FANDOM

Opis

Nina jest piętnastoletnią młodą suczką rasy Canadian Eskimo Dog i z zawodu jest tancerką w S-U-Z-S 'ie. Samiczka jest w wieku szesnastu lat.

Wygląd

Sunia ma brązową łatkę na głowie z dwoma białymi latkami w kształcie kropek. Reszta jej futra jest biała. Ma brązowe oczy.

Charakter

Suczka jest pogodna, wesoła, ciepła, przyjazna, pomocna, odważna lubiąca wyzwania i taniec. Mimo to jest bardzo wrażliwa i empatyczna.Potrafi współczuć każdemu. Sunia lubi się malować, stroić, lecz czasem i adrenalinę. Jest bardzo lojalna i oddana. Sunia można powiedzieć, że wszystkim się przejmuje i nawet za drobny błąd przerosiłaby świat. Nina jest cicha i zamknięta w sobie. Suczka jest introwertyczką. Ceni sobie spokój, harmonię i radość, a także towarzystwo Psiego Patrolu i ich przyjaciół. Woli nie mówić gdy coś jej nie tyczy. Do swoich obowiązków przykłada się z pasją i powagą. Kiedy ma zły dzień unika każdego, wszystko ją irytuje. Taka jest dla Psiego Patrolu i ich przyjaciół. Chciałaby mieć miłość, lecz na razie do nikogo nic specjalnego nie czuje. Nie przepada za wrogami i o dziwo... ma wtedy cięty język i potrafi być nie obliczalna. Wadą jest to, że wstydzi mówić o jej problemach.

Umiejętności

Suczka świetnie tańczy jaki i Hip- hop, jak i inne tańce. Dobrze też śpiewa. Sunia ma też talent do rysowania, lecz nie lubi się tym chwalić. Dobrze jeździ na łyżwach i pływa. Nina też jest bardzo wygimnastykowana.

Rodzina

  • Matteo- tata.
  • Maddie- mama.
  • Clar- siostra.

Dubbing

  • wersja angielska- Queen Latifah
  • wersja polska- Karina Szafrańska

Biografia

Suczka urodziła się na Syberii w domku pośród lasu. Była o godzinę młodsza od jej siostry Clar. Tam się wychowała. Sunia zawsze lubiła tańczyć i na rodzinnych imprezach chętnie tańczyła. Pewnego dnia pojechała na święta do Moskwy. Tam także przyjechał Psi Patrol z S-U-Z-S 'em, którzy tak naprawdę mieszkali z nimi, tyle, że się zabrali i mieli występować. Gdy Nina zobaczyła plakat o ich występie musiała pójść na występ. Gdy poszła na miejsce występu, dowiedziano się, że zastępca zastępcy Philip ma przeziębienie i nie może wystąpić. Sunia bała się, że występ nie odbędzie się. Nagle zza sceny dobiegała cicho muzyka próby. Nina zaczęła podrygiwać. Nagle nie zauważyła iż muzyka umilkła i, że zza kampera, który stał obok sceny w jej stronę idą dwie suczki, mianowicie Suzanne i Nora. Bardzo im się spodobał taniec suni. Dlatego podeszły do niej i złożyły propozycje. Nina nie wierzyła uszom! Oczywiście zgodziła się i po krótkim obmówieniu choreografii zaczęła się próba generalna. Następnie wystąpiły i Nina zrobiła świetną robotę. Po występie podziękowały jej i poprosiły o kontakt, mimo iż nie długo wyjeżdżali. Nina poszła w stronę samochodu jej rodziców i właścicieli. Tymczasem w kamperze zebrała się narada o jej dołączeniu. Wkrótce postanowiono. Nina może dołączyć. Ostatniego dnia pobytu Psiego Patrolu w Rosji pojechali w stronę jej domu. Suczka ucieszyła się, po czym pożegnała się z rodzicami, siostrą i właścicielami. Wiedziała, że będzie szczęśliwa i zamieszkała w Zatoce Przygód i została tancerką w S-U-Z-S' ie.

