Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Miles to młody pies rasy Labsky. Jest przestępcą, który działa na terenie Zatoki Cienistych Drzew. Należy do grona wrogów Psiego Patrolu.

Wygląd

Miles to piesek o futrze o średniej długości. W dotyku jest ono miękkie. Na pyszczku ma brązowe piegi. Większość jego futra jest w kolorze blado-brązowym, który popada w lekki czekoladowy. Od pyska aż po klatkę piersiową ma podpalaną łatę. Nad oczyma także w kolorze podpalanym ma łatki w kształcie brwi. Na trzech łapach, dwóch przednich, lewej tylnej, ma "skarpetki" w kolorze jasnożółtym. W dolnej ich części są one ciemn-białe, lekko popadając w kremowy. Na prawej tylnej łapie ma końcówkę łapy w tym kolorze. Na klatce piersiowej Milesa widnieje łata, przypominająca pofalowany pas. Owa łata jest w kolorze kremowo-białym. Końcówka ogona Labsky'ego jest ciemnobrązowa. Na czubku głowy ma łatkę w kolorze kremowo-białym, ma ona kształt zaokrąglonego klina. Oczy psa są lodowo-niebieskie. Nos psa jest w kolorze szaro-różowym.

Charakter

Pies lubi gdy coś się dzieje. Stagnacja jest jedną z najgorszych rzeczy, jakie według niego mogą się wydarzyć. Nie jest wylewny w swoich emocjach. Ciężko nawet go zdenerwować. Musi mieć naprawdę dobry powód do tego. Miles ma tendencje do tego by być nieszczerym. Zawsze ma wiele pomysłów, dosłownie potoki. Żeby zostały one zrealizowane to pies dopuści się wszystkiego, aby tylko je zrealizować. Potrafi dobrze wrabiać inne psy bądź ludzi. Nie zawaha się ukraść przedmiotu lub pomysłu. Jeżeli chodzi o skradzione pomysły, to autorstwo przypisuje sobie. Pogrywa często z innymi psami, nawet dla tzw."czystej zabawy". Nie można na nim polegać. Zazwyczaj skupia się na sobie. Jeśli jednak ktoś wykaże zainteresowanie choć trochę jego planami lub osobą, to wtedy pies potrafi być uroczy. Z momentem gdy ktoś straci nim zainteresowanie to Miles odrzuca takiego psa. Jeśli spotka takiego psa to będzie mógł go zaatakować. Miles z dużą lakonicznością mówi o policji. Jeżeli ich spotyka to będzie się przekomarzać. Podchodzi do wielu rzeczy na całkowitym luzie. Czasem nawet do niektórych akcji przestępczych. Lubi dużo rozmawiać, ale gardzi tzw. krótką rozmową. W zależności od sytuacji może zachowywać się jak introwertyk lub ekstrawertyk. Nie przepada za nowymi tłumami, takowych unika. Jeżeli znajdzie się już w tłumie to wtedy Miles potrafi być cichy. Jednakże w mniejszych tłumach to potrafi dobrze się rozgadać. W innych sytuacjach potrafi być bardzo introwertyczny, zwłaszcza w tych, w których coś go nie obchodzi, w jeszcze innych bardzo ekstrawertyczny. Bywają dni gdy pies jest cichy, nie mówi wiele. Przez fakt, że większość czasu spędza sam ze sobą to może nawet jednego słowa nie powiedzieć. Aczkolwiek kiedy będzie w towarzystwie jego przyjaciela, to nawet na chwilę pyszczek mu się nie zamyka. Czyni to go omniwertykiem. Preferuje swoją niezależność. Wszelkiego rodzaju uciski go denerwują. Lubi burze mózgów, jeżeli z kimś współpracuje. Dla wrogów bywa nie uprzejmy, wręcz wredny. Gardzi głupotą. Kiedy najdzie go ochota to potrafi sprowokować kłótnie dla samej zasady, aby się z kimś pokłócić. Samiec rasy Labsky bywa arogancki. Lubi innowacyjność, kreatywność, schematy nie są jego mocną stroną. Potrafi wybalansować logikę z rozumem z kreatywnym myśleniem. Jego humor można, rzec, iż jest afiliacyjny. Umie żartować na luzie, jednakże żartuje tylko w towarzystwie tych przy, których czuje się najpewniej. Miewa tendencje do bycia kochliwym. Jeżeli chodzi o Psi Patrol to rzadko wchodzi z nimi w interakcję, aczkolwiek nie lubi ich bardzo. Uważa, że to banda czyści-łapek. Śmieje się z nich, nie myśli o nich za wiele. Jeśli wchodzi z nimi w interakcję, to często śmieje się im w twarz. Stara się przechytrzyć Psi Patrol.

Umiejętności

Miles jest bardzo kreatywny, jego nieschematyczne myślenie ułatwia mu dużo działań. Potrafi dobrze jeździć na desce surfingowej. Ma dar do zapamiętywania geografii czy to na mapie, czy też do dobrej orientacji w terenie. Jest bardziej szybki niż silny. Z swoich zmysłów najlepiej rozwinięty ma słuch. Potrafi usłyszeć najmniejszy szmer. W wolnym czasie uczy się języka włoskiego.

Rodzina

  • Melia- mama.
  • Augustus- ojciec.
  • Cecilia- siostra.
  • Casie- siostra.
  • Monica- siostra.

