FANDOM

Opis

Nytrae, jest suczką rasy Owczarek Niemiecki i pochodzi z innego wymiaru, z tego samego co np. Tetradi. Jest narzeczoną Phoenix'a. W Psim Patrolu nie pełni zawodu, ale mieszka w jego bazie.

Wygląd

Nytrae to suczka o delikatnej budowie ciała i niskim wzroście. Jej sierść się długa i puszysta. A także delikatna w dotyku. Suczka ma nosek w kolorze szarym. Większość futra suni ma kolor ciemnozłoty. Nad prawym okiem widnieje łatka w ciemniejszym tonie. Spód ogona, podbrzusze, klatka piersiowa i "skarpety" na przednich łapach są w tym samym kolorze. To samo tyczy się uszu i plamy na grzywce. Oczy Nytrae ma nietypowe, są one jasnofioletowe wpadające w ciemny fiolet a ten w granat. W środku nich ma punkciki imitujące gwiazdy.

Charakter

Nytrae to suczka która jest miła, bardzo lojalna, oddana. Lubi pielęgnować swoje puszyste futro. Suczka jest bardziej damska niż chłopięca, jednak to nie przeszkadza jej w zawieraniu znajomości. Dla wszystkich których lubi czy też są jej przyjaciółmi jest bardzo ufna w stosunku do nich. Stara się być zabawna i mieć wspólny żart. Zawsze gdy mają problem Nytrae to wyrozumiała suczka, która jest szczera i stara się najlepiej doradzić. Ma wysoko rozwiniętą empatię. Nawet dla małych roślinek. Kocha oglądać nocne niebo, uważając iż to jedna z najpiękniejszych rzeczy na świecie. Określa je jako piękne, tajemnicze oraz odczuwa nieznaną tęsknotę. Sunia ma wręcz anielską cierpliwość i prawie nigdy nie wyprowadzisz jej z równowagi. Jest bardzo spokojna o czym świadczy wymontowany ton głos suczki. Mając gorsze dni suczka woli przebywać sama. Do jej wad należy, że łatwo można ją do siebie zdystansować. Przez jej nietypowe oczy miała i czasem nadal ma zaniżoną samoocenę. Jeśli chodzi o Phoenix’a to kocha go całym swoim sercem. Wypełnia większość jej myśli. Zawsze przy nim jest romantyczna, czuła. Uwielbia spędzać z nim czas. Cieszy gdy on się cieszy, zaś mocno smuci gdy jego coś trapi. Kiedy psiak ma kłopoty Nytrae nie pokazując tego na zewnątrz mocno panikuje. Skoczyłaby za nim w sam ogień. Lub w inny sposób oddała życie. Jeśli chodzi o wrogów Psiego Patrolu Nytrae woli trzymać się na uboczu. Prawie nie atakuje, ze względu iż nie jest silna.

Umiejętności

Nytrae to wygimnastykowana suczka, która potrafi szybko biegać. Potrafi świetnie skakać do przodu. Potrafi cicho się poruszać co pomaga jej gdy wraca późno do bazy i nie chce nikogo obudzić. Nytrae potrafi ładnie śpiewać, oraz tańczyć jednak wstydzi się tego. Ma dobry wzrok.

Rodzina

  • Rodzice - zginęli
  • Phoenix - narzeczony.

Lubi

  1. Spędzać czas z Phoenix ' em
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi
  3. Noc.
  4. Niebo nocą.
  5. Pokój
  6. Ciepłe wieczory
  7. Wszystkie pory roku
  8. Oglądać gwiazdy
  9. Światło księżyca
  10. Biegać
  11. Malować się
  12. Stroić się .
  13. Być nad morzem
  14. Biegać po klifach
  15. Śnieg
  16. Święta Bożego Narodzenia
  17. Wielkanoc
  18. Sylwester
  19. Psi Patrol.
  20. Walentynki.

