FANDOM

Opis

Missouri jest sunią rasy Wilczak Czechosłowacki, w Psim Patrolu nie pełni zawodu. Ma osiemnaście lat.

Wygląd

Missouri ma ciemno szarą łatkę na łebku on uszu do noska. Na jej grzbiecie też ma ciemno szarą łatkę, aż do czarnej kitki na ogonie. Na jej głowie widnieje mały czarny wzorek. Reszta futra na jej głowie jest jasnoszara. Ma też na pyszczku brązową łatkę tak jak na przednich łapach. Reszta jej futra jest biała. Ma jasno pomarańczowe oczy. Na pyszczku ma zadrapanie ciągnące się trochę po nosie, oraz na prawej tylnej łapie.

Charakter

Jest TOTALNYM przeciwieństwem swoich sióstr!! Jest agresywna, porywcza, bezlitosna, chłodna, odważna, silna psychicznie i fizycznie. Missouri jest też sprytna. Wrogów PP i jej chyba by zagryzła! Dla piesków z PP raczej jest wytonowana, oddana, odważna, z precyzją wykonująca swoje obowiązki. Suczka nie jest kochliwa! Wystarczy jakiś: ,, Szaraczek" zalecający się do niej jest wściekła, nie obliczana, potrafiąca ugryźć! Jest nawet skora do bójek co trochę widać po jej zadrapaniach. Nie cierpi się malować, stroić itp.! Bardziej jest też chłopczycą. Kocha adrenalinę i ryzyko, gdy coś się dzieje jest pierwsza! Gdy ktoś ruszy, któregoś pieska potrafi być pierwsza do bójki.

Umiejętności

Jest bardzo silna! Szybko biega, oraz skacze. Dobrze też się wspina po górach. Ma bardzo silne szczęki potrafiące złamać kość. Suczka ma dobrą orientację w terenie. Dobra jest jeszcze w koszykówkę.

Rodzina

Hobby

  1. Zapasy.
  2. Ćwiczenia w terenie.
  3. Surfing.
  4. Snowboard.
  5. Koszykówka.
  6. Siatkówka.
  7. Piłka wodna.
  8. Piłka plażowa.
  9. Piłka nożna.
  10. Pływanie.
  11. Nurkowanie.
  12. Bieganie.
  13. Chodzenie po górach.
  14. Wspinaczka.

Strach

  • PFF! Brak!

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z Psiego Patrolu.
  2. Spędzać czas z rodziną.
  3. Pomagać.
  4. Siłować się.
  5. Adrenalinę.
  6. Ryzyko.
  7. Gdy coś się dzieje.
  8. Wiosnę.
  9. Lato.
  10. Jesień
  11. Zimę.
  12. Morze.
  13. Góry.
  14. Jezioro.
  15. Śnieg.
  16. Wyjazdy.
  17. Święta Bożego Narodzenia
  18. Wielkanoc.
  19. Sylwester.
  20. Twardzielki.

Nie lubi

  1. Nudy.
  2. Strojenia się.
  3. Malowania się.
  4. Braku akcji.
  5. Wrogów PP.
  6. Dokuczania pieskom z Psiego Patrolu.
  7. Baśni.
  8. Głupoty.
  9. Ubliżania.
  10. Kłamstwa.

Dubbing

  • wersja angielska - Salma Hayek
  • wersja polska- Agata Paszkowska

Biografia

Missouri była pierwszym szczenięciem w miocie Moon i Wild 'a. Po niej urodził się Vestern, po nim Vivienne, a na końcu Velari. On i jej brat byli najsilniejszymi szczeniętami w miocie. Po kilku tygodniach to oni byli przywódcami tego,,stada". Mieszkała on z razem z ich mamą Moon i tatą Wild ' em mieszkali razem z właścicielami w dużym i przytulnym domu. Był on nad morzem. Tam Missouri spędziła szczenięctwo i tam dorastała. Pewnego dnia kiedy właściciele zabrali ich na piknik na plaży. Moon leżała koło Wild 'a i odpoczywali. Młode suczki Vivienne i Velari bawiły się ze sobą. Nawet udało im się wyciągnąć Missouri. Gdy Vivienne wpadła na Chris 'a Missouri zaczęła być nadopiekuńcza. Później natknęli się na Psi Patrol i postanowili z nimi zamieszkać. Vivienne, Velari, ona i Vestern nadal starają się odwiedzać ich rodziców.

Ciekawostki

  1. Należy do rzadkiej rasy Wilczak Czechosłowacki.
  2. 65 cm wzrostu.
  3. Jest TOTALNYM przeciwieństwem jej sióstr.
  4. Jest dość silna i szybka.
  5. Dobrze się wspina.
  6. Ma kilka zadrapań: na jej kufie i prawej tylnej nodze.
  7. Jest twardzielką.
  8. Jest najstarszym pieskiem z jej miotu.
  9. Ma młodszego brata: Vestern 'a, i młodsze siostry: Vivienne i Velari.

Galeria Missouri