Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od Chye , Marevest FOREVER przez ^^ToyFreddy^^1

Opis

Missouri jest sunią rasy Wilczak Czechosłowacki, w Psim Patrolu nie pełni zawodu. Ma osiemnaście lat.

Wygląd

Missouri ma ciemno szarą łatkę na łebku on uszu do noska. Na jej grzbiecie też ma ciemno szarą łatkę, aż do czarnej kitki na ogonie. Na jej głowie widnieje mały czarny wzorek. Reszta futra na jej głowie jest jasnoszara. Ma też na pyszczku brązową łatkę tak jak na przednich łapach. Reszta jej futra jest biała. Ma jasno pomarańczowe oczy. Na pyszczku ma zadrapanie ciągnące się trochę po nosie, oraz na prawej tylnej łapie.

Charakter

Missouri pod względem charakteru jest całkowitym przeciwieństwem swoich dwóch sióstr. Do wielu rzeczy podchodzi z sceptycyzmem. Stara kierować się realizmem. Swoje impulsy kontroluje. Jedynie, gdy ktoś wyprowadzi ją naprawdę z równowagi potrafi wybuchnąć złością. Do różnych spraw podchodzi racjonalnie i logicznie. W swoich wypowiedziach Missouri jest konkretnym psem. Lubi różnego rodzaju przygody, im bardziej ciekawa tym uwaga suczki bardziej się do nich przykuwa. Jest energiczna, nienawidzi siedzenia bezczynnie w miejscu. Suczka jest bardzo lojalna w stosunku do swojej rodziny oraz Psiego Patrolu. Czerpie w większości przypadków energię ze spędzania czasu z innymi członkami drużyny. Preferuje przebywać w towarzystwie innych piesków nad samotnością, jednakże zdarzają się jej momenty gdy chce być sama i unika innych. Nie przywiązuje uwagi do detali. Missouri to typ wyzwaniowca. Uwielbia podejmować różnego rodzaju wyzwania. Suczka jest bardzo spontaniczna. Co niektórzy mogą uznać za jej wadę to bardzo duży upór, suczka jak się na coś uprze to to zrobi. Nie słucha wtedy innych. Nie za bardzo okazuje uczucia. Bywa oryginalna w swoich pomysłach i nienawidzi powtarzania się. Potrafi osądzać innych czasem nie mając do tego podstawy. Zdecydowanie brak jej cierpliwości. Jest silna psychicznie, byle błahostki nie zaprzątają jej głowy. Nienawidzi damskich rzeczy i jeżeli ma okazję by to podkreślić jak najbardziej to zrobi. Nie unika konfliktów. Mierzy się z nimi. W zależności od dnia i nastroju potrafi być dość gadatliwa lub małomówna. Jak ma zły dzień do potrafi być bardzo oschła, łatwiej ją wyprowadzić z równowagi. Wtedy potrafi robić na złość. Jej nastawienie zmienia się w kontaktach z wrogami Psiego Patrolu. Missouri bardzo mało z nimi mówi. Woli działać niż gadać, uważa, że gadanie nie sprawdza się. Preferuje przejść do ataku. W walce z nimi jest bardzo zażarta, chłodna i dość agresywna. Gdy była młodsza miała dużą tendencję aby wdawać się w różnego rodzaju bójki, co widać po bliznach. Teraz można powiedzieć, że uspokoiła się. Choć nadal nie zawaha się zaatakować, jak ktoś zagrozi jej czy Psiemu Patrolowi. Nie szuka partnera, zawsze gdy porusza się temat, czy kogoś sobie szuka, zbywa bardzo oschle. A jak ktoś nie przestanie naciskać to potrafi mocno zdenerwować się. Nie jest w ogóle nim zainteresowana. Uważa, że to nie dla niej. Wszelkiego rodzaju gesty miłosne, wywołują u niej poczucie dyskomfortu lub nawet obrzydzenia.

Umiejętności

Jest bardzo silna! Szybko biega, oraz skacze. Dobrze też się wspina po górach. Ma bardzo silne szczęki potrafiące złamać kość. Suczka ma dobrą orientację w terenie. Dobra jest jeszcze w koszykówkę.

Rodzina

Hobby

  1. Zapasy.
  2. Ćwiczenia w terenie.
  3. Surfing.
  4. Snowboard.
  5. Koszykówka.
  6. Siatkówka.
  7. Piłka wodna.
  8. Piłka plażowa.
  9. Piłka nożna.
  10. Pływanie.
  11. Nurkowanie.
  12. Bieganie.
  13. Chodzenie po górach.
  14. Wspinaczka.

Strach

  • PFF! Brak!

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z Psiego Patrolu.
  2. Spędzać czas z rodziną.
  3. Pomagać.
  4. Siłować się.
  5. Adrenalinę.
  6. Ryzyko.
  7. Gdy coś się dzieje.
  8. Wiosnę.
  9. Lato.
  10. Jesień
  11. Zimę.
  12. Morze.
  13. Góry.
  14. Jezioro.
  15. Śnieg.
  16. Wyjazdy.
  17. Święta Bożego Narodzenia
  18. Wielkanoc.
  19. Sylwester.
  20. Twardzielki.

Nie lubi

  1. Nudy.
  2. Strojenia się.
  3. Malowania się.
  4. Braku akcji.
  5. Wrogów Psiego Patrolu.
  6. Dokuczania pieskom z Psiego Patrolu.
  7. Baśni.
  8. Głupoty.
  9. Ubliżania.
  10. Kłamstwa.

Dubbing

  • wersja angielska - Salma Hayek
  • wersja polska- Agata Paszkowska

Biografia

Missouri była pierwszym szczenięciem w miocie Moon i Wild 'a. Po niej urodził się Vestern, po nim Vivienne, a na końcu Velari. On i jej brat byli najsilniejszymi szczeniętami w miocie. Po kilku tygodniach to oni byli przywódcami tego,,stada". Mieszkała on z razem z ich mamą Moon i tatą Wild ' em mieszkali razem z właścicielami w dużym i przytulnym domu. Był on nad morzem. Tam Missouri spędziła szczenięctwo i tam dorastała. Pewnego dnia kiedy właściciele zabrali ich na piknik na plaży. Moon leżała koło Wild 'a i odpoczywali. Młode suczki Vivienne i Velari bawiły się ze sobą. Nawet udało im się wyciągnąć Missouri. Gdy Vivienne wpadła na Chris 'a Missouri zaczęła być nadopiekuńcza. Później natknęli się na Psi Patrol i postanowili z nimi zamieszkać. Vivienne, Velari, ona i Vestern nadal starają się odwiedzać ich rodziców.

Ciekawostki

  1. Należy do rzadkiej rasy Wilczak Czechosłowacki.
  2. 65 cm wzrostu.
  3. Jest TOTALNYM przeciwieństwem jej sióstr.
  4. Jest dość silna i szybka. Z jej rodzeństwa druga pod względem siły, a pierwsza pod względem prędkości.
  5. Dobrze się wspina.
  6. Ma kilka zadrapań: na jej kufie i prawej tylnej nodze.
  7. Jest najstarsza z jej miotu.
  8. Ma młodszego brata: Vestern 'a, i młodsze siostry: Vivienne i Velari.
  9. Missouri jest aseksualna.
  10. Można ją przydzielić do: ENTP.
  11. Nie lubi w większości kolorów z tak zwanej ciepłej palety, ponieważ bolą ją po nich oczy.

Galeria Missouri

Advertisement