FANDOM

Opis

Nina jest piętnastoletnią młodą suczką rasy Canadian Eskimo Dog i z zawodu jest tancerką w S-U-Z-S 'ie. Samiczka jest w wieku szesnastu lat.

Wygląd

Sunia ma brązową łatkę na głowie z dwoma białymi latkami w kształcie kropek. Reszta jej futra jest biała. Ma brązowe oczy.

Charakter

Suczka jest pogodna, wesoła, ciepła, przyjazna, pomocna, odważna lubiąca wyzwania i taniec. Mimo to jest bardzo wrażliwa i empatyczna. Sunia lubi się malować, stroić, lecz czasem i adrenalinę. Jest bardzo lojalna i oddana. Sunia można powiedzieć, że wszystkim się przejmuje i nawet za drobny błąd przerosiłaby świat. Taka jest dla PP i ich przyjaciół. Chciałaby mieć miłość, lecz na razie do nikogo nic specjalnego nie czuje. Nie przepada za wrogami i o dziwo.. ma wtedy cięty język i potrafi być nie obliczalna. Wadą jest to, że czasem się wstydzi, ale nie występować, ale mówić o problemach.

Umiejętności

Suczka świetnie tańczy jaki i Hip- hop, jak i inne tańce. Dobrze też śpiewa, nie jak Lucy Jord, Gosia, Musica lub Fuksia. Sunia ma też talent do rysowania, lecz nie lubi się tym chwalić. Dobrze jeździ na łyżwach i pływa. Nina też jest bardzo wygimnastykowana.

Rodzina

  • Matteo- tata.
  • Maddie- mama.
  • Clara- siostra.

Dubbing

  • wersja angielska- Queen Latifah
  • wersja polska- Karina Szafrańska

Biografia

Suczka urodziła się na Syberii w domku pośród lasu. Była o godzinę młodsza od jej siostry Clary. Tam się wychowała. Sunia zawsze lubiła tańczyć i na rodzinnych imprezach chętnie tańczyła. Pewnego dnia pojechała na święta do Moskwy. Tam także przyjechał Psi Patrol z S-U-Z-S 'em, którzy tak naprawdę mieszkali z nimi, tyle, że się zabrali i mieli występować. Gdy Nina zobaczyła plakat o ich występie musiała pójść na występ. Gdy poszła na miejsce występu, dowiedziano się, że zastępca zastępcy Philip ma przeziębienie i nie może wystąpić. Sunia bała się, że występ nie odbędzie się. Nagle zza sceny dobiegała cicho muzyka próby. Nina zaczęła podrygiwać. Nagle nie zauważyła iż muzyka umilkła i, że zza kampera, który stał obok sceny w jej stronę idą trzy suczki, mianowicie Suzanne, Nora i Avery. Bardzo im się spodobał taniec suni. Dlatego podeszły do niej i złożyły propozycje. Nina nie wierzyła uszom! Oczywiście zgodziła się i po krótkim obmówieniu choreografii zaczęła się próba generalna. Następnie wystąpiły i Nina zrobiła świetną robotę. Po występie podziękowały jej i poprosiły o kontakt, mimo iż nie długo wyjeżdżali. Nina poszła w stronę samochodu jej rodziców i właścicieli. Tymczasem w kamperze zebrała się narada o jej dołączeniu. Wkrótce postanowiono. Nina może dołączyć. Ostatniego dnia pobytu PP w Rosji pojechali w stronę jej domu. Suczka ucieszyła się, po czym pożegnała się z rodzicami, siostrą i właścicielami. Wiedziała, że będzie szczęśliwa i zamieszkała w Zatoce Przygód i została tancerką w S-U-Z-S' ie.

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z PP i ich przyjaciółmi.
  2. Występy.
  3. S-U-Z-S.
  4. Tańczyć.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Wyjazdy.
  10. Wiosnę.
  11. Lato.
  12. Jesień.
  13. Zimę.
  14. Śnieg.
  15. Deszcz.
  16. Słońce.
  17. Pomoc.
  18. Harmonię.
  19. Malować się.
  20. Stroić się.

Nie lubi

  1. Wrogów PP.
  2. Zła.
  3. Oszustwa.
  4. Problemów.
  5. Kłamstwa.
  6. Jej błędów.
  7. Dokuczania.
  8. Ignorancji.
  9. Narkotyków.
  10. Obrażania.

Hobby

  1. Taniec.
  2. Hip - Hop.
  3. Rysowanie.
  4. Śpiewanie.
  5. Łyżwiarstwo.
  6. Pływanie.
  7. Gimnastyka.
  8. Piłka wodna.
  9. Opalanie.
  10. Pielęgnacja.
  11. Hop Hop Boogie.

Strach

  1. Burze.
  2. Tornada.
  3. Samotność.
  4. Odtrącenie.
  5. Wyśmianie.
  6. Kosmici.
  7. Zjawiska Paranormalne.

Ciekawostki

  1. Ma 60 cm wzrostu.
  2. Jest rzadką rasą psa, ponieważ Canadian Eskimo Dog.
  3. Jest tancerką S-U-Z-S 'u.
  4. Sunia ma tylko jedną łatę koloru brązowego na głowie.
  5. Sunia za swoje drobne błędy mogłaby przeprosić cały świat.
  6. Ma starszą siostrę Clarę.
  7. Pierwszymi pieskami jakie poznała z PP i S-U-Z-S 'u są Suzanne, Nora i Avery.

Galeria Niny