Opis

Michelle to suczka border collie o biszkoptowym umaszczeniu. Jest piosenkarką i należy do girls bandu wraz z Crimson,Musicą, Melanie, Jolene, Evelyn, Yaxi CDN.

Wygląd

Michelle jest średniego wzrostu suczką z średnio długim futrem i opadającymi uszami. Jej futro jest w większości śmietankowe z biszkoptowymi łatami na głowie, plecach i ogonie. Po między kolorami są jaśniejsze przejścia. Oczy suczki są ciemno brązowym kolorze. Jej nos jest brązowy. Zamiast obroży nosi białą zawiązaną chustkę w żółte kropki, na niej są dwie zawieszki. Na głowie nosi opaskę z gwiazdkami, a na przednich łapach żółto czarne bransoletki.

Charakter

Suczka jest radosna, empatyczna, trochę niedojrzała i niepoważna. Suczka ma duże poczucie humoru, często się uśmiecha. Michelle jest bardzo pozytywna, jest optymistką. Uprzejma i miła. Collie jest delikatna i wrażliwa. Czasami daje sobą pomiatać, wtedy Crimson staje w jej obronie. Nie jest bardzo pewna siebie. Suczka raczej nie wybrzydza i nie narzeka, zawsze dostrzega dobre strony. Czasami bywa strachliwa. Nie lubi nudy i obijania się.

Umiejętności

Michelle jest uzdolniona muzycznie, bardzo dobrze śpiewa, ma delikatny głos. Oprócz muzyki interesuje się pływaniem i jest w nim dobra.

Lubi

  • Spędzać czas z Psim Patrolem
  • Spędzać czas z jej grupą
  • Pomagać
  • Śpiewać
  • Muzykę
  • Pływanie
  • Wodę
  • Morze
  • Lato
  • Wakacje
  • Wakacyjne wyjazdy
  • Słońce
  • Ciepło
  • Żółty

Nie Lubi

  • Wrogów Psiego Patrolu
  • Gdy coś zagraża jej przyjaciołom
  • Nudy
  • Marudzenia
  • Grożenia komuś
  • Kłótni

Hobby

  • Śpiew
  • Muzyka
  • Pływanie
  • Taniec
  • Piłka plażowa

Strach

  • Że jej przyjaciołom się coś stanie

Ciekawostki

  • Należy do girls bandu Crimson
  • Bardzo lubi pływać i wszystko co jest z tym związane
  • Lubi błyskotki
  • Jej ulubionym kolorem jest żółty
  • Najlepiej dogaduje się z Evelyn

Galeria