi pograć w piłkę, pobrudzić się, jak i po pielęgnować futro. Jednak stara cieszyć się z tego co ma i z życia. Lubi być szczera, oraz gdy ktoś jest taki w stosunku do niej. Łatwo ją wystraszyć. Jednak mimo to kocha pomagać i śmiać się. Może być bardzo cierpliwa. Podczas gorszych dni popada w stan depresyjny i często uważa siebie, za nic nie wartą sunię, lub jak komuś się uda zdenerwować, ją czego później bardzo żałuje. Kocha szczeniaki! Taka jest dla Psiego Patrolu oraz ich przyjaciół. Wrogów woli unikać, a jeżeli już jest konfrontacja to woli stać z boku, gdy poczuje się zagrożona może nawet warknąć. Jednak po uszy jest zakochana w Eryku. Uważa go za wspaniałego psa, i zawsze mówi o nim w super- latywach. To on pomógł jej widzieć, dlatego sunia o nim nie powie ani jednego złego słowa. Przy nim jest bardzo spokojna, odprężona, czuła. Jednak to jej nieśmiałość czasem ją przyblokuje przy nim.

Umiejętności

Sunia ponieważ nie widzi. Ma wyostrzony słuch, zmysł powonienia jak i dotyk. Może słyszeć lepiej od zwykłego psa i czuć. Jednak także dobrze gra w gry planszowe. A jej specjalnością są kalambury i szachy.

Rodzina

  • Rodzice- nie pamięta.
  • Mikayla - siostra.

Dubbing

  • Wersja angielska- Melissa Rauch
  • Wersja polska- Dominika Kluźniak

Biografia

Suczka urodziła się wraz ze swoją siostrą w Paryżu. Jednak pani ich rodziców nie mogła utrzymać czterech psów, gdyż prowadziła hotel. Oddała ich do schroniska, gdzie przez pierwsze tygodnie otaczano je ogromną opieką. Gdy otworzyły oczy. Suczka nie widziała nic. Tak po prostu. Lekarze z schroniska byli smutni, i tym bardziej otaczano ją opieką. W ciężkich chwilach pomagała jej siostra. Jednak pewnego dnia Mikayla postanowiła uciec! Pandora nie chciała, ale Mikayla zabrała tak czy siak ją ze sobą. Dorastały na ulicach Paryża. Gdy miały piętnaście lat, młodziutkie suczki zauważyły grupę psów, na którą wpadły. Byli to Misty, Leaf, Vitari, Lea, Dilara, Patty i Xander. Chętnie razem z nimi poszła. Do było jej pierwsze spotkanie z Psim Patrolem. Pod konie wyjazdu, postanowiła, że z nimi pojedzie.

Lubi

  1. Spędzać czas z przyjaciółmi, PP i Erykiem.
  2. Opiekować się szczeniakami.
  3. Spokój.
  4. Boże Narodzenie.
  5. Sylwester.
  6. Walentynki.
  7. Wielkanoc.
  8. Wyjazdy.
  9. Pory roku.
  10. Plaże.
  11. Lasy.

Nie lubi

  1. Wrogów PP.
  2. Oszukiwania.
  3. Zła.
  4. Poniżania.
  5. Swojej wady.
  6. Strasznych rzeczy.
  7. Kłótni.

Hobby

  1. Kalambury.
  2. Szachy.
  3. Opieka nad szczeniętami

Strach

  1. Burze.
  2. Tornada.
  3. Ciemność.
  4. Halloween.
  5. Zostanie samą.
  6. Odtrącenie.
  7. Duchy.
  8. Strata PP i Eryka.

Ciekawostki

  1. Ma 55, 8 cm wzrostu.
  2. Jest Goldadorką.
  3. Niestety urodziła się ślepa.
  4. Ma wiele fobii.
  5. W Psim Patrolu nie ma zawodu, ale opiekuje się szczeniętami.
  6. Jej przypinka jest w kształcie misia.
  7. Sama ma misia z dzieciństwa o imieniu ,,Lua".
  8. Eryk stara się wynaleźć dla niej specjalne soczewki, dzięki którym mogłaby widzieć.
  9. Na początku wszyscy myśleli, że jej ,,zamglone" oczy przejdą, jednak po czasie zorientowali się, że urodziła się ślepa.
  10. Jest zakochana po uszy w Eryku!
  11. Bardzo boi się ciemności i Halloween.
  12. W bazie podczas Halloween zostaje zawsze z Uno i Crus.
  13. Jej ulubiony kolor to miętowy.
  14. Suczka boi się też duchów i burz.
  15. Jest młodszą siostrą Mikayli.

Galera Pandory