FANDOM

Opis

Netvory - Suczka rasy Doberman, jest uczennicą Sakury mimo że jest już w wieku w którym mogłaby zacząć pełnić zawód.

Wygląd

Suczka ma sierść w kolorach rudego brązy oraz ciemnego brązowego podpadającego w czerń. Wyglądem przypomina większość dobermanów jednak ma beżowe plamki na tylnej łapie. Netvory ma złote oczy świecące w ciemnościach co sprawia że łatwo jest ją dostrzec. Ma krótki ogon oraz stojące uszy. Zwykle ma na sobie czerwoną obrożę i opaskę na łapę. Jest dość niska jak na swój wiek przez co coraz częściej mylą ją ze szczeniakiem.

Charakter

Ma charakter podobny do mentorki: nie jest lalusią oraz nie lubi gdy ktoś do niej mówi jak do szczeniaka. Bywa wybuchowa oraz zbyt pewna siebie nad czym pracuje. Jest oddana swojej prawie pracy. Jest bardzo posłuszna dla Sakury co ta ceni. Jest bardzo energiczną sunią oraz nie lubi się nudzić, potrzebuje dużo akcji w ciągu dnia. Nie ma zbyt bujnej wyobraźni, jednak ma znaczne poczucie humoru. Dla przyjaciół jest lojalna oraz mogłaby się dla nich poświęcić.

Umiejętności

Jest silna oraz wysportowana, porusza się szybko jednak raczej nadaje się na krótkie dystansy. Jest bardzo pewna siebie.

Strój

Aktualnie posiada obrożę z napisem "Student", opaskę na łapę, oraz czapkę, jednak gdy zacznie pracować normalnie dostanie pełny strój.

Lubi

  • Akcję
  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Spędzać czas z PP
  • Dobrą zabawę

Nie Lubi

  • Nudy
  • Samotności
  • Być uważaną za szczeniaka
  • Pracy papierkowej

Ciekawostki

  • Jest uczennicą Sakury
  • Wiele osób uważa ją za szczeniaka, czego bardzo nie lubi
  • Szef Sakury uważał ją za za młodą by pracować z więźniami, ale ostatecznie się zgodził
  • Głównie pilnuje korytarzy oraz wejścia/wyjścia, jednak gdy ktoś zachoruje zdarza się jej robić ważniejsze rzeczy
  • Jest dość niska, choć jest prawie dorosła

Galeria