Wygląd domu w Łapkowicach

Suczka mieszka w domku jednorodzinnym o ścianach zewnętrznych w kolorze kremowym. Dach ma spadzisty, pokryty czarną dachówką. Przed drzwiami, w kolorze ciemnobrązowym stoli roślinka. Przedpokój ma ściany jasno-piaskowe. W całym domu oprócz łazienki, podłoga jest dębowa. Ma podświetlane lustro na lewej ścianie. Po lewej ma swój pokój. Tam ściany ma jasnożółte. Na nich wiszą medale. Łóżko to wiklinowy, lecz bardzo wygodny koszyk. Wyściełany jest błękitnym kocem, pod nim poduszka. Czasem suczka używa jeszcze puchowego granatowego koca. Od strony okna stoją dwie paprotki. Na oknach ma ciemnoniebieskie zasłony. W prawym rogu ma szafę, w niej trzyma np. stroje. Przy prawej ścianie ma lustro na nóżkach, jest ono podświetlane. Przed nim leży granatowy puchaty dywanik. Pokój przedzielony jest ścianą działową. Po drugiej stronie ma prawie pusty pokój, w którym trenuje indywidualnie. Z tej części pokoju nie ma wyjścia. Salon suczki po prawo od wejścia. Przy prawej ścianie stoi kominek, przed nim ciemnoniebieski puchowy dywanik. Obok kominka stoi stolik gdzie jest telewizor. Kanapa jest nie duża, ale bardzo wygodna. Ma ona kolor ciemno-szaro-niebieski. Przy oknie ma granatowe kurtyny. Po lewej stronie telewizora ma drugi regał gdzie stoją lampki w tym dwie solne. Kuchnia suczki ma kolor ścian piaskowy. Po środku ma mahoniowy stół. Regały i szafki mają kolor jasnego brązu i bieli. Łazienka na ścianach ma szare kafelki, a na podłodze jaśniejsze. Posiada psią wannę w kolorze białym.

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z Psiego Patrolu i ich przyjaciółmi.
  2. Występy.
  3. S-U-Z-S.
  4. Tańczyć.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Wyjazdy.
  10. Wiosnę.
  11. Lato.
  12. Jesień.
  13. Zimę.
  14. Śnieg.
  15. Deszcz.
  16. Słońce.
  17. Pomoc.
  18. Harmonię.
  19. Malować się.
  20. Stroić się.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Oszustwa.
  4. Problemów.
  5. Kłamstwa.
  6. Jej błędów.
  7. Dokuczania.
  8. Ignorancji.
  9. Narkotyków.
  10. Obrażania.
  11. Pytania ją o jej problemy.

Hobby

  1. Taniec.
  2. Hip - Hop.
  3. Rysowanie.
  4. Śpiewanie.
  5. Łyżwiarstwo.
  6. Pływanie.
  7. Gimnastyka.
  8. Piłka wodna.
  9. Opalanie.
  10. Pielęgnacja.
  11. Hop Hop Boogie.

Strach

  1. Burze.
  2. Tornada.
  3. Samotność.
  4. Odtrącenie.
  5. Wyśmianie.
  6. Kosmici.
  7. Zjawiska Paranormalne.

Ciekawostki

  1. Ma 60 cm wzrostu.
  2. Jest rzadką rasą psa, ponieważ Canadian Eskimo Dog.
  3. Jest tancerką S-U-Z-S 'u.
  4. Sunia ma tylko jedną łatę koloru brązowego na głowie.
  5. Sunia za swoje drobne błędy mogłaby przeprosić cały świat.
  6. Ma starszą siostrę Clarę.
  7. Pierwszymi pieskami jakie poznała z Psiego Patrolu i S-U-Z-S 'u są Suzanne i Nora.

Galeria Niny