FANDOM

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa KruchyWafel ,i wygrał no głosowanie na postać miesiąca Sierpień/2020.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Nadria - Zdrobniale Nia. Suczka rasy Geberian Shepsky. Kiedyś współpracowała ze swoim bratem, jednak obecnie jest członkinią ligi londyńskiej. Jest magiem ziemi, posiada moc lawy.

Wygląd

Charakter

Poznajemy ją jako niezbyt śmiałą suczkę. Niechętnie podchodziła do walki. Nawet gdy okradali fabryki miała wyrzuty sumienia. Jednak nigdy nie chciała zawieść brata. Wolała czasami być cicho by ten był szczęśliwy. Kochała go nad życię. Był dla niej wzorem do naśladowania. Jednak gdy odszedł do psiego patrolu suczka przeszła załamanie psychicznie. Była roztargniona, samotna. Nie potrafiła zaufać nikomu. Trwało to kilka tygodni. Wtedy to ukazało się jej prawdziwe ja, to które zostało uwolnione przez brata. Obecnie nienawidzi go ale jednocześnie go kocha. Jest jej rodziną to naturalne, jednak nie potrafi mu wybaczyć tego co zrobił. Kiedy dołączyła do ligii była niepewna. Nie łatwo zaufała psom tam pracującym. Jednak po pewnym czasie przyzwyczaiła się. Teraz uważa ich za jedyną i prawdziwą rodzinę. Walczy po ich stronie. Jest im wdzięczna za to jak ją przyjęli. Dzięki Lix stała się pewna siebie. Nie boi się teraz walczyć. Wręcz walka pozwala jej zapomnieć o problemach. Uwielbia ćwiczyć i doskonalić się. Wszystkie swoje umiejętności używa przeciwko wrogom Ligi. Jest niezwykle zżyta z Lix. Gdyby nie ona, nadal bałaby się do kogokolwiek podejść. Nauczyła ją walki i jak radzić sobie w kłopotach. Nie da sobą pomiatać jak to robił jej brat. Czasami bywa wredna, ale to wtedy kiedy jest zła. Ma głupie pomysły. Zdarza się, że zachowuje się jak dziecko. Pragnie zemsty na psim patrolu. Kiedy ma zły humor po prostu to okazuje. Wtedy może powiedzieć coś czego nie chce. Nie ma ochoty do pracy. Gdyby nie Milo i Lix nigdy nie odkryłaby kim tak naprawdę jest. Co do Neda suczka nie była do końca pewna swoich uczuć. Wzbraniała się przed nimi gdyż bała się odrzucenia. Uwielbia z nim przebywać i chce by chodź trochę był szczęśliwy. Dba o niego i martwi. 

Biografia

Nadria urodziła się w osadzie należącej do terenów Królestwa Ziemi. Nie miała dzieciństwa tak dobrego jak większość szczeniaków. Nie miała kochającego domu, rodziców którzy chociaż trochę by się nimi interesowali. Za to miała brata Miko, z którym była bardzo zżyta. Miała przeciwko sobie całą osadę. Nie wiedziała dlaczego tak jest. Jednak Miko dobrze o tym wiedział. Słuchała się jego poleceń. Pewnej nocy wybuchł pożar. Razem uciekli. Przez kilka dni chodzili po pustyni. Wtedy u jej brata wpadł pomysł na zemstę. Przygotowywali się do niego kilka lat. Promem przedostali się na Wallię, gdzie zamieszkali w opuszczonej szkole lotniczej. Okradali i podpalali fabryki a zdobyte materiały przewozili samolotem na pustynię. Kiedy prawie wszystko było już gotowe zjawił się psi patrol. Nadria została przez nich odkryta podczas jednej z akcji w fabryce. Postanowili udać się na pustynię i dokończyć plan. Powstrzymali ich jednak psi patrol i team avatara. Wtedy Miko postanowił do nich dołączyć, jednak Nadria nie dała się tak łatwo przekonać. Charakter, który uaktywnił jej brat przełamał się. Oskarżyła go o zdradę. Znienawidziła. Uciekła jak najdalej od niego. W głębi duszy miała nadzieję, że ją znajdzie, jednak nawet się nie pojawił. Suczka załamała się. Wróciła do opuszczonej szkoły. Do uszu doszły ją wieści o złej Lidze Londyńskiej. Postanowiła ją odszukać. Po kilku miesiącach udało się. Poprosiła szefa ligi o przyjęcie. W zamian zaoferowała jej magię, której wcześniej nie używała aż do czasu walki z psim patrolem. Przeszła próbę zaufania. Postanowiła szkolić się w swojej magii. Pomogła jej w tym Lix, którą bardzo polubiła. Dzięki niej poznała swoją drugą moc - lawę. Obecnie pracuje w szeregach Logi Londyńskiej i jedyne czego pragnie to zemsta na jej bracie i psim patrolu...

