FANDOM

NyksSuczka, kundelek. Na początku chciała zawładnąć nad wymiarem (Tym co mieszkała no Tetradi, jednak po pokonaniu jej przez strażników ziemi zrozumiała swój błąd i przeniosła się z PP do nich.

Charakter

Wcześniej

Chytra i bystra. Dość odważna i pochłonięta rządzą władzy. Nie cofnełaby się przed niczym. Nie była chłopczycą ani twardzielką, lecz dała popalić. Trudno było ją pokonać. Nieufna nawet do swych sprzymierzeńców. Kocha adrenalinę a wrogów mogłaby rozszarpać, jednak postąpywała ostrożnie zgodnie z jej planem.

Obecnie

Dość miła i sympatyczna. Stara się naprawić swoje złe czyny poprzez pomaganie innym. Lubi zabawy z przyjaciółmi. Nie znosi samotności. Jednak odwaga nie zniknęła u niej ani na troche, uwielbia adrenalinę. 

Umiejętności

Jest silna prychicznie i fizycznie. Ma mocne szczęki i potrafi wspinać się na drzewa. Jest silna tak jak Valka. Obmyśla niesamowite plany!

Biografia

Suczka została porzucona gdy tylko się urodziła. Zdana sama na siebie błąkała się po lesie. Żywiła się tym co daje jej nautra. Od małego przysięgła sobie, że zemści się za to. Gdy była coraz starsza potajemnie trenowała by obmyślała swój plan. Polegał on na tym by porwać jak największą liczbę piesków, a później wyszkolić ich na swoją armię. Wszystko udało by się gdyby nie legendrani strażnicy ziemi. Po pokonaniu jej zrozumiała swój błąd i postanowiła zrechabilitować się. Obecnie mieszka w PP.

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi i bliskimi.
  • Zabawę.
  • Pomagać

Nie Lubi

  • Gdy coś idzie nie po jej myśli.
  • Gdy ktoś wypomina jej stare błędy.

Strach

  • Znów zostanie sama.

Hobby

  • Zabawa.
  • Szermierka.
  • Jazda na deskorolce.

Ciekawostki

  • Nosi sznurek na szyi, znalazła go w lesie i posłużył jej do zatrzymania jej rany dlatego od tamtej pory ma go przy sobie cały czas.
  • Na lewej przedniej łapie ma widoczną ranę. Zrobiła ją sobie gdy spadła z kilfu.

Galeria