FANDOM

Opis

Nuttie (czyt.Nuti) to suczka rasy Border Collie. Jest historykiem i badaczem różnych historycznych wydarzeń.

Wygląd

Sunia ma typowe umarszczenie dla psa Border Collie. Posiada czarne plecy,łapy ,górną część głowy dwie kropki na prawym uchu. Ma też czarne łątki na reście ciała. Białe ma prawe ucho ,pysk ,grzywkę i dolną część ciała. Uszy ma oklapnięte . Oczy niebieskie .

Charakter

Suczka jest żywiołowa i energiczna . Bardzo lubi gdy coś się dzieje. Wygłupiać się to dla niej coś pięknego ! Suczka jest chłopięca . Nie toleruję makijażu,sukienek i kobiecości . Jest wesołym pieskiem. Suczka kiedy ma głupawkę jest nieobliczalna i szalona na full ! Jednak podczas świąt patriotycznych jest poważna i oddaje szacunek. Podczas badania jest rozważna i myśląca . Na wykładach jest spokojna . Opowiada płynie i mądrze . Do swoich przyjaciół energia ją wypęnia ! Uwielbia się bawić z nimi . Chętnie dzieli sie swoimi przygodami i historiami . Nie lubi lowelasów i piesków w niej zakochanych. Do wroga nie ma ani trochę sympati.Przygody to dla niej coś super ! Lubi sekrety . Często chodzi po po miejscach bitw i szuka ciekawych rzeczy . Interesują ją miejsca bitw wojen. Ale nie wybrzydzi starożytnego egiptu Suczka kocha historie z dreszczykiem . Bywa smutna gdy jej przyjaciel jest smutny . Nienawidzi samotności. Potrafi współczuć .

Umiejętności

Umie płynie opowiadać wykłady . Ma smykałkę do spraw historycznych . Suczka nawet ładnie rysuję . Jest szybka i zwina jak na Collie przystało. Umie pływać.

Rodzina

  • Migo-Brat

Biografia

Suczka urodziła się w trójmieście ,a konkretniej w Gdańsku . Miała domek nad plażą . Sunia chętnie bawiła się z rówieśnikami . A najbardziej z bratem . Z początku była nie zainteresowana wszelkimi sekretami i jakąś historią . Gdy była starsza poszła do swojego dziadka który był historykiem . O dziwo zaciekawiła się . Opowiadał jej o Polsce obojga narodów . Była bardzo zafascynowana . Uwagę też przykuły jej rozbiory polski . Dziadek zaprowadził ją nad Westerplatte . I zaczą opowiadać o II wojnie światowej . Gdy suczka była w pełni gotowa poleciła do Egiptu i zaczeła zwiedzać i szukać tajemnic. Suczka podczas wycieczce po warszawie spotkała PP. Opowiedziała zaciekawionym pieskom o histori i została przyjeta jako historyk.

Odznaka

Jest to piramida z lupą na niebieskim tle.

Strój

NORMALNA MISJA - Jest to moro-cyjanowa koszulka z czarnym paskiem.Posiada też kaszkiet w tych samych kolorach.

MISSON PAW- Suczka posiada czarna kamizelkę i kask .Posiada wstawki moro-cyjanowego..Ma też różne piramidy .

AIR PUP -Posiada kombinezon i kask w kolorze cyjanowo -żółtym .

SEA PATROL- Ma ona kaszkiet w kolorze żółto cyjanowym. Posiada 2 czarne pasy na tułowiu.

Wyposażenie

NORMALNA MISJA -

MISSON PAW-

AIR PUP -

SEA PATROL-

Pojazd

NORMALNA MISJA -

MISSON PAW-

AIR PUP -

SEA PATROL-

Cytaty

Hobby

Strach

  • Dobre sobie....

Dubbing

Polska - ??

Ogrinalna -??

Ciekawostki

  1. Suczka najlepiej lubi się z Luką i z Domingo
  2. Sunia jest historykiem i trochę informatykiem.
  3. Jest też informatykiem ale to rzadko
  4. Uwielbia historyczne filmy
  5. Pochodzi z trójmiasta .
  6. Zaczerpneła miłość do historii od swojego dziadka który był żołnierzem.
  7. Jest energiczna i aktywna
  8. Nienawidzi kotów i zawsze jak widzi jednego chce się jej go zabić!
  9. Kocha poznawać nowych ludzi i sie z nimi bawić.
  10. Bała się kiedyś tragicznie pająków .

Lubi

  1. Historię
  2. Historyczne zagadki
  3. Spędzać czas z przyjaciółmi, PP
  4. Ruszać się
  5. Zabawę
  6. Eksperymenty
  7. Informatykę
  8. Animować
  9. Akcje
  10. Ciekawostki
  11. Biegać

Nie Lubi

  1. Leniuchów
  2. Arogantów
  3. Kiedy coś idzie źle
  4. Smutku
  5. Rozlewu krwi
  6. Szkoły
  7. Kotów

Galeria