Dubbing

  • Wersja angielska- Alex Shaffer
  • Wersja polska- Michał Żebrowski

Biografia

Miles urodził się w Zatoce Cienistych Drzew, w owym czasie miasto była nadal bardzo świeże. Wiele dzielnic się budowało. Rodzice psa mieszkali w owym czasie na jednym z najnowszych osiedli. Wszystko było nowe. Z momentem pojawienia się szczeniaków na świecie zapewnione było im z góry dużo miejsca. Labsky urodził się jako drugi z miotu. Był jednym synem swoich rodziców. Swoje szczenięta otaczali dużą opieką. Miles był najbardziej energiczny z rodzeństwa. Gdy nauczył się chodzić, bardzo często wychodził na taras. Lubił przebywać na świeżym powietrzu. Gdy był wystarczająco na tyle duży zaczął wychodzić przed blok. Właściciele wkrótce po tym musieli się przeprowadzać. Początkowo Milesowi i jego siostrom to nie przeszkadzało, jednakże powoli zaczęła się to robić ich rutyna. Ludzie, którzy sprawowali nad nimi opiekę ze względu na pracę często się przeprowadzali. Dodatkowo w związku jego rodziców zaczęły zachodzić coraz częstsze kłótnie. Meila zaczęła oskarżać ojca Milesa- Augustusa o zdrady. Takowe afery zaczęły się coraz częściej pojawiać. Każda była gorsza od poprzedniej. Aby uniknąć bycia ich świadkiem Miles bardzo często wychodził na dwór i wracał późno. Początkowo, dostawał reprymendy za takie późne powroty, jednak potem wracał do śpiącego domu i nikt już nie zwracał mu uwagi. Jego relacja z siostrami też ucierpiała. Nadal je kochał, ale przez swoje długie i częste nieobecności rzadko wchodził z nimi w interakcję. Podczas kolejnej przeprowadzki napięta relacje w jego domostwie sięgały zenitu. Po czasie rodzice Milesa postanowili się rozejść. Młody Labrador Husky bardzo to przeżył. W domu przez to przebywał coraz rzadziej. By wylać swoje frustracje zaczął obracać się w niewłaściwym towarzystwie. Początkowo zaczęło się od drobnych przestępstw. Pewnego dnia zaplanowano poważniejszy rozbój. Początkowo wszystko szło dobrze. Potem jednak okazało się, że alarm został źle wyłączony. Policja w szybkim czasie zjawiła się na miejscu. Miles oraz jego wspólnicy zostali aresztowani. Dodatkowo na komisariat zostali sprowadzeni jego rodzice. Obydwa psy były rozwścieczone na swojego syna. Wrzeszczeli na niego. Pies po czasie wygarnął im, że to ich wina. Od wielu lat wyrzucił to co mu ciążyło. Rodzice psa oznajmili mu, że to jego wina, bo kłótnie czy nie, powinien nie schodzić na drogę przestępczą i ich nie obchodzi co teraz będzie. Miles krzyknął, że ich nienawidzi, mówiąc im, żeby wyszli. Zgodnie z tym co powiedział dwa psy wyszły zostawiając go samego. Nastąpił proces sądowy, w wyniku którego Miles z jego wspólnikami zostali skazani na karę pozbawienia wolności na dwa lata. Przesiedział swój wyrok. Nie był pocieszony tym, mimo to nie próbował uciec. Aczkolwiek ów pobyt odmienił jego pogląd na życie. Zwłaszcza, że nie był lubiany wśród innych osadzonych. Gniew na jego rodzinę narastał. Przysłowiowym gwoździem do trumny, było wydarzenie jakie nastąpiło po jego wyjściu z więzienia. Mianowicie ze względu na swoje siostry wrócił do domu. Dowiedział się, że wkrótce po jego rozprawie rodzice rozwiedli się, a nawet opowiadali jakim to on złym synem był. Pies był zdewastowany. Uciekł z domu zostawiając list pożegnalny dla swoich sióstr. Przez pierwsze miesiące mieszkał na ulicach. Ze względu na jego doświadczenie w kradzieżach z łatwością zdobywał pożywienie. Po czasie udało mu się znaleźć miejsce, w którym zamieszka. Była to stara hala. Posprzątał w niej, aby była zdolna do zamieszkania. Podczas jednego z przestępstw natknął się na Psi Patrol, który mu uniemożliwił wykonanie nielegalnej akcji. Od owego momentu Miles żywi dość dużą niechęć do piesków.

Cytaty

Lubi

Nie lubi

Hobby

Strach

Ciekawostki

  1. Jego ulubiony kolor to kolor biszkoptowy.
  2. Ma 62 cm wzrostu.
  3. Jest pierwszym omniwertykiem na wiki.
  4. Mimo nienawiści względem rodziców oraz podtrzymywanej decyzji o braku powrotu do jego rodzinnych stron, Miles bardzo tęskni za swoimi siostrami.
  5. Przed snem często myśli jak wiedzie się jego siostrom.
  6. Bardzo rzadko wchodzi w interakcje z Psim Patrolem ze względu iż mieszka w niezwykle rzadko odwiedzanej przez drużynę piesków Zatoce Cienistych Drzew.
  7. Psiak jest szaro-aseksualny.
  8. Jego typ osobowości to ENTP.

Galeria Miles'a

Advertisement