Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement
Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od KruchyWafel przez Chye , Marevest FOREVER

Nyks- Suczka, kundelek. Na początku chciała zawładnąć nad wymiarem (Tym co mieszkała no Tetradi, jednak po pokonaniu jej przez strażników ziemi zrozumiała swój błąd i przeniosła się z Psim Patrolem do nich.

Charakter

Wcześniej

Chytra i bystra. Dość odważna i pochłonięta rządzą władzy. Nie cofnęłaby się przed niczym. Nie była chłopczycą ani twardzielką, lecz dała popalić. Trudno było ją pokonać. Nieufna nawet do swych sprzymierzeńców. Kocha adrenalinę a wrogów mogłaby rozszarpać, jednak postępywała ostrożnie zgodnie z jej planem.

Obecnie

Dość miła i sympatyczna. Stara się naprawić swoje złe czyny poprzez pomaganie innym. Lubi zabawy z przyjaciółmi. Nie znosi samotności. Jednak odwaga nie zniknęła u niej ani na trochę, uwielbia adrenalinę. 

Umiejętności

Jest silna psychicznie i fizycznie. Ma mocne szczęki i potrafi wspinać się na drzewa. Jest silna tak jak Valka. Obmyśla niesamowite plany! Dobrze jeździ na deskorolce i potrafi wykonać parę trików.

Biografia

Suczka została porzucona gdy tylko się urodziła. Zdana sama na siebie błąkała się po lesie. Żywiła się tym co daje jej natura. Od małego przysięgła sobie, że zemści się za to. Gdy była coraz starsza potajemnie trenowała by obmyślała swój plan. Polegał on na tym by porwać jak największą liczbę piesków, a później wyszkolić ich na swoją armię. Wszystko udało by się gdyby nie legendarni strażnicy ziemi. Po pokonaniu jej zrozumiała swój błąd i postanowiła zrehabilitować się. Obecnie mieszka w PP.

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi i bliskimi.
  • Zabawę.
  • Pomagać

Nie lubi

  • Gdy coś idzie nie po jej myśli.
  • Gdy ktoś wypomina jej stare błędy.
  • Oceniania kogoś po wyglądzie.

Strach

  • Znów zostanie sama.

Hobby

  • Zabawa.
  • Szermierka.
  • Jazda na deskorolce.

Ciekawostki

  1. Nosi sznurek na szyi, znalazła go w lesie i posłużył jej do zatrzymania jej rany dlatego od tamtej pory ma go przy sobie cały czas.
  2. Na lewej przedniej łapie ma widoczną ranę. Zrobiła ją sobie gdy spadła z kilfu.
  3. Była drugim najgorszym zagrożeniem dla wymiaru Tetradi.
  4. Nyks ma autofobię, przez to czasem przed snem ma myśli, że pewnego dnia Psi Patrol jej już nie będzie chciał i znów zostanie sama.
  5. Jest pierwszym złoczyńcą, który przeszedł przemianę i stał się dobry.
  6. Jest szaro-aseksualna.

Galeria

Advertisement