FANDOM

Opis

Nihal to suczka rasy Akita Japońska. Mieszka w Egipcie, gdzie włada swoim ludem. W serialu pojawia się głównie jako malowidło wraz ze swoim ludem, dopiero w odc. "Adventure in Egypt" (na polski: "Przygoda w Egipcie") widać jej prawdziwy wygląd. Jest dobrą przyjaciółką Cloe.

Wygląd

Nihal ma brązową sierść, jej pyszczek, końcówki uszu, łapy, futro z klatki piersiowej i spód ogona są białe. Na przejściach z kolorów ma jaśniejszy brąz. Jej oczy są ciemno brązowe. Ma czarną obrożę z ćwiekami oraz zawieszką w kształcie oka, podobnego do Midnight.

Charakter

Nihal jest twardzielką, stanowczo i mądrze rządzi swoimi. Nie zna dobrze PP, poznała ich dopiero w odc. "Przygoda w Egipcie", jednak na początku nie ufała im. Dla ludu jest dobra, sprawiedliwa, czasem trochę ostra. Dla swoich wrogów nie ma litości!! Żaden nie przetrwał z nia pojedynku. Prawdopodobnie nie jest zakochana, jednak są szanse, gdyż jej rodzice nie mają drugiego potomka, a więc ona musi przejąć władze.

Umiejętności

Jest szybką i zwinną suczką, jednak zwykle walczy ze swoją armią.

Rodzina

Osama - matka

Yasser - ijciec

Samerh - prawdopodobnie starszy kuzyn

Biografia

Urodziła się jako przyszła władczyni,choć nie chciała nią zostać, jednak nie miała rodzeństwa, więc musiała szkolić się, by zostać władczynią jej ludu, co wiązało się też ze znalezieniem jej partnera. Jednak na próżno, bo jest TWARDZIELKĄ.

Lubi

Nie Lubi

  • Spokoju
  • Nudy
  • Uczenia sie

Hobby

  • Walki
  • Uczenie się

Strach

  • BRAK

Ciekawostki

  • Będzie musiała przejąć włądzę
  • Lubi Cloe

Galeria Nihal