FANDOM

Opis

Nexako to nastoletni piesek rasy Owczarek Holenderski. W Psim Patrolu jest chemikiem oraz chłopakiem Vitani.

Wygląd

Piesek ma brązowe futerko w prążki/ pręgi. Jego pyszczek ma ciemno- beżową łatę tak jak i spód jego przednich łap. Jest bardzo przystojny.

Charakter

Samczyk na ogół jest wyluzowany i zabawny, pomocny i przyjacielski. Jest cudownym chłopakiem dla Vitani, nie przeszkadza mu to, że sunia jest eksperymentem. Bardzo mocno ją kocha, stara zawsze gdy jest smutna ją pocieszać, być czułym, romantycznym, zaskakiwać ją, bronić w razie czego oraz gotów jest zginąć za nią. Jako przyjaciel i piesek z Psiego Patrolu miły, dobry, uczynny, skromny, odpowiedzialny, pomocny. Co do jego pracy zachowuje się nad zwyczaj poważnie, potrafi powiedzieć coś chłodno, lub ostro ale to tylko z dobrej woli by nikomu się nic nie stało. Chętnie robi bezpieczne pokazy dla szczeniaczków. Gdy ma zły dzień często narzeka, warczy, nawet może być opryskliwy. Nie lubi wrogów Psiego Patrolu i chętnie pokazuje im gdzie jest ich miejsce.

Umiejętności

Piesek potrafi sporządzać wiele fajnych pokazów. Ma dużą wiedzę na temat chemii i dobrze tłumaczy. Lecz bardzo dobrze idzie mu surfing, snowboard, jazda na deskorolce. Nie źle idzie mu gra w Hop Hop Boogie.

Rodzina

  • Rodzice- nie pamięta.
  • Vitani- dziewczyna.

Dubbing

  • Wersja angielska- Adam DeVine
  • Wersja polska- Artur Żmijewski

Strój

Regularny i na misje- piesek wtedy nosi żółto- czarną kamizelkę, czasem czarne rękawiczki i nosi gogle ochronne.

Mission PAW- nosi czarno- żółty hełm i czarno- żółty strój na łapkach ma buty z żółtymi paskami, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- nosi żółto- czarny kask i żółto- czarny strój, ma czasem na sobie rękawiczki lub częściej buty.

Sea Patrol- nosi żółto- błękitno- czarny hełm i żółto- błękitno- czarny strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- posiada biało- czarno- żółty hełm i biało- czarno- żółty skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup- nosi żółtą panamę i strój w ciemno- żółte i czarne wstawki moro.

Winter Pup- nosi żółto- czarną czapkę z obszyciem i żółto- czarną kurtkę z kapturem.

Mighty Pup- Ma wtedy maskę, która sprawia wrażenie, że u dołów ,,spływa" jest ona w kolorze żółtym i ma czarne kontury, do tego nosi żółty kostium i czarne wstawki. Jego mocą jest kontrola nad pierwiastkami. Może robić z nich co chce.

Soul Patrol- CDN

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- to rękawiczki, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem. Mission PAW- gogle na ultra- fiolet, rękawice, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem, sieć.

Air Pup- lotnia, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem.

'Sea Patrol- napęd wodny, łopata, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem. '

Space Pup- butla z tlenem, przysłona, jet- pack 600 km/h, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem. '

Jungle pup- nożyk, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem, gogle.'

Winter Pup- termos, próbówka, szkiełko zegarkowe, cylinder miarowy, zlewka, szalka Petriego, kolby stożkowe i płaskodenne, łyżka do spalań, nie groźne pierwiastki np. krzem, zapalniczka.

Pojazd

Regularny i na misje- ma podobny pojazd do tego co ma Marshall jako medyk, tyle, że jest on żółto- czarny. Mission PAW- żółto- czarny skuterek z małym bagażnikiem, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- to żółto- błękitno- czarna motorówka, może zamienić się w taki pojazd co ma Rocky, niektóre elementy świecą w ciemności.

'Space Pup- to biało- żółto- czarny wahadłowiec, niektóre elementy świecą w ciemności. '

Jungle pup- ma żółty pojazd terenowy, w czarne i ciemnożółte moro.

Winter Pup- to żółto- czarny pojazd podobny do regularnego, ale może on mieć też i sanie ratunkowe. 

Cytaty

Cytat1 Chemiczne skażenie Nexako zdejmie utrapienie! Cytat2
Regularny

Cytat1 Misja ta jest idealna dla Nexaka! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Z każdym pierwiastkiem prosto w chmury! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Chlup do wody zrób ze mną by pomóc z chemią! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 W kosmosie szukam nowych pierwiastków! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Biegnę w dżungli! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Zimowe skażenie Nexako zniszczy strapienie! Cytat2
Winter Pup

Odznaka

Posiada znaczek, który ukazuje kropkę w środku i ścięte trzy trójkąty. Albo w skrócie ma znak radioaktywny.

Biografia

Nexako urodził się w kochającej rodzinie, tyle wie, że miał dużo rodzeństwa a matka była kochana tak jak i ojciec. Pewnego dnia gdy był nadal szczenięciem wybrał się na wycieczkę z rodzeństwem dokładnie były to pokazy chemiczne. Zaczął szkolić się w tym kierunku. Pewnego dnia postanowił zamieszkać w nowym mieście jadąc do autobusu wpadły dwie sunie, były bardzo agresywny i wszystkich atakowały, do autobusu wparowała jedna odwróciła uwagę tamtych, które poleciały w stronę lasu. Wybawicielką okazała się być Vitani, krótko ze sobą gadali, agresorami były jej siostry. Miał zniszczone bagaże. Minął czas dwie sunie, które go zaatakowały zostały złapane, pewnego dnia wyszedł na spacer, szedł blisko rzeki poślizgnął się i wpadł. Został wyłowiony przez... Psi Patrol dokładnie wyłowiła go Vitani. Zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia tak jak ona w nim. Zamieszkał w Psim Patrolu i dostał odznakę. A z Vitani po jakimś czasie zostali parą.

Lubi

  1. Spędzać czas z Vitani.
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i jego przyjaciółmi.
  3. Pomagać.
  4. Robić pokazy.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Pomagać Vitani.
  10. Pory roku.
  11. Emocje.
  12. Spaghetti.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Nudy.
  3. Nachalności.
  4. Zła.
  5. Narkotyków.
  6. Kłamstwa.
  7. Poniżania.
  8. Gdy Vitani jest smutna.
  9. Gdy Vitani jest w niebezpieczeństwie.

Strach

  1. Vitani może coś złego się stać.
  2. Ktoś dotknie coś i stanie się krzywda.

Hobby

  1. Sporządzanie pokazów chemicznych.
  2. Surfing.
  3. Snowboard.
  4. Jazda na deskorolce.
  5. Hop Hop Boogie.

Ciekawostki

  1. Jest nawet rzadką rasą psa, bo to Owczarek Holenderski.
  2. On i Vitani to para.
  3. Ma 89 cm wzrostu, więc jak na tą rasę jest duży.
  4. Lubi sporządzać pokazy chemiczne.
  5. Jest przystojny.
  6. Jest pierwszym chemikiem w Psim Patrolu.
  7. Lubi sporządzać pokazy dla szczeniaków.
  8. Często pomaga w pracy Vitani.

Galeria Sama