FANDOM

Opis

Nytrae, jest suczką rasy Owczarek Niemiecki i pochodzi z innego wymiaru, z tego samego co np. Tetradi. Jest dziewczyną Phoenix'a. W Psim Patrolu nie pełni zawodu, ale mieszka w jego bazie.

Wygląd

Nytrae jest ma puszystą sierść koloru ciemnożółtego ( czyli złotego ) w brązowe łatki na prawym oku , na czubku głowy i a uszach , spodzie ogona , końcówkach łap oraz z ciemnym podbrzuszem . Jej oczy przypominają galaktykę , mają one ombre , które przenika z ciemnofioletowego w granatowy , do tego ma ,, gwiazdy " .

Charakter

Jest miła , ciepła , lojalna , oddana , kocha pielęgnować swoje futerko , jest typową dziewczyną , kocha się stroić , malować itp . Dla przyjaciół , kolegów , kumpli , znajomych jest ufna , zabawna , ciepła , wyrozumiała , szczera , tolerancyjna . Dla wrogów jest oschła , chłodna , czasami potrafi pokazać kły . Jest nawet odważna . Mimo to Nytrae jest bardzo wrażliwa i ma wysoko rozwiniętą empatię . Kocha noc , niebo nocą , uważa , że to jedna z najpiękniejszych rzeczy na świecie , mówi , że jest to piękne , niesamowite , tajemnicze , odczuwa nieznaną tęsknotę za czymś ,że w gwiazdach jest zapisana historia , lubi czuć taką wolność . Jest też bardzo spokojna i cierpliwa .Zawsze staje w obronie słabszych .

Umiejętności

Jest ,, giętka " , wygimnastykowana , szybka , ale nie najszybsza . Świetnie skacze . Cicho potrafi się poruszać . Ładnie śpiewa, oraz tańczy, ale się trochę tego wstydzi.

Rodzina

  • Rodzice - brak zginęli
  • Phoenix - chłopak.

Lubi

  1. Noc
  2. Niebo nocą
  3. Spędzać czas z Phoenix ' em
  4. Spędzać czas z przyjaciółmi
  5. Pokój
  6. Ciepłe wieczory
  7. Wszystkie pory roku
  8. Oglądać gwiazdy
  9. Światło księżyca
  10. Biegać
  11. Malować się
  12. Stroić się .
  13. Być nad morzem
  14. Biegać po klifach
  15. Śnieg
  16. Święta Bożego Narodzenia
  17. Wielkanoc
  18. Sylwester
  19. Psi Patrol.
  20. Walentynki.

Nie lubi

  1. Wojen
  2. Wrogów PP
  3. Gdy Phoenix jest w niebezpieczeństwie
  4. Kociej Katastrofy
  5. Chwalić się .
  6. Kłótni .
  7. Obrażania.
  8. Mówienia o strasznych rzeczach.

Strach

  1. Wojna
  2. Burze
  3. Tornada
  4. Samotność
  5. Kosmici.
  6. Zjawiska paranormalne.

Hobby

  1. Bieganie
  2. Pływanie
  3. Łyżwiarstwo
  4. Śpiewanie
  5. Piłka wodna
  6. Piłka ręczna
  7. Piłka plażowa
  8. Bieganie.
  9. Oglądanie nocnego nieba.

Dubbing

  • wersja angielska - Ally Brooke
  • wersja polska - Monika Kwiatkowska.

Biografia

Nytrae urodziła się w tym samym wymiarze co Tetradi , Annie , Sherda , Fuergo , Nick . Od początku wśród rówieśników była uważana za dziwną z powodu oczu. W szkole była pomiatana. Nazywano ją dziwaczne oczy. Na w- f- ie była wybierana jako ta niechciana i ostatnia. Raz podczas meczu na w-f- ie koszykówki potknęła się i wypuściła piłkę z łapek. Zawodniczka z przeciwnej drużyny wzięła ją i rzuciła do koszy. Tamte wygrały.Drużyna, która przegrała i w której była dokuczała jej straszne. Dziewczyny nie dawały jej spokoju. Było jej smutno . Gdy miała 14 lat wybuchła wojna . Kryła się po pustyni , lasach . Pewnego razu spotkała żołnierza , który chciał ją zabić , ale tylko ją drasnął , bo zabiła go Tetradi . Tam została w obozie i zakochała się w Phoenix ' ie . Pewnej nocy postanowiła pójść nad klify . Razem z nią przyczłapał Phoenix . Spędzili noc na oglądaniu gwiazd i zabawie . Powiedział jej , że ma najbardziej śliczne oczy z pośród wszystkich suczek . Po tym jak Strażnicy Ziemi zabrali Phoenix ' a , a wcześniej Sherdę , Fuerga Tetradi oraz Nicka , wzięli ją i zamieszkała w bazie w Zatoce Przygód .

Ciekawostki

  1. Ma 55 centymetrów wzrostu .
  2. Jej oczy są tak jakby galaktyką , posiadają ombre z jasnofioletowego w ciemny fiolet i w granat. Do tego ma coś , ala gwiazdki w oczach.
  3. Ona i Phoenix są parą.
  4. Stara mieć dobre relacje z każdym pieskiem , ale nie dla wrogów
  5. Pochodzi z innego wymiaru
  6. Pochodzi z tego wymiaru co Tetradi , Sherda , Fuergo , Annie , Nick i Phoenix
  7. Kocha niebo nocą , noc , księżyc , oglądać gwiazdy mówi , że jest to piękne , niesamowite , tajemnicze , odczuwa nieznaną tęsknotę za czymś ,że w gwiazdach jest zapisana historia ,
  8. Czasami nie nosi jej obroży .
  9. Jej ulubiona piosenka to Lighthouse by Nina Kralijć.
  10. Potrafi ładnie śpiewać i tańczyć, ale się tego wstydzi.
  11. W szkole była pomiatana.
  12. Dawana ,,ksywka" szkolna była to ,,Dziwaczne Oczy" nie lubiła jej.
  13. Raz na w- f- ie była wybierana jako ta niechciana i ostatnia. Raz podczas meczu na w-f- ie koszykówki potknęła się i wypuściła piłkę z łapek. Zawodniczka z przeciwnej drużyny wzięła ją i rzuciła do koszy. Tamte wygrały.Drużyna, która przegrała i w której była dokuczała jej straszne. Dziewczyny nie dawały jej spokoju.
  14. Jest bardzo ładna, gdy samczyki z PP wraz z paroma innymi suczkami zajęła drugie miejsce.

Galeria Nytrae