FANDOM

Autorką postaci jest ^^ThePuppy^^

Moscow

Moscow to suczka kundelek. W Psim Patrolu jest ratowniczką górską.

Biografia

Moscow urodziła się w górach. Mieszkała razem ze swoją siotrą w chatce Pana Mirley'a. Od wczesnych lat uczyłich jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Kilka lat później ,Pan wyszedł na wyprawę ,z której nie wrócił. Suczki postanowiły go poszukać. Niestety podczas szukania go zapomniałyby zachowywać się w ciszy aby nie wywołać lawiny. Gdy tak chodziły Moscow szczeknęła a na nią spadła lawina śniegu. Winter próbowała szukać siostry lecz na marne. Kilka ttgodni później Moscow wydostał się z pod śiegu i ostatkiem sił pobiegła do jej domu. Niestety nikogo tam nie było. Wyruszyła w podróż w poszukiwaniu siostry. Kilka lat po tym zdarzeniu swoją podróż zakończyła na górze Jake'a. Gdy suczka uratowała Mufin ,Shiny i Scotty ,Ryder przyją ją do Psiego Patrolu.

Charakter

Moscow to prawdziwa chłopczyca. Nie znosi niczego co związane z makijażem czy przebierankami. Po prostu nerwy ją biorą gdy ktoś zmusza ją do przymierzenia czegoś. Jest na ogół spokojna. Gdy potrzeba opanowana, jednak w gronie przyjaciół to wulkan energii! Uwielbia robić innym psikusy i żarty! Jednak robi to z umiarem i tylko tym, których zna i wie, że im to nie przeszkadza. Jeśli chodzi o jej prace bardzo się do tego przykłada. Wie, że jeżeli coś pójdzie źle ktoś może ucierpić. Jeżeli chodzi o wrogów to nie ma przebacz! Może i nie jest silna, jednak potrafi zranić sporo większego od siebie! Ma cięty język! A poza tym kocha deskolotki! Uwielbia na nich jeździć i nawet jest w tym mistrzynią. Nigdy się nie zakochała, jednak nawet to, że jest chłopaczycą nie świadczy o tym, że w przyszłości chciałaby mieć kogoś bliskiego.

Na Misje

Ciekawostki

Lubi

  • Zabawy w śniegu
  • Zabawy z przyjaciółmi
  • Pomagać
  • Ćwiczyć swoje umiejętności
  • Szczeniaki

Nie lubi

  • Gdy ktoś włazi jej na głowe.
  • Gdy jej przyjaciołom dzieje się krzywda.

Hobby

  • Ćwiczenia
  • Snowboard
  • Deskolotka
  • Łyżwy

Strach

  • Brak!

Inne

  • Uwielbia jeździć na deskolotce! Jest mistrzynią! Wygrała 1 miejsce w międzynarodowym konkursie.
  • Jest mentorem Bowie.
  • Zakochała się w Rogerze.Są parą.

Występowanie

Rodzina

Alice-Mama

Kayo-Ojciec

Cortney-Siostra

Dubbing

Wersja Oryginalna-

Wersja Polska-

Galeria