Nie lubi

  1. Wojen
  2. Wrogów Psiego Patrolu
  3. Gdy Phoenix jest w niebezpieczeństwie
  4. Gdy Phoenix jest smutny.
  5. Kociej Katastrofy
  6. Chwalenia się
  7. Kłótni
  8. Obrażania
  9. Mówienia o strasznych rzeczach
  10. Sportów z użyciem piłki

Strach

  1. Wojna
  2. Burze
  3. Tornada
  4. Samotność
  5. Kosmici.
  6. Zjawiska paranormalne.

Hobby

  1. Bieganie
  2. Pływanie
  3. Łyżwiarstwo
  4. Śpiewanie
  5. Piłka plażowa
  6. Bieganie.
  7. Oglądanie nocnego nieba.

Dubbing

  • wersja angielska - Ally Brooke
  • wersja polska - Monika Kwiatkowska.

Biografia

Nytrae urodziła się w innym wymiarze. Tym samym, z którego pochodzi większość piesków z innego wymiaru. O dziwo urodziła się jako jedynaczka. Od początku nie była lubiana wśród szczeniaków. Była nawet obiektem drwin, kpin. Większość to przez jej nietypowe oczy. Często pomiatano nią. Raz podczas meczu na boisku w parku dołączyła do grających piesków. Już wtedy nie chcieli jej towarzystwa. Wybrali ją jako ostatnią, niechcianą. Tak było zawsze gdy chciała pograć. Pewnego dnia, podczas meczu Nytrae potknęła się o piłkę, dając szansę zawodniczce z przeciwnej drużyny. Tamte wykorzystały okazję i zdobyły decydujący punkt. Przegrana drużyna całą swoją frustrację przelała na Nytrae. Dokuczano jej strasznie, gorzej niż przed feralnym meczem. Suczka postanowiła już nigdy nie grać. Dorastała w zaciszu. Niestety jako młoda nastoletnia sunia straciła swoich rodziców podczas wybuchu wojny. Musiała jakoś przeżyć, gdyż jej dom, miasto zostało zniszczone. Kryła się w lasach, na pustyniach. Tak przez wszystkie lata wojny. Pewnego dnia napotkała psa, należącego do wrogiej armii. Nosił się on z zamiarem zabicia Nytrae. Na ratunek suczce przybyła spanielka, okazało się, że to Tetradi, zaś Nytrae tylko lekko drasnęło. Zamieszkała w obozie gdzie poznała Phoenix'a, którego zaczęła darzyć uczuciem. Pewnej nocy wymknęła się z obozu, nad klify aby obejrzeć nocne niebo. Nie wiedziała, że za nią idzie Phoenix. Razem oglądali gwiazdy. Wtedy usłyszała też pierwszy raz komplement od obcego psa, że ma najpiękniejsze oczy na świecie. Wraz z Annie i Phoenix'em dołączyli do Psiego Patrolu, po tym jak ich uratowali i zamieszkała w bazie.

Ciekawostki

  1. Ma 55 centymetrów wzrostu, zatem jest dość niska.
  2. Jej oczy przypominają galaktykę, ze względu iż wpadają z jasnofioletowego w ciemny fiolet, ten w granat. Ma także białe punkciki przypominające gwiazdki.
  3. Ona i Phoenix są zaręczeni.
  4. Ma dobre relacje z każdym w Psim Patrolu.
  5. Pochodzi z innego wymiaru, chodzi o ten, z którego pochodzi większość piesków z innego wymiaru.
  6. Nytrae kocha nocne niebo, noce, księżyc i oglądanie gwiazd. Sama uważa, że to piękne, niesamowite, tajemnicze wywołujące u niej tęsknotę za czymś.
  7. Czasami nie nosi jej obroży, ale to rzadkość.
  8. Potrafi ładnie śpiewać i tańczyć, ale się tego wstydzi.
  9. Wśród szczeniaków miała przezwisko: Dziwaczne oczy, nienawidziła jej.
  10. Nytrae nie lubi grać w sporty związane z użyciem piłki, ma to związek, że zawsze w takich była niechciana i odtrącana.
  11. Jedynym sportem z użyciem piłki jaki Nytrae lubi jest piłka plażowa. Wiąże się to z tym, że ma dobre wspomnienia z tą dyscypliną.
  12. Jest bardzo ładna, gdy samczyki z Psiego Patrolu wraz z paroma innymi suczkami zajęła drugie miejsce.

Galeria Nytrae