FANDOM

Suczka należy do Puppy ,na devantart PuppyLoveStar.

Milena-Mei (bo tak nazywają ją przyjaciele) jest suczką pochodzenia słowiańskiego. Ma 17 lat ,jest suczką rasy gończy Polski. W Psim Patrolu nie ma zawodu jednak zajmuje się chodowlą ważek. Ma jedną szczególną ,która nazywa się Violet.

Charakter

Mei jest bardzo odważna i sprytna. Lubi adrenalinę. Czy jest chłopczycą? Trochę tak ,trochę nie. Lubi dobrą zabawę i świeże powietrze. Ogólnie czasami lubi coś na siebie ubrać. Jest dość odważna. Czasami sarkastyczna i chytra. Jest dobrą kumpela. Jeżeli chodzi o sprawy miłosne to chce aby jej partner była dla nej czuły ,wyrozumiały i pocieszałby ją w trudnej sytuacji. W stosunku do Ridley'a jest czuła i kochana. Czasami o niego zazdrosna. Boi się wyjawić swoje uczucia.

Umiejętności

Świetnie dowodzi swoimi warzkami. Jest w tym świetnia. Oprócz tego należy do najszybszych piesków w pp. Jako pies myśliwski ma bardzo mocne szczęki.

Dubbing

Wersja Angielska-

Wersja Polska-

Występowanie

Cytaty

Galeria

Ciekawostki

Lubi

  • Nocne spacery.
  • Opieka i zabawa z warzkami.
  • Spędzać czas z Ridley'em

Nie Lubi

  • Samotności.
  • Gdy ktoś lub coś zagraża jej warzkom.
  • Gdy Ridley ,jest smutny lub go nie ma.

Hobby

  • Opieka i zabawa z ważkami.
  • Bieganie.
  • Zbieranie ziół.

Strach

  • Zagrożenie dla ważek i piesków z pp.
  • Odrzucenie uczuć ze strony Ridley'a ,lub gdy grozi mu niebezpieczeństwo.

Inne

  • Może nie jest tak dobra jak Tomira ,ale zna kilka przepisów na zioła.
  • Jej najlepszą przyjaciółką jest ważka Sophie ,oprócz tego kocha swoje ważki.
  • Ma 34 ważki.
  • Jej najlepszą kumpelą (O dziwo) jest Angela. Co prawda Angee denerwuje gdy Milena gada o dziewczęcych sprawach ,ale dogadują się. Są dla siebie jak siostry.
  • Jest zakochana w Ridley'u i Są parą.