FANDOM

Morgan to suczka rasy dalmatyńczyk. W PP jest leśniczym. Dołączyła do zespołu Psie Łapy. Jest przewodnikiem i czasami fotografuje. Instuktorka jazdy konnej w pewnej stadninie. Daje lekcje gry na gitarze i perkusji. Morgan to moja OC.

Wygląd

Sierść Morgan jest krótka i puszysta. Na białej szacie widoczne są jasno brązowe centki. Na lewym uchu ma dużą brązową łatkę. Nad lewą nogą Morgan widać plamkę w kształcie serduszka. Oczy są w kolorze jaskrawo zielonym. Nos Morgan jest ciemno brązowy. Na szyi ma zgniło zielonom apaszke z wyszytym ciemno zielonym jeleniem. Na przedniej lewej łapie nosi kolorowe bransoletki.

Charakter

Jest bardzo optymistycznie nastawiona do świata. Spogląda na niego przez różowe okulary. Myśli że wszystko ma swoje zalety. W niczym nie widzi wad. Uśmiecha się przez cały czas. Kocha wszystko i wszystkich. Uwielbia przygody. Muzyka to jej całe życie. Lubi las to jej drugi dom. Troszczy się o przyrode tak jak o przyjaciół. Jest skromna, nie lubi mówić o sobie, chociarz czasami. Nie cierpi kłamstwa i chciwości. Jest pełna współczucia. Bardzo, bardzo cierpliwa, nie wyprowadziło jej nic z równowagi. Niestety albo na szczęście jest bardzo uparta. Gdy się zdenerwuje potrafi warknąć. Nienawidzi przemocy. Zawsze dąży do celu, po prostu nigdy się nie poddaje. Zaradna i zdeterminowana. Trochę roztargbięta. Uwielbia przygody. Jest odważna, acz kolwiek i ona boi się kilku rzeczy. Kocha swoich przyjaciół i im pomagać. Stuknięta i ..... jednym słowem DZIWNA. Lubi poznawać nowych ludzi oraz nowe miejsca. Pomysłowa, zawsze znajdzie rozwiązanie nawet jeśli sytuacja będzie bardzo dziwna. Żywiołowa i energiczna. Spokojna i opanowana. Zawsze mówi cichym i spokojnym głosem. Śmieje się ze wszystkiego.

Umiejętności

Dość szybko biega i nawet wysoko skacze. Doskonale pływa. Wspaniale jeździ konno. Potrafi jeździć na rolkach i łyżwach, jest to amatorska jazda. Świetnie rysuje lecz jej sztuka jest trochę dziwna tak jak ona. Śpiewa, tworzy sumple, gra na gitarze, akordeonie, perkusji, trombce i keyboardze. Nadal kształci swój talent muzyczny. Czasami tańczy niestety nie przepada za tym. Potrafi żonglować. Mówi w trzech językach włoskim, hiszpańskim i ukraińskim.

Zespół

Morgan - tekściarz, wokalistka, gitarzystka, akordeonistka, czasami gra na keyboardzie

Amor - Perkusista, drugi głos

Bolt - Gra na keyboardzie.

Hit - Basista.

Dodo - Gra na tamburynie.

Czort - Gra na saksofonie.

Yeti - Gra na puzonie

Katan - Gra na trąbce.

Lobo - Gra na akordeonie.

Lara - Chór.

Matylda - Chór.

Naty - Chór.

Pivot - Chór.