Rodzina

Maline - mama

Kosso - tata

Miko - brat

Moce

Ziemia

W pierwszych etapach swojego życia bardzo rzadko używała magii. Jedyne co potrafiła to stworzyć mur, tworzyć szczeliny i posyłać niewielkie głazy. Dopiero gdy dołączyła w szeregi ligii zaczęła bardziej się do niej przykładać. Do perfekcji opanowała pozostałe techniki. Teraz potrafi też wywołać trzęsienie ziemi czy lawinę błotną. Większe głazy nie stanowią dla niej problemu. Nadal uczy się i z każdym dniem staje się coraz lepszym magiem.

Lawa

Po tym jak ją poznała skupiła się na ćwiczeniach tej mocy. Pomagała jej w tym Lix. Na początku nic nie potrafiła zrobić. Obecnie jest jednym z najlepszych magów posiadających tę moc. Teraz bez problemu tka lawę, posyła ją w przeciwników. Nauczyła się tworzyć mur z ziemii i lawy. Jest w stanie ją także unieszkodliwić wystudzając ją. Wtedy z niej tworzy pociski służące do walki.

Cytaty

Cytat1 -Czekaj co? Jaki koniec. Co to ma znaczyć. Ty ty odchodzisz z nimi. Nie ze mną? Z-zostawiasz mnie? To nie może być prawda. Zostawiasz mnie. Zostawiasz mnie samą. Ja. Nie...NIENAWIDZĘ CIĘ SŁYSZYSZ NIENAWIDZĘ! Cytat2
W ,,Echo Ziemi''
Cytat1 Nie. Bo widzisz rodziny się nie zostawia. A od teraz to jest moja RODZINA! Cytat2
Do Miko w odcinku ,,Mission Paw:Charged up, Ostateczna bitwa"
Cytat1 Nie jestem twoją dziewczyną! Cytat2
Do Verko

Ciekawostki

  • Jej przyjaciółką jest Lix 
  • Gdyby Milo nie naciskał na nią prawdopodobnie nadal była by cicha i nie postawiła mu się. 
  • Uwielbia frytki i sernik. To drugie bardziej. 
  • Za sprawą meteorytu jej moc jest silniejsza. 
  • Zakochany w niej był Connor.  
  • Miko uważa, że zawsze pachniała słodko. Miał rację bo Nadria uwielbia słodyczę i zawsze trochę musiała się nimi wybrudzić.
  • Razem z Ned'em są zgranym duetem. Dobrze się im razem pracuje. 
  • Nie znosi Verko. Ma ochotę dać mu po pysku jednak wie, że przenosi ważne informacje. 
  • Raz dała się namówić Verko na spotkanie w lesie. Miał jej tylko przekazać wieści o psim patrolu jednak skończyło się na tym, że próbował ją pocałować a ta się zdenerwowała i już nigdzie z nim nie wyszła sama. 
  • Ona i Ned są parą
  • Nie lubi się z Kerrą . Zazdrości jej relacji i bliskości z bratem.

Galeria

Dziękuję wszystkim za cudowne rysunki!