Royal - Chór

Biografia

Życie Morgan było bardzo ciekawe. Były wzloty i upadki. Muzyka towarzyszyła jej od początku. W wieku 11 miesięcy doskonale grała na gitarze i potrafiła zagrać pierwsze akordy na akordeonie. Jej ojciec był szanowanym lekarzem, myślał że i Morgan zostanie doktorem, a matka była wspaniałym dentystom. Suczka odczuwała nacisk na zawód w kierunku, którego pójdzie. W końcu uciekła. Na początku trochę się szwędała. Nauczyła się gry na trzech kolejnych instrumentach: keyboardzie, perkusji i trąbce. Zaprzyjaźniła się z Blinkiem, ktory był psem mieszkającym na ulicy. Morgan bardzo podobało się takie życie. Po dwóch latach zamieszkała w lesie gdzie poznała leśniczego z którym mieszkała kilka lat. Pewnego dnia w lecie, gdy polowania na bażanty były już dozwolone Morgan chodziła po lesie usłyszała strzały. Podeszła bliżej i zobaczyła myśliwego który strzelał do młodego jelobka. Suczka podbiegła i została postrzelona przez owego chłopa. Leżała tam kilka dni po czym została znaleziona przez lesniczego. Zawiózł ją do weterynarza. Nie dawał jej dużo czasu. Myślał że niedługo umrze. Ona jednak się z tego wylizała. Niestety stary leśniczy nie mógł wziąć jej z powrotem. Została zawieziona do schroniska. Pewnego dnia uciekła z tamtąd. Nauczyła się trzech języków: hiszpańskiego, ukraińskiego i polskiego. Mówiła także po włosku, lecz to dlatego że urodziła się we włoszech. Oprowadzała wycieczki po miastach. Podczas jednej z wycieczek poznała zespół Psie Łapy. Vega (świętej pamięci) usłyszała jak śpiewa i przyjęła ją do zespołu. Podczas jednego z koncertów straciła głos. Okazało się że były to guzki na strunach głosowych. Jedynym rozwiązaniem była operacja. Po tym nie mogła mówić przez 6 tygodni. Suczka wyzdrowiała i została przyjęta do PP jako leśniczy.

Pojazd

Zwykły - zielone auto terenowe

Mission Paw - zielone auto terenowe z świecącymi wstawkami

Sea Paw - zielony poduszkowiec ze świecącymi wstawkami

Space Pup - zielony wahadłowiec

Jungle Pup - auto terenowe w zielone moro

Winter Pup - zielony pług śnieżny

Strój i wyposarzenie plecaka

Zwykły - kamizelka w zielone moro. Na głowie ma zielony kapelusz z wczepionym piórem sokoła. W plecaku ma linę, pasze dla zwierząt, latarkę, lornetkę.

Mission Paw - kamizelka z zielonym moro. Ma świecące wstawki. Na głowie ma ten sam kapelusz. W plecaku ma to co zwykle.

Sea Paw - jak zwykle zielona kamizelka moro i świecące wstawki. Kapelusz na głowie, a w plecaku to co zwykle.

Air Pup - zielona kamizelka moro. Na głowie kask. W plecaku ma skrzydła podobne do Skye na zwykłych misjach. W plecaku ma to co zwykle.

Space Pup - zielony moro skafander, a na głowie hełm.

Jungle Pup - kamizelka w zielone moro. Na głowie ma zielony kapelusz z wczepionym piórem sokoła. W plecaku ma linę, pasze dla zwierząt, latarkę, lornetkę.

Winter Pup - zielona kurtka moro. Na głowie czapka w tych samych kolorach. W plecaku to co zwykle. 

Hobby

  • Jazda konna
  • Gra na gitarze, perkusji, keyboardzie, trombce, akordeonie
  • Śpiew
  • Pływanie
  • Wędkowanie
  • Żonglowanie
  • Pisanie piosenek
  • Tworzenie supli
  • Joga
  • Strzelanie z łuku
  • Rysowanie

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Muzykę
  • Dobrą zabawe
  • Przyrodę
  • Przygody
  • Pływać
  • Jeździć konno

Nie lubi

  • Przechwalania się
  • Kłamstwa
  • Przemocy
  • Kapusty

Strach

  • Burza
  • Klauny
  • Wysokości

Dubbing

Wersja polska - Weronika Curyło

Wersja angielska - Avril Lavigne

Ciekawostki

  1. Urodziła się 16 grudnia.
  2. Kocha pływać i jeździć konno.
  3. Jej zawody są oparte na moich przemyśleniach w sprawie studiów.
  4. Jej ulubiony kolor to zielony, a zwierze renifer.
  5. Czasami chodzi na zawody agility, skibeoring itp.
  6. Pochodzi z Włoch.
  7. Jej ulubioną liczbą jest ostatnia liczba.
  8. Lubi sport, lecz jednak woli dzidzinę artystyczną: rysowanie i muzykę. Jej ulubionym sportem jest jazda konna. Kocha to tak samo jak muzykę.

Cytaty

"Las to całe moje życie" - na każdą misję

